آموزش رفع مسدودی واتساپ

چگونه از مسدودی واتس اپ خلاص شویم؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]بسیاری از کاربران گرامی با ما تماس گرفته اند و دلیل مسدود شدن و یا بلاک شدن خود را در واتساپ از ما جویا شده اند که باید خدمت شما عرض کنیم با توجه به گفته های شرکت واتس اپ، دلایل بلاک شدن و یا مسدودی تنها یک چیز است: “عدم توجه به مقررات”. در ادامه از زبان شرکت این مورد را مشاهده خواهید نمود.

واتساپ می گوید مشاهده پیام «شماره شما از این پس مجاز به استفاده از واتساپ نیست. با پشتیبانی تماس بگیرید.» به معنای این است که واتساپ شماره شما را مسدود کرده است. آیا شما نیز این پیام را از داخل واتساپ دریافت می کنید؟

مسدود شدن و بلاک شدن در واتساپ (whatsapp)

بسیاری از کاربران پیغام «شماره شما دیگر مجاز به استفاده از واتساپ نیست. برای کمک با پشتیبانی تماس بگیرید.» را دریافت کرده اند و جهت رفع این مشکل با ما تماس گرفته که لازم است خدمت کلیه عزیزان عرض کنیم که برای حل این مشکل لازم است با پشتیبانی شرکت واتساپ تماس بگیرید و متاسفانه نه تنها همکاران ما در بخش پشتیبانی آی آر سوشال، بلکه به جز پشتیبان اصلی سرویس واتس اپ، هیچ کسی قادر به رفع بلاکی سیستم های واتساپ نیستند.

مسدود شدن موقتی واتس اپ (whatsapp)

اگر پیامی داخل برنامه دریافت می‌کنید که بیانگر «مسدود شدن موقت» حساب کاربریتان است، این بدین معناست که احتمالاً به جای برنامه رسمی واتساپ از نسخه پشتیبانی نشده‌ای از آن استفاده می‌کنید. اگر پس از آن که موقتا مسدود شدید به برنامه رسمی برنگردید، ممکن است حسابتان به طور دایمی برای استفاده از واتساپ مسدود گردد.

برنامه‌های پشتیبانی نشده‌ای مانند WhatsApp Plus و GB WhatsApp یا برنامه‌هایی که ادعا دارند گفتگوهای واتساپ شما بین گوشی‌ها جابجا می‌کنند، نسخه‌های دستکاری شده واتساپ هستند. این برنامه‌های غیر رسمی به دست اشخاص ثالث توسعه یافته‌اند و ناقض شرایط استفاده از خدمات ما هستند. واتساپ از این برنامه‌های شخص ثالث پشتیبانی نمی‌کند چون ما نمی‌توانیم روال‌های امنیتی آن‌ها را تایید کنیم.

نحوه رفع بلاک کردن و رفع مسدودی واتساپ (whatsapp)

مطابق با گفته های شرکت واتس اپ، آنها حساب هایی را مسدود می کنند که شرایط استفاده از خدمات را زیر پا گذاشته اند. اگر فکر می کنید هیچ خطایی را در استفاده از پیام رسان واتساپ مرتکب نشده اید، کافیست به مقررات واتساپ که در ادامه آمده است توجه نمائید و بررسی نمائید که آیا موردی را زیر پا گذاشته اید یا خیر. در صورتی که تصور می کنید اشتباهی از جانب سیستم رخ داده است می توانید جهت رفع این مشکل و رفع بلاک شدن واتساپ به پشتیبان آن پیام ارسال نمائید.

آشنایی با قوانین و مقررات واتس اپ (whatsapp)

شما می توانید بخش «شرایط مورد تایید استفاده از خدمات واتس اپ» را در شرایط استفاده از خدمات با دقت بخوانید تا بیشتر درباره استفاده های مناسب از واتساپ و فعالیت های ناقض شرایط استفاده از خدمات آن بدانید. به دلیل گسترده بودن این قوانین و مقررات برای تیم آی آر سوشال امکان بازنشر میسر نیست و کافیست به لینک ذکر شده مراجعه نموده و شرایط و قوانین ذکر شده توسط واتساپ را مطالعه نمائید.

توجه داشته باشید که واتس اپ ادعا می کند ممکن است ما بدون اخطار قبلی حساب شما را مسدود کنیم. چنانچه باور دارید که حساب شما به اشتباه مسدود شده است، لطفا به ما ایمیل بزنید و ما روی موضوع تحقیق می کنیم. بنابراین در صورت مسدود شدن اکانت شما، جای هیچ نگرانی نیست و کافیست مراحل ارتباط با پشتیبانی واتس اپ را طی نمائید.

این مطلب برگرفته از سایت آی آر سوشال می باشد. جهت کسب پشتیبانی می توانید از لینک زیر با تیم آی آر سوشال مکاتبه نمائید:

https://irsocial.net/بلاک-و-مسدود-شدن-در-واتساپ-whatsapp/

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]