انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی با شهرک‌های صنعتی ورامین

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از ورامین ، این سیستم در ایجاد ارتباط م effectiveثر از صنعت در یادداشت همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی ورامین ، پیشوا و شهرک صنعتی شهرک صنعتی عباس آباد م meetingثر بود با مقامات

اهداف تفاهم نامه بین شعبه ورامین و شهرک های صنعتی

ورامین پیشوا و کارچک ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه با بیان اینکه هدف از فعالیت های هدفمند دانشگاه آزاد اسلامی منجر به حل مشکلات و کاربرد آنهاست ، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای قابلیت های منحصر به فردی با این م componentsلفه ها است: مداخله خلاق در مراکز صنعتی ، صنعت و مسائل مربوط به تولید ، تولید و صنعت.

وی در توسعه همکاری بین دانشگاه ها و صنعت برای رفع مشکلات مراکز تولیدی و اجرایی نقش موثری داشت و ادامه داد: همکاری با آموزش و پرورش نوعی از این تفاهم نامه است. طراحی اسکن نتیجه می گیرد که این پروژه به یک مدل موثر تبدیل شده است.

دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری بین شهرهای صنعتی ورامین منعقد کرد

کیان پهلوان افشاری گفت: “این دوره از فعالیت های فوق برنامه در بخش صنعتی پشتیبانی می کند ، از پروژه ها و پایان نامه های دانشجویان فارغ التحصیل پشتیبانی می کند ، دوره ها و کارگاه هایی را برای شهرک های صنعتی برگزار می کند ، در بازدیدهای علمی ، آموزش دانش آموزان ، تجاری سازی و فناوری نانو شرکت می کند ، و ابتکارات. یکی از مهمترین شرایط

ورامین پیشوا ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، افزود: ارائه تجهیزات و فناوری آزمایشگاهی به مراجعه کنندگان ، اساتید کشف پیچیدگی های صنعت ، کنفرانس های مشترک ، سمینارها و نشست های علمی از دیگر موضوعات این تفاهم نامه است.

انتهای پیام / 4121/4062 /