آموزش نصب شیرآلات روشویی و توالت

بهطور کلی شیرآلات بهداشتی دارای دو بخش عمده یعنی پوسته داخلی (پایه اصلی شیر) و پوشش خارجی است که در بخش داخلی تولیدکنندگان با توجه به سفارشهایی که دارند معمولا از آلیاژ برنج یا سرب خشک استفاده میکنند. مجموعه ما با حدود 40 سال تجربه در زمینه فروش شیرآلات و تجهیزات ساختمانی،از سال 93 اقدام به راه اندازی سایت هودینگ به منظور عرضه کالاهای بهداشتی و ساختمانی و آشپزخانه نموده است. منظور شیرآلات توکار است که امروزه به دلیل طراحی چشم نواز و کاربری راحت خود، راه خود را به خانههای ایرانی باز کرده است. به همین دلیل این نوع شیرآلات از نظر استاندارد مورد تایید نیستند و غیر بهداشتی محسوب میشوند. مطابق استاندارد ۶۶۷۹ و ۱۵۴۶ کلیه قسمتهای فلزی بکار رفته در ساخت شیرآلات بهداشتی (به استثنای دستگیره) از آلیاژ برنج باید باشند. شیلنگهای پیسوار و تجهیزات وابسته به آنها را برای نصب روی قسمتهای تعیین شده قرار داده و با دست شروع به پیچاندن آنها در محل مورد نظر کنید.

با این روش علاوه بر افزایش طول عمر شیر، کیفیت آن در مقابل ساییدگی، خوردگی، زنگزدگی و دهها مورد دیگر تضمین خواهد شد. شیرآلات ساختمانی معمولاً بصورت یکپارچه در کارخانه تولید و فروخته میشوند به همین دلیل به صورت یک جزء ساختمانی میتوان آن را در نظر گرفت. در نظر داشته باشید معمولاً هر چه وزن شیرآلات بالاتر باشد، قیمت شیرآلات ساختمانی نیز بالاتر است. شیر سادهای است که معمولاً قبل از اتصال لولههای آب سرد و گرم به شیرهای مخلوط نصب میگردد. قبل از اینکه به اجزا تشکیل دهنده و ساختار کلی شیرآلات بهداشتی و ساختمانی بپردازیم، ذکر این نکته حایز اهمیت است که با پیشرفت ماشین آلات مخصوص در تولیدات شیرآلات ساختمانی، ضمن تنوع بسیار زیاد در این محضول، بحث کیفیت بیشترین و موثرترین عامل برای انتخاب و خرید شیرآلات ساختمانی شده که با توجه به اجزا و کیفیت قطعات شیرلات تولید شده، خریدار وسواس بیشتری روی این موضوع نشان داده است. زیرا سرب پس از مدتی دچار خوردگی شده و علاوه بر آن از نظر بهداشتی نیز زیانهایی را در پی خواهد داشت. کلیه مواد مورد مصرف در ساخت شیرآلات بهداشتی که در تماس با آب هستند، باید از جنسی انتخاب شوند که در مقابل آب تا دمای ۹۰ درجه سانتیگراد و محیط استفاده مقاوم بوده و حین مصرف هیچگونه خوردگی نسبت به سایر قطعات مورد استفاده در شیر نداشته باشند.

از آنجا که بهداشت در تولید شیرآلات بسیار حائز اهمیت است اقلام مورد استفاده در شیرآلات قهرمان همگی دارای استانداردهای بهداشتی روز دنیا میباشد. مثلاً اگر شیرآلاتی دارای آبکاری ۲۵ میکرونی باشد و روکش آن هم استیل واقعی باشد، از نظر کیفی عمری بسیار طولانی خواهد داشت. بدنه گرد حالت ( curve ) از دیگر نکات مثبت شیر ظرفشویی شلنگدار ( شاوری ) زدرا شیرآلات قهرمان می باشد چراکه وجود انحنا بر روی بدنهی شیرآلات باعث می شود تا آب بر روی آن جمع نشود و با اندک نظافتی میتوان از تجمع رسوبات بر روی شیر جلوگیری کرد. شیر ظرفشویی علاوه بر تامین آب سرد وگرم جهت شست و شوی ظروف ، مواد غذایی و … این مدل از شیر آلات که تقریبا همه با آنها آشنا می باشند ، دارای دو دسته ی جداگانه برای آب گرم و سرد هستند . همان گونه که در بالا ذکر است، برخی از شیرآلات کمی ارتفاع داشته و برای روشویی هایی مناسب هستند که عمق آنها کم بوده و لازم است که شیر یک پایه متوسط داشته باشد تا شستن دستها و صورت به راحتی انجام گیرد.

همه ما روزانه برای پختوپز و شستن ظروف با شیر ظرفشویی سروکار داریم. در ساختار شیر ظرفشویی فنری یک فنر تقریباً ارتجاعی، شلنگِ خروجی آب شیر ظرفشویی فنری را در بر می گیرد که انتهای آزاد آن (نزدیک به خروجی آب) در ساختاری گیره مانند محکم می شود. در مورد شیر آلات ساختمانی با جنس سرب این است که سرب موجود در این نوع از شیر آلات پس از مدتی به خورد آب می رود و برای کسانی که از آن شیر آب ، مصرف خوراکی دارند مضر می باشد و به بدن آسیب می رساند .مشکل دیگر این نوع از شیر آلات این است که ، نسبت به شیر آلات برنجی زودتر از بین رفته ، شکسته و پوسیده می شوند. پربازدیدترین مطالبساختمان چیست و هر آنچه درباره انواع ساختمان و مراحل ساخت آن باید بدانید11 مورد از بهترین ساختمان های دوره بیداری معماری ایرانیپایان کار و مراحل دریافت گواهی پایان کارگابیون ها و کاربردهای آنبتن چیست؟