انتخاب بهترین لوازم آرایشی مناسب پوست روشن

به گفته آوای البرز ، همانطور که می دانید ، هر رنگ پوست ویژگی های خاص خود را دارد و از این نظر ، آرایش آن قوانین خاص خود را دارد. برای استفاده از آرایش در مرحله اول ، برنامه باید آرایش متناسب با رنگ پوست ما داشته باشد ، زیرا برخی از رنگ ها برای پوست های سبز و تیره و برخی دیگر برای پوست های روشن مناسب هستند.

در این مقاله ، ما در مورد نحوه انتخاب مواد آرایشی برای پوست روشن بحث خواهیم کرد.

پوست جوانتر مدتها قبل از تیره شدن پوست علائم پیری ، چین و چروک ، تیرگی و قرمزی را نشان می دهد. این نوع پوست نسبت به پوست تیره مقاومت کمتری در برابر نور خورشید و اشعه های مضر دارد ، بنابراین نیاز به دقت بیشتری دارد.

قبل از تعیین بهترین مواد آرایشی برای پوست روشن ، باید چند نکته را ذکر کنید.

ابتدا سعی کنید رنگ سایه چشم خود را متناسب با رنگ لباسی که قرار است بپوشید انتخاب کنید. همچنین اگر پوستی روشن یا سفید دارید بهتر است بیشتر به رنگ های رژگونه و رژلب توجه کنید. انتخاب رنگ هایی مانند رژگونه یا صورتی و صورتی برای صورتی و صورتی جذابیت آرایش شما را افزایش می دهد.

بهترین مواد آرایشی برای پوست جوان

اگر می خواهید بهترین مواد آرایشی برای پوست روشن را انتخاب و خریداری کنید ، بخوانید:

کرم رنگ

مواد آرایشی مناسب برای پوست های زیبا

همانطور که گفته شد ، پوست زیبا بیشتر در معرض آفتاب سوختگی است. بنابراین هنگام خرید کرم پودر بهتر است به سراغ محصولات محافظت کننده UV بروید. همچنین خرید یک کرم سبک با پوشش سبک و ملایم ایده خوبی است. زرد کمرنگ یا بژ بهترین رنگ برای پوست است.

سایه چشم

خرید سایه چشم جذاب ترین قسمت خرید لوازم آرایشی است. اولین نکته خرید سایه چشم برای افرادی که پوست کم رنگ دارند ، پرهیز از رنگ های خیلی تیره برای جلوگیری از له شدن چشم است. سعی کنید سایه چشم را یک درجه نسبت به رنگ پوست تیره کرده و کمی براقیت به کار خود اضافه کنید تا بهترین چشم و ابرو را به دست آورید.

رژ لب

انتخاب رنگ رژ لب برای آرایش پوست روشن یا سفید باید مطابق با بهترین سلیقه انجام شود. این انتخاب علاوه بر رنگ پوست ، به مکان شما بستگی دارد. اما به طور کلی ، برای پوست های روشن بهتر است رنگ هایی مانند هلو ، صورتی مرجانی ، قرمز ، قرمز نارنجی ، صورتی روشن ، مرجان روشن ، برنزه ، قهوه ای و شاه بلوط در نظر گرفته شود.

سقف

مواد آرایشی مناسب برای پوست های زیبا

برای پوست زیبا انتخاب رنگ رژگونه درست مثل رژ لب مهم است. کسانی که پوست زیبایی دارند ابتدا باید از رنگ های پررنگ و پررنگ خودداری کنند. همچنین اگر رنگ رژگونه با رژ لب مطابقت دارد فراموش نکنید که باعث زیبایی بیشتر آرایش شما می شود. هلو ، صورتی و مرجان بهترین انتخاب برای پوست روشن است.

مداد ابرو

برای مداد ابرو مانند سایر مواد آرایشی از رنگ های تیره خودداری کنید. این رنگ ها برای پوست روشن مناسب نیستند و برای انتخاب و خرید مداد ابرو بهتر است از رنگ قهوه ای روشن استفاده کنید تا آرایش شما زیبا و طبیعی شود.

با رعایت نکات و رنگ های ذکر شده می توانید بهترین آرایش را برای پوست رنگ پریده خود بدست آورید. در آخر ، به این نکات توجه کنید:

– برای به دست آوردن بهترین آرایش مناسب برای پوست های روشن ، به دنبال آرایش های سنگین نروید. این نوع آرایش برای پوست شما مناسب نیست!

همچنین ، اگر خواب کافی ندارید یا شب ها دیر به رختخواب نمی روید ، باید این رفتار را اصلاح کنید ، زیرا اثرات بی خوابی خیلی سریع روی چشم و پوست شما ظاهر می شود. در این صورت ، سعی کنید سیگار کشیدن و سیگار کشیدن را به طور کامل ترک کنید!

برای مراقبت از پوست سبک ، سعی کنید مقدار زیادی آب ، سبزیجات و مواد مغذی سالم در رژیم غذایی خود بگنجانید و استفاده از ماسک های مراقبت از پوست را برای جوان سازی پوست فراموش نکنید.