انتخاب ۳۹ تیم دانشگاه آزاد شهرقدس در فرایند رویداد عصر امید

عبدالله غازمی پیربلوتزی نویسنده گروه استانی خبرگزاری آنا از بیت المقدس گفت: در آستانه بیستمین سالگرد 18 ایده، استارتاپ و عنوان، 13 عنوان فناوری و شرکت خلاق برگزیده، 6 عنوان گروه پژوهشی، یک عنوان. مرکز تحقیقات، یک عنوان زیرساخت، برنامه علمی صنعت و تجارت، نوآوری طبیعی و فناورانه گیاهان و فرآورده های دارویی دکتر قریب مستقر در گاریب برای این دوره از امید انتخاب شد.

وی افزود: یکی از اهداف دانشگاه آزاد اسلامی بیت المقدس تعامل بیشتر با صاحبان مشاغل و اجرای طرح های سرمایه گذاری مشترک با شرکت های معتبر داخلی است که تمهیداتی برای رسیدگی به این موارد اندیشیده شده است. اداره برخی از موضوعات از قبیل موضوعات فرهنگی، آموزشی و پژوهشی منوط به نظر، هدایت و حضور دولت است. بنابراین ایجاد ارتباط مناسب و مستحکم با وزارتخانه ها، صاحبان صنایع و دولت باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت از برگزاری 13 رویداد IdeaRa، دو عنوان چالش برانگیز و یک عنوان استارت آپی در حوزه های مختلف فناوری در راستای دومین رویداد ملی اسلامی خبر داد. . دانشگاه آزاد سال گذشته گفت: در مجموع از 42 استارتاپ و ایده برتر تقدیر شد.

قاظمی پیربلوتی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی برآمده از انقلاب اسلامی است و پایه ها و فعالیت های آن بر اساس انقلاب اسلامی شکل گرفته است. لذا با توجه به پتانسیل بالای زیرساخت های پژوهشی، دانشجویان، اساتید، کارکنان به ویژه فارغ التحصیلان فناوری، مبتکران و کارآفرینان برتر، امید است این دانشگاه زیستگاه خود را به نوآوری و فناوری تبدیل کرده و به دانشگاه های نسل سوم و چهارم تبدیل شود. فعالیت های خود را بر حل مسئله، کارآفرینی، اشتغال و بالاتر از دانش بنیان کشور متمرکز کند.

وی بیان کرد: حضور گروه های دانش بنیان، مشاوران و توانمندسازی فضای آموزشی همه گروه ها را به سمت فناوری سوق داده است و واحدهای دانشگاهی شهرقدس، ملارد و صفادشت پذیرای بیش از 850 کارآفرین و فناور بوده است. دانشگاه آزاد اسلامی را با برنامه های فنی متنوع در راستای برنامه ملی داشتند.

وحید گلیکانی فرماندار شهرستان قدس در راستای بیان اینکه مرحله دوم انقلاب است، از حرکت بزرگ فناورانه دانشگاه که به عنوان مرحله دوم برنامه یاد می شود، تمجید کرد. دانشگاه آزاد اسلامی علیرغم پتانسیلی که دارد امیدوار است با استفاده از توان خود، کیفیت و بهره وری را افزایش داده و مشکل را به دانشگاه نزدیک کند.

آنا می گوید از فناوری، خلاقیت و کارآفرینی مرحله دوم این دانشگاه با حضور فرماندار شهرستان قدس قدردانی می کند.

انتهای پیام/4121/4062/