آپشن و امکانات رفاهی در mvm X22 و X33

سیستم های رفاهی خودرو از جمله آپشن هایی است که در هر خودرو موجب راحتی تجربه رانندگی می شود. جهت آگاهی از خرید لوازم یدکی mvm روی لینک ضربه بزنید.

امروزه خودروهای چینی در رقابت تنگاتنگ با محصولات خارجی از نظر آپشن ها و سیستم های رفاهی خودرو می باشند. برای مثال خودرو ام وی ام از جمله ماشین هایی است که در عین حال که در برگیرنده آپشن های زیادی می باشد از قیمت خوبی برخوردار است.

از زمان اعلام شرایط فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه، فروش این ماشین ها مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.

سیستم های رفاهی خودرو ام وی ام

برخی از آپشن ها و امکانات رفاهی خودرو ام وی ام عبارتند از:

  • کمربند ایمنی ۳ نقطه ای برای سرنشینان جلو و عقب خودرو
  • و تلسکوپی آن که قابل تنظیم در ۲ جهت هستند
  • سیستم نمایش مشخصات اتومبیل و
  • سقف سانروف الکتریکی آن و
  • صندلی های دارای روکش چرمی بسیار نرم و با کیفیت
  • قابلیت تنظیم صندلی الکتریکی در ۶ جهت
  • حسگر پارک عقب
  • سیستم استارت بدون کلید
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • دوربین عقب

سیستم های رفاهی خودرو در  ام وی ام ایکس ۲۲

همینطور که استقبال از ماشین شاسی بلند و کراس اوور  شدت یافت، خودرو  mvm x22 هم در لیست اتومبیل های این شرکت جای گرفت.

بدین وسیله این کراس اوور شهری کوچک از پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و قدرت موتور ۱۰۵ اسب بخار بهره مند شد.

مشخصات ظاهری x22 و سیستم های رفاهی خودرو

X22 یک ماشین اسپرت می باشد که دارای رینگ و لاستیک زیبای ۱۶ اینچ می باشد. علاوه بر طراحی خارجی جذاب ایکس ۲۲، در فضای کابین این خودرو نیز از تودوزی ۲ رنگ اسپرت به همراه یک سرعت سنج زیبا استفاده شده است.

همراه با سیستم های رفاهی خودرو mvm از مانیتور ۸ اینچی مالتی مدیا، کامپیوتر مسافرتی، فرمان چند منظوره و سیستم تهویه خودکار استفاده شده است. کلیه این آپشن ها تجربه رانندگی را برای شما متفاوت می سازد.

کیفیت قطعات و سیستم های رفاهی خودرو MVM X22

یکی از سوالاتی که در فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه پیش می آید کیفیت قطعات به کار رفته در ساخت این خودرو از جمله بوش آلمان، مارک کانتیننتال، ولئو و سایر مواردی می باشد که بر بهبود کیفیت این خودرو تاثیر می گذارد.

طراحی جذاب x22

یکی از مهمترین دلایل موفقیت خودرو ام وی ام ایکس ۲۲ طراحی جوان پسند و زیبای آن می باشد که بازار اتومبیل ایران را قبضه می نماید. این خودرو از طراحی زیبایی برخوردار است و یک کراس اوور شهری بسیار جذاب است.

همراه با طراحی بسیار جذابی که دارد، ام وی ام ایکس ۲۲ از چنان سیستم های رفاهی خودرویی برخوردار است که تجربه رانندگی در جاده‌های شهری و برون شهری را با ایمنی بیشتری برای راننده و سرنشینان آن می سازد.

شاخص های ایمنی خودرو ام وی ام ایکس ۲۲

شرکت مدیران خودر، مدل های جدید ام وی ام را با ارائه طرح فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه و ضریب اعتماد و ایمنی بالایی ارائه نموده است.

بنابراین، این شرکت در مدل های اتوماتیک، شاخص های ایمنی را ارتقا بخشیده تا بدین ترتیب درجه اطمینان مشتریان را بالا ببرد.

 سیستم های ایمنی خودرو

بعد از سیستم‌های رفاهی خودرو نوبت به شاخص بعدی سیستم های ایمنی، از جمله اضافه شدن سیستم کنترل پایداری یا ESP می رسد. برای مثال یکی از عوامل دیگری که موجب موفقیت فروش mvm با اقساط ۶۰ ماهه در خودرو ایکس ۲۲ می شود افزایش ایمنی با بالا بردن قابلیت عکس العمل های ناگهانی در مواجهه با تصادفات می باشد که موجب افزایش ضریب ایمنی در این ماشین می شود.

بدین ترتیب، سیستم ESP زمانی که یک تغییر مسیر ناگهانی پیش می‌آید، یک گشتاور خنثی را ایجاد نموده و مانع منحرف شدن از جاده می گردد.

پس از آن، با تغییر یا همان TPMS راننده می تواند به راحتی وضعیت باد تایرها را چک کرده و مانع بروز حوادث گردد. به علاوه یک کنسول میانی به این مدل خودرو افزوده شده است که در سفر در مسیرهای طولانی از راننده و سرنشین محافظت می نماید.

پس از بررسی امکانات رفاهی و همین طور ایمنی این خودرو، خرید X22 کاملا به صرفه است. به علاوه نمایندگی آسیا خودرو تسهیلاتی را برای خریداران فراهم نموده تا خریداران بتوانند به راحتی پس از انتخاب رنگ مورد علاقه خود و پرداخت وجه پیش خرید خود را انجام دهند.

بلندترین مدت اقساطی که برای این ماشین در نظر گرفته می شود اقساط ۶۰ ماهه می باشد. به علاوه با خرید از نمایندگی می توانید از مزایایی همچون خرید به قیمت واقعی و مناسب تر از نمایشگاه و دریافت خدمات و گارانتی پس از خرید بهره مند شوید.

سیستم های رفاهی خودرو به سیستم هایی گفته می شود که باعث راحتی راننده حین تجربه رانندگی می شود. این سیستم ها در ماشین های جدید تعبیه شده اند و در اکثر  ماشین های جدید تدارک دیده شده اند. اگر باز هم تمارسال شده توسط: شایان مددی 12 اردیبهشت 1402 ساعت 20:03

از شاسی بلند جدید مدیران خودرو با نام MVM X33 کراس رونمایی شد. در ادامه مشخصات فنی و امکانات ام وی ام ایکس 33 کراس را مطالعه کنید.

کراس اوور جدید با نام MVM X33 کراس به‌واسطه نمایشگاه خودرو شانگهای برای خبرنگاران ایرانی عازم به چین به‌نمایش گذاشته شده است. ایکس 33 کراس به‌نوعی به‌عنوان چهارمین نسل شاسی بلند چینی ام وی ام ایکس 33 از راه رسیده است که پیشرانه و پلتفرمی متفاوت را پشتوانه خود دارد. به‌عبارتی دیگر، این خودرو جدید مدیران خودرو را می‌توان نسخه‌ای ارتقا پیدا کرده از هم برشمرد.

ام وی ام ایکس 33 با عنوان تیگو 3 در چین، اولین شاسی بلند خودروساز چینی چری در بازار ایران بود که در دهه 80 به کشور راه پیدا کرد و سه نسل از آن با به‌روزرسانی ظاهری، اما پلتفرم و پیشرانه مشابه به عرضه رسید. نسل‌های قبلی این محصول مدیران خودرو مجهز به پیشرانه‌های تنفس طبیعی 2 لیتری با گیربکس دستی یا اتوماتیک بودند. قبل از چری تیگو 2 (همان ام وی ام X22) همین خودرو کوچک‌ترین و جمع‌وجورترین مدل از سری تیگو بود.

ایکس 33 کراس که مدیران خودرو به ایران می‌آورد، در مناطق دیگر با نام اومودا 3 یا C3 در دسترس قرار خواهد گرفت. در نتیجه، این خودرو دومین عضو از سری اومودا از چری در نظر گرفته می‌شود که مدیران خودرو اولین عضو آن یعنی اومودا 5 یا C5 را تحت نام به بازار ایران معرفی کرده است. اومودا نماینده مجموعه به‌روز جدیدی از محصولات چری خواهد بود که عمدتاً علایق و سلایق قشر جوان را هدف گرفته‌اند.

نگاهی به MVM X33 کراس؛ کراس اوور جدید مدیران خودرو

طراحی نمای بیرونی

در طراحی MVM X33 کراس به‌وضوح می‌توان شباهت‌ها به اومودا 5 یا همان فونیکس اف ایکس را دید. در نمای جلو این شاسی بلند دی‌لایت‌های کشیده با طرح شطرنجی با جلوپنجره بزرگی ترکیب شده‌اند که تریم کرومی آن به‌خوبی خودنمایی می‌کند. وسط این جلوپنجره لوگوی ام وی ام قرار دارد و چراغ‌های اصلی جلو در دو گوشه راست و چپ ناحیه جلو قرار گرفته‌اند. نهایتاً در قسمت پایینی سپر خطی با تریم کرومی نصب شده است. این المان‌ها در کنار هم نمایی شبیه به نمای جلو فونیکس اف ایکس را به‌وجود آورده‌اند؛ البته با ظرافت کمتر نسبت به آن.

در نمای کناری تنها المان جدید قابل توجه، تریم نارنجیِ به‌کار رفته است. این تریم نارنجی‌رنگ اسپرت را در قسمت‌های مختلفی از جمله رکاب، گلگیر و باربند سقفی مشاهده می‌کنیم. حتی آینه‌های بغل هم با نوعی طرح شبیه به لوزی به رنگ نارنجی تزئین شده‌اند. به‌صورت کلی می‌توان گفت که نمای کناری کراس اوور جدید X33 Cross به‌جز تزئیناتی جزئی، تفاوت دیگری در زمینه طراحی با نمای کناری X22 Pro ندارد.

با وجود این، در نمای عقب MVM X33 کراس تغییر قابل ملاحظه‌ای اعمال شده و همان‌طور که انتظار می‌رود، چراغ‌های عقب سرتاسری به آن اضافه شده است. در این ناحیه شاهدیم که چراغ‌ها در عین حفظ الگوی چراغ‌های ایکس 22 به یکدیگر متصل شده‌اند تا طراحی هرچه هماهنگ‌تر با ترند کنونی باشد. در مرکز چراغ سرتاسری عقب، نوشته MVM با اندازه کاملاً محسوسی نصب شده است. ضمن این، تغییراتی در درب صندوق عقب و شیشه عقب قابل مشاهده‌اند. همچنین مطابق انتظار، دو خروجی اگزوز با تریم نقره‌ای در پایین جا گرفته‌اند.

در نهایت برای جمع‌بندی باید گفت که طراحی کراس اوور MVM X33 کراس ترکیبی از ام وی ام ایکس 22 پرو و چری اومودا 5 یا همان فونیکس اف ایکس جدید است. شباهت‌های واضح به طراحی ایکس 22 پرو، این خودرو را به نسخه‌ای به‌روزرسانی‌شده از آن تبدیل می‌کنند و در همان حال، المان‌های قرض‌گرفته شده از اومودا 5 نشان می‌دهند که این محصول به کدام خانواده خودروها تعلق دارد.

فضای داخلی

کراس اوور جدید مدیران خودرو دارای کابینی به‌روزتر و پرزرق و برق‌تر است. از وسط تا گوشه چپ داشبورد این خودرو دو نمایشگر متصل به یکدیگر قرار گرفته‌اند که تلاش شده است تا حد ممکن شبیه به نمایشگرهای دوگانه یکپارچه جدید باشند. نمایشگر مرکزی با اندازه قابل قبول، به سیستم اطلاعات و سرگرمی تعلق دارد و نمایشگر پشت فرمان عهده‌دار نمایش اطلاعات ضروری به راننده است. فرمان هم طبق ترند این روزها به‌شکل 3 پر دی‌کات طراحی شده و روی آن چندین دکمه جا گرفته‌اند.

دریچه‌های هوا در پنلی وسط داشبورد تعبیه شده‌اند و چندین دکمه پیانویی زیر دو دریچه مرکزی قرار دارند. با این حال، راننده می‌تواند بخش عمده تنظیمات لازم را به‌صورت لمسی بدون نیاز به دکمه انجام بدهد. افزون بر این‌ها تریم آبی، سفید و نقره‌ای در سراسر کابین جلوه‌ای متفاوت به آن داده است و حتی صندلی‌های خودرو از نوع چرمی با روکش آبی تیره‌اند. این تریم آبی تیره در بخش زیادی از داشبورد، پنل‌های درها و قسمت بالایی فرمان این شاسی بلند چینی مشاهده می‌شود. ضمناً طرح لوزی‌مانندی که روی آینه‌های بغل با رنگ نارنجی دیده بودیم، حالا به شکلی دیگر در رودری‌ها و قسمت وسط داشبورد پیاده‌سازی شده است.

مشخصات فنی MVM X33 کراس

تامین قوای محرکه ام وی ام ایکس 33 کراس را در عوض یک پیشرانه 2 لیتری تنفس طبیعی، یک پیشرانه 1 لیتری 3 سیلندر توربوشارژ بر عهده دارد. این پیشرانه که در اصل همان پیشرانه ایکس 22 پرو است، با افزایش 10 اسب بخاری، مجموعاً 112 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. گشتاور تولیدی آن هم حداکثر 150 نیوتن‌متر خواهد بود. انتقال نیروی این پیشرانه به یک گیربکس سی‌وی‌تی 9 سرعته محصولات فونیکس سپرده می‌شود. علاوه بر این، نسخه دیگری از این کراس اوور مدیران خودرو با پیشرانه 1.5 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی و گیربکس دستی 5 سرعته در آینده در دسترس قرار خواهد گرفت.

واضح است که ایکس 33 کراس مدیران خودرو با این پیشرانه کم‌حجم و همچنین وزن 1.3 تن، صرفاً مناسب کاربری سبک داخل شهر خواهد بود. از این رو، نباید انتظار شتاب و توان زیادی را از این کراس اوور چینی جدید بازار ایران داشت؛ خصوصاً وقتی چندین سرنشین داخل خودرو نشسته باشند و حتی مقداری بار در صندوق عقب قرار گرفته باشد. به‌عبارتی دیگر، ایکس 33 کراس نمونه بارز یک کراس اوور چینی شهری جمع و جور برای خودروسواران ایرانی است.

امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی

خودرو جدید MVM X33 کراس با امکانات و تجهیزات ایمنی و رفاهی زیر روانه بازار می‌شود:

  • سانروف
  • دوربین دید عقب
  • ترمز پارک برقی
  • ایربگ‌های جانبی
  • صفحه‌آمپر دیجیتالی 7 اینچی
  • نمایشگر مرکزی اطلاعات و سرگرمی 10.25 اینچی
  • نورپردازی داخلی
  • گرم‌کن آینه‌های بغل
  • سیستم کنترل کشش
  • سیستم کنترل پایداری

رینگ‌های 17 اینچیبه گزارش سایت خبری ساعدنیوز،شرکت ام وی ام – MVM – یا مدیران خودرو یک شرکت مونتاژ خودروی ایرانی است، که از سال ۱۳۸۱ فعالیت خود را در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در شهر بم آغاز کرده است.

هم اکنون مالکیت این شرکت به صورت مشترک در اختیار چری چین و کرمان موتور است.

مدیران خودرو مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش برخی از محصولات چری چین را با دو برند MVM و CHERY در بازار ایران بر عهده دارد.

تاکنون خودروهای 110- 315 – x33 – x22 و…. با برند MVM و خودروهایی نظیر تیگو 5 و آریزو5 نیز با برند چری در ایران عرضه شده اند.

مقایسه mvm x22 و mvm x33 لحاظ ظاهری

در این بخش از مقایسه mvm x22 و mvm x33 به جدال ظاهری این دو خودرو می پردازیم. از آن جایی که mvm X22 و X33 هر دو محصول کمپانی چری هستند قطعا از لحاظ ظاهری شباهت هایی دارند. البته هنوز هم می توان تفاوت هایی بین این دو مدل پیدا کرد.

اگر برگردیم و به اولین مدل های X33 نگاهی کنیم می بینیم که X22 کاملا متفاوت از چیزی است که قبلا توسط چری روانه بازار می شد. mvm X22 شامل یک تکامل ظاهری شده است و چیزی فراتر از تصور مشتریان از خودروهای چینی است.

در نمای روبروی X22 شاهد چراغ های بزرگ این مدل هستیم که ظاهر درشت تری به mvm X22 می دهد. در طراحی چراغ ها یک خط LED می بینیم که امتداد آن به جلو پنجره و لوگوی خودرو می رسد که هماهنگی طراحی را بیشتر نشان می دهد. جلو پنجره X22 به صورت زنبوری است و از پلاستیک است. البته در اطراف آن قابی فلزی زیبایی آن را بیشتر کرده است. چراغ های مه شکن در پایین سپر به همراه قطعه ای فلزی در پایین جای پلاک باعث شده اند که این خودرو جذاب تر شود.

در نمای کناری خودرو ظاهر آیرودینامیکی خودرو به وضوح قابل مشاهده است. در نمای کناری ادوات پلاستیکی به وضوح دیده می شوند از قاب دور پنجره گرفته تا گلگیر چرخ ها. البته در نمای کناری کمتر ایرادی می توان از mvm X22 گرفت.

توجه به ظاهر خودرو در نمای جلویی و کناری متمرکز شده است و خیلی بهایی به ظاهر پشتی داده نشده است. مشکلی که در اکثر خودروهای چینی می توان آن را دید. چراغ های عقبی از نظر اندازه با چراغ های جلوی خودرو هماهنگ نیستند. البته که طراحان سعی کرده اند با خطوط حجم دهنده روی صندوق عقب این بی توجهی را کمتر کنند. بال روی سقف خودرو هم ظاهر اسپرت تر و جوان پسندتری به mvm X22 داده است.

از زمانی که کمپانی چری به سراغ طراحان خارجی رفته است تمامی محصولات جدیدش شاهد تغییرات انقلابی بوده اند. mvm X33 هم شامل این تغییرات بوده است. در نمای جلویی خودرو باز هم همان جلو پنجره ساده زنبوری تکرار شده است. چراغ های جلویی بزرگ به همان چراغی هالوژنی در وسط آن و خطوط فلزی در اطراف آن ظاهر خودرو را جذاب تر کرده اند. در پایین سپر هم شاهد چراغ های مه شکن و روشنایی روز هستیم که همراه با شکست های جلو پنجره ظاهر اسپرتی به این مدل داده اند.

تفاوت مدل X33 s و مدل قبلی را می توان از ادوات فلزی روی درها تشخیص داد. برخلاف mvm X22 در این مدل خبری از ادوات پلاستیکی سیاه رنگ در نمای جانبی نیست.

در نمای پشتی خودرو شاهد چراغ های زاویه دار، قاب دو رنگ چرخ یدکی و چراغ های هشدار کوچکی در پایین صندوق هستیم.

مقایسه mvm x22 و mvm x33 از نظر فنی

در مدل mvm X22 شاهد یک موتور 1497 سی سی هستیم با پیشرانه 4 سیلندری، که در تمام دنیا با همین مشخصات عرضه می شوند. نهایت قدرت mvm X22 105 اسب بخار است که نباید انتظار بیشتری هم از آن داشت. شتاب صفر تا 100 خودرو هم در 15 ثانیه تکمیل می شود که باز هم خیلی دور از انتظار نبود.

در mvm X33 هم این کمبود قدرت موتور به وضوح قابل مشاهده است و می توان گفت که این مشکل عمده خودروهای چینی است – البته نه تمام آن ها. در mvm X33 هم شاهد یک پیشرانه 4 سیلندری هستیم که فقط می تواند 136 اسب بخار قدرت تولید کند. در مقایسه با mvm X22 این رقم چشمگیر است اما در مقایسه با دیگر خودروها اینطور نیست.

mvm X33 دارای جعبه دنده CVT هفت حالته است. نتیجه این جعبه دنده شتاب صفر تا 100، 14 ثانیه ای است که البته باز هم خیلی قابل قبول نیست و جلب توجه نمی کند.

مدل خودرو MVM X22 MVM X33
پیشرانه 4 سیلندر 4 سیلندر
حجم موتور 1497 سی سی 1971 سی سی
حداکثر قدرت 105 136
حداکثر گشتاور 135 180
گیربکس اتوماتیک انتقال قدرت اتوماتیک پیوسته
مصرف سوخت (ترکیبی) 6.1 10
شتاب صفر تا 100 15 14
حداکثر سرعت 160 175

آپشن و امکانات رفاهی در mvm X22 و X33

همان طور که بارها در مقالات همراه مکانیک اشاره کردیم خودروهای چینی ضعفی در امکانات رفاهی ندارند، برعکس قدرت موتور که همیشه می توان شاهد عملکرد ضعیف خودروسازان بود.

در mvm X22 شدر تیپ اسپرت شاهد سقف مشکی رنگ هستیم که در مدل معمولی سقف ساده و شبیه به بدنه است. البته در هر دو سانروف های برقی را داریم. از آپشن های این خودرو می توان به سنسور دوربین عقب، نمایشگر 8 اینچی و سیستم تعلیق مک فرسون اشاره کرد.

بر روی فرمان هم کلیدهای کنترلی متنوعی برای راننده در نظر گرفته شده است.

در mvm X33 هم شاهد همین آپشن هستیم که بر روی فرمان استخوانی با پوشش چرم مصنوعی کلیدهای کنترلی متنوعی تعبیه شده است. همچنین نمایشگر تماما لمسی 8 اینچی که در این مدل هم تکرار شده است.

سیستم مولتی مدیا این خودرو قابلیت اتصال به گوشی هوشمند هم دارد. بر روی کامپیوتر سفری که در پنل فرمان قرار گرفته است اطلاعاتی مانند مصرف سوخت، مسافت، بسته بودن درها و همچنین حالت رانندگی نمایش داده می شود.

تجهیزات MVM X22 MVM X33
چراغ زنون (HID ) / اتو لایت و روششنایی در روز –

ال ای دی

چراغ های عقب LED طیفی مجهز به مه شکن
سیستمهای مولتی مدیا JBL قابلیت پخش mp3، usb و بلوتوث / دارای 4 عدد بلندگوی استریو
صفحه نمایش ۸ اینچ دارای مانیتور لمسی 8 اینچی با قابلیت نمایش محتویات تلفن همراه Mirror Link
رینگ ها اسپرت 16 اینچی 17 اینچی
آینه برقی تاشو و آینه الکتروکرومیک تنظیم برقی آینه های جانبی / آینه وسط با قابلیت کاهش خودکار تابش نور
تهویه مطبوع اتوماتیک سیستم تهویه هوشمند اتوماتیک
صندلی دستی 6 حالته –

تاشو

دارای روکش چرمی و تنظیم دستی صندلی ها(راننده 6 جهت و سرنشین 4 جهت)
شیشه برقی هر 4 شیشه کناری خودرو مجهز به بالابر برقی/ شیشه عقب دارای گرمکن
سیستم های هشدار دهنده دارای سنسور دنده عقب
سایر امکانات تنظیم تلسکوپی غربیلک فرمان

سانروف برقی

دارای سانروف برقی و ریل سقفی

دارای دوربین دنده عقب(نمایش در مانیتور خودرو) / سیستم تثبیت سرعت خودرو(کروز کنترل) / دارای حالت اکو و اسپرت رانندگی / دارای کامپیوتر سفری

استارت دکمه ای

امکانات ایمنی در mvm X22 و X33

از امکانات ایمنی هر دوی این خودروها می توان به 2 کیسه هوا که فقط برای راننده و سرنشین جلو تعبیه شده است اشاره کرد. شاید یکی از اصلی ترین دلایل حضور نداشتن این خودرو در کشورهای جهان اول همین موضوع باشد.

با اینکه امکانات ایمنی X22 خیلی دلگرم کننده نیست اما یکی از نکات مثبت خودرو ترمزهای قابل قبول ساخت بوش آلمان است.

تجهیزات MVM X22 MVM X33
تجهیزات ایمنی و حفاظتی ضد سرقت ایموبیلایزر ،کمربند ایمنی 3 نقطه ای قفل مرکزی با ریموت دارای سیستم ضد سرقت ایموبلایزر / قفل مرکزی با ریموت
کیسه هوا 2 عدد ، راننده و سر نشین جلو دو عدد راننده و سرنشین جانبی
سیستم ترمز

تجربه رانندگی با mvm X22 و X33

از نظر تجربه رانندگی نباید خیلی انتظار شتاب گیری هیجان انگیزی از این دو خودرو داشته باشید. دلیل اش هم ضعف در سیستم فنی خودرو و کمبود قدرتی است که در این سیستم مشاهده می شود. به همین خاطر شاید این خودرو ظاهر مدرن و امروزی داشته باشد و این باعث شود که مشتریان گول ظاهر آن را بخورند.

البته همین موضوع باعث شده است که سرنشنیان خیلی جنب و جوش و سر و صدای زیادی را در داخل خودرو احساس نکنند. در mvm x22 و X33 صندلی های راحت و با کیفیتی تعبیه شده است که همین باعث می شود در مسافت های خیلی طولانی احساس خستگی نکنید. می توان گفت که هردوی این مدل ها برای استفاده های شهری مناسب هستند که با داشتن سنسور دوربین عقب پارک خودرو را دو چندان ساده تر می کند.

زمان عرضه و قیمت ام وی ام ایکس 33 کراس

شاسی بلند چینی MVM X33 کراس در خرداد پیش رو با قیمت نزدیک به 1 میلیارد تومان راهی بازار ایران خواهد شد.

 

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی