انواع کابینت آشپزخانه مدرن سازادیزاین

مواد کابینت مدرن

امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی طرح های مدرن با کابینت های متنوعی را در اختیار افراد قرار داده است تا بتوانید به راحتی آشپزخانه خود را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید.

از جمله متریال های متنوع کابینت آشپزخانه مدرن می توان به کابینت های شیشه ای با سطح براق و صیقلی اشاره کرد که از مزایای درخشندگی، جلا، تنوع زیاد و قیمت مناسب می باشد.

البته این کابینت ها معایبی از جمله مقاومت در برابر رطوبت، لبه های تیز، لکه و خط و خش نیز دارند.

دومین متریالی که امروزه در محبوب ترین کابینت های موجود در بازار استفاده می شود، کابینت های ام دی اف است که قیمت مناسب تری نسبت به کابینت های دیگر دارند. این کابینت ها مزایا و معایب خاص خود را دارند.

از مزایای کابینت ام دی اف می توان به قیمت مناسب، ظاهر زیبایی، سطح صاف، مقاومت بالا، عدم مقاومت در برابر رطوبت، ساختار نرمی که باعث انعطاف پذیری پیچ ها در طول زمان می شود و وجود ماده ای به نام فرمالدئید اشاره کرد. در مقادیر بسیار کم، می تواند برای سلامتی مضر باشد.

نوع بعدی متریال مدرنی به نام ممبران است که در ساخت کابینت مورد توجه قرار می گیرد. این کابینت ها مدتی است که وارد بازار شده اند اما طرفداران زیادی پیدا کرده اند و بسیاری از آنها استفاده می کنند.

این کابینت های مدرن طراحی و ساخت پیشرفته تری نسبت به کابینت های ام دی اف و گلاس دارند که در ادامه با مزایا و معایب آن ها آشنا می شویم. یکی از مزیت های کابینت ممبران طراحی آنهاست که در هر طرحی که بخواهید قابل اجرا می باشد. اجرای طرح های کلاسیک با هزینه بسیار کم از دیگر مزایای ممبران است.

از معایب کابینت ممبران می توان به حساسیت به نور و حرارت مستقیم و همچنین حساسیت به اجسام نوک تیز اشاره کرد.

انواع کابینت آشپزخانه مدرن

کابینت آشپزخانه وکیوم

این کابینت ها از یک غشا هستند اما برخی معتقدند این کابینت ها با یکدیگر متفاوت هستند اما در مورد مواد اولیه این دو با یکدیگر تفاوتی ندارند.

کابینت های چوبی آشپزخانه

این نوع کابینت ها گران ترین و زیباترین کابینت های آشپزخانه هستند زیرا در ساخت آنها از چوب طبیعی استفاده شده و هیزم در کشور ما بسیار گران است. خرید و استفاده از این کابینت ها غیرمعمول نیست زیرا هزینه زیادی دارند و کابینت های لوکس محسوب می شوند.

از مزایای کابینت تمام چوب می توان به استحکام و دوام بالا اشاره کرد و خانه دارای حس طبیعت، تجمل، تنوع، طرح های مجلل و عایق صدا می باشد. این کابینت ها به جز قیمت بالا و دوام کم چوب مشکل دیگری در برابر رطوبت ندارند.

از دیگر طرح هایی که امروزه در کابینت های مدرن استفاده می شود، کابینت آشپزخانه چوبی، کابینت آشپزخانه فلزی و کابینت آشپزخانه انزو است.

انواع کابینت آشپزخانه مدرن

اخرین حرف

در سال های اخیر مردم شروع به استفاده از کابینت های مدرن کرده اند. این به دلیل کوچک بودن و مینیمالیسم خانه ها و آپارتمان ها است. به طور کلی، کابینت های مدرن جایگزین بسیار خوبی برای سبک کلاسیک هستند. کابینت های مدرن به دلیل ظاهر ساده خود، فضای خانه و آشپزخانه را بزرگتر می کنند.

مجتمع ساسادیسین در زمینه های طراحی و اجرای پروژه های عمرانی، طراحی و اجرای فضاهای عمومی، طراحی و اجرای پروژه های خاص، نظارت بر اجرای پروژه ها و کنترل مهندسی فعالیت دارد. شما عزیزان برای استعلام قیمت به روز کابینت می توانید با کارشناسان مجرب ساسینین با شماره تلفن 22303445-021 تماس گرفته و از مشاوره ویژه این مجموعه بهره مند شوید.