آموزش ثبت شغل در سامانه حجره جو

راه های بسیاری برای کسب درآمد از طریق فضای وب وجود دارد که ممکن است بعضی از آنها را نشنیده و ندانید. ما در این مقاله به شما آموزش میدهیم که چگونه با بهترین روش کسب درآمد اینترنتی، این کار را انجام دهید. در پایین این پاراگراف برایتان لیست روش های کسب درآمد اینترنتی را نام برده و نوشته ایم.

  1. طراحی سایت
  2. کارت ویزیت آنلاین
  3. تبلیغات در سایت ها
  4. ثبت شغل و ثبت آگهی (پیشنهادی)
  5. سرویس های گوگل
  6. و…

 

آموزش کسب درآمد اینترنتی

در ادامه به صورت تک به تک موارد بالا را برایتان توضیح میدهیم. که البته باید بدانید که چرا این موارد را توضیح میدهیم. و دلیل آن این است که این ها مورد تایید کارشناسان و کاربران و رایج ترین روش ها هستند.

 

کسب درآمد از طراحی سایت

همانطور که میدانید و مشاهده کرده آید، در موتور های جستجو، بینهایت وب سایت وجود دارد و هرکدام از آنها توسط فردی به نام طراح سایت طراحی شده اند. شما هم با طراحی سایت و برای مثال با اتصال درگاه پرداخت اینترنتی، میتوانید به راحتی محصولات خود را آنلاین به فروش برسانید.

 

کسب درآمد با کارت ویزیت آنلاین

کارت ویزیت های آنلاین، فقط تعداد اندکی از آنها امکان اتصال به درگاه پرداخت آنلاین را دارند و در کل نقش تبلیغات را برای شما بازی میکنند. و شما از این طریق میتوانید محصولات خود را به کاربران معرفی کنید و فروش اینترنتی داشته باشید.

 

کسب درآمد با تبلیغات در سایت ها

شما با استفاده از ابزار های تبلیغات در سایت ها مانند ابزار یکتانت، میتوانید کاربران را به سایت و یا هرچیز دیگری که در آن امکان اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد، هدایت کنید. و همچنین با قرار دادن تبلیغات یکتانت در سایت خودتان هم میتوانید کسب درآمد کنید.

 

کسب درآمد با ثبت شغل و ثبت آگهی

این روش، روش پیشنهادی کارشناسان ما است. زیرا هم در محدود سایت های ثبت شغل امکان اتصال به درگاه پرداخت اینترنتی وجود دارد، هم مثل کارت ویزیت آنلاین هست، هم امکان درج محصولات در بعضی از آنها وجود دارد، هم امکان درج کامل اطلاعات شغلی وجود دارد و هم… که بهترین سامانه برای ثبت شغل، سامانه بزرگ حجره جو است. پس همین حالا برای ثبت آگهی خودتان به سایت حجره جو بروید.

 

کسب درآمد با سرویس های گوگل

منظور از سرویس های گوگل، سرویس هایی مثل گوگل ادز، گوگل ادسنس و… است. که با استفاده از این سرویس ها میتوانید در گوگل تبلیغات کنید و باید یک نکته جالب را بدانید که این نوع کسب درآمد اینترنتی هم خیلی مؤثر است. اما ممکن است به دلیل وجود بعضی از مشکلات، نتوانید به سایت این سرویس ها ورود کنید.

 

آموزش ثبت شغل در سامانه حجره جو

انتخاب دسته بندی

در این قسمت شما باید از لحاظ کلی دسته کسب و کارتان را انتخاب کنید و از میان زیر دسته های موجود، دقیقا شغل خود را انتخاب کنید تا حجره شما در دسته مناسب قرار بگیرد. اگر برای مثال رستوران داشته باشید و در دسته تغذیه و صنایع غذایی، کافی شاپ را انتخاب کنید، حجره شما میان کافی شاپ هایی از سراسر کشور قرار میگیرد.

 

مشخصات حجره

این بخش مهمترین مرحله از ثبت شعبه دوم کسب و کار شما میباشد. زیرا مربوط به اطلاعات و… است. در پایین این پاراگراف برایتان تمامی فیلد های خواسته شده در این مرحله توضیح داده شده است.

رفتن به صفحه ثبت حجره↖️

عنوان حجره: عنوانی که در این قسمت مینویسید، در سامانه حجره جو و نتایج جستجو نمایش داده میشود. توجه داشته باشید که این عنوان بسیار بر روی سئو تاثیر دارد و اگر کلمه کلیدی را مدنظر دارید در عنوان خود هم آن را بگذارید.

شماره تماس: این قسمت همانطور که از نامش معلوم است، مربوط به شماره تماس مدیریت کسب و کار میباشد. باید در درست نوشتن آن دقت کنید، البته بعد ها میتوانید به کارشناسان پشتیبانی سامانه اطلاع دهید که اگر شماره تماس نادرست است آن را درست کنند. به طور معمول نمیتوانید این بخش را ویرایش کنیدف مگر اینکه در حساب کاربری خود شماره تماستان را وارد نکرده باشید.

توضیحات حجره: این بخش ستون اصلی حجره شما میباشد، در واقع بخشی است که مهمترین تاثیر را بر سئو و نمایش شعبه دوم کسب و کار شما در نتایج جستجو دارد. بخش توضیحات یا محتوای حجره باید کاربران را جذب و تبدیل به مشتری کند. باید محتوا را خودتان بنویسید و از جای دیگری کپی نکنید تا در صدر نتایج جستجو قرار بگیرید.

استان و شهر: شما با استفاده از این دو دکمه کشویی باید استان کسب و کار خود را یافته، و شهر را هم انتخاب کنید. تا در دسته بندی شهر ها، حجره شما میان استان و شهر درستی قرار بگیرد.

مدیریت: نام و نام خانوادگی مدیریت مجموعه و یا مدیر داخلی و… را باید در این فیلد وارد کنید تا در حجره اینترنتی شما نمایش داده شود.

شماره همراه: این بخش هم مانند فیلد شماره تماس است، اما برخلاف آن قابل ویرایش است. زیرا مربوط به شماره تلفن همراه مدیریت و یا مدیر داخلی کسب و کار و… است.

روزهای کاری: شما از میان هفت روز هفته باید روز های کاری کسب و کارتان را انتخاب کنید. توجه داشته باشید مه این روز های کاری در شعبه دوم کسب و کار شما نمایش داده میشود

اینستاگرام: در این فیلد می توانید آدرس اینترنتی پیج اینستاگرام کسب و کار خود را وارد کنید. فقط توجه داشته باشید که باید لینک را به صورت کامل وارد کنید. این لینک هم در حجره شما نمایش داده میشود.

موقعیت حجره: از روی نقشه، به راحتی میتوانید موقعیت کسب و کار خود را انتخاب کنید. و در صورتی که مکانی را انتخاب نکرده باشید نقشه در حجره شما نمایش داده نخواهد شد.

تصاویر حجره: در این بخش دکمه ای وجود دارد که از طریق آن میتوانید تصاویر شعبه دوم کسب و کار خودتان را بارگذاری کنید. توجه داشته باشید که اولین تصویر بارگذاری شده و همان اولین تصویر گالری، تصویر شاخص و اصلی حجره محسوب میشود.

 

تایید و انتشار

در این مرحله که پایان ثبت شعبه دوم کسب و کار شما میباشد، تمامی اطلاعات و موارد بالا را به شما نمایش میدهد و برای اطمینان شما میتوانید آنها را چک کنید و اگر مشکلی داشت به مرحله قبل برگردید و مشکل را رفع کنید.

نویسنده مقاله:

hojrejo.ir