چگونه در چت جی پی تی حساب بسازیم

چت جی پی تی چیست؟

کاربرد این ربات بسیار گسترده است و شامل اپلیکیشن‌هایی مانند کدنویسی و ویرایش، نوشتن نامه و مقاله، خلاصه نویسی کتاب، ارائه اطلاعات در زمینه‌های مختلف و بسیاری موارد دیگر است.

استفاده از چت جی پی تی در تجارت برای بهبود کیفیت خدمات مشتری و کاهش هزینه انجام کار است. به عنوان مثال، شرکت‌های بزرگ مانند شرکت‌های بانکی، شرکت‌های تلفن همراه، شرکت‌های خدماتی و غیره از چت GPT برای برقراری ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کنند. در این صورت مشتریان از طریق چت JPT پاسخ سؤالات خود را دریافت می‌کنند.

آیا شما نیز مانند صدها شرکت ایرانی، ماهانه میلیون‌ها دلار برای توسعه بخش‌های مرتبط با ارتباط با مشتری هزینه می‌کنید؟ با این ربات مکالمه محور، این هزینه‌ها را به فراموشی خواهید سپرد.

به این دلیل که این ربات فارسی هم می‌داند و در صورت تشخیص، اشعار سعدی و حافظ را هم برای شما می‌خواند. او علاوه بر ربات بودن، خواب و خوراکی ندارد و شبانه‌روز آماده پاسخگویی به سوال مشتریان است!

اگر سعی کرده‌اید از چت جی پی تی در ایران استفاده کنید، احتمالا در مرحله اول تایید ایمیل با خطاها و مشکلاتی مواجه شده‌اید. البته ثبت نام در سایت این ابزار در حالت عادی کار سختی نیست! فقط باید ایمیل خود را تایید کنید و کد ارسال شده به شماره خود را وارد کنید.

ساخت اکانت چت جی پی تی برای کاربران ایران

برای این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

وارد صفحه چت جی پی تی شوید

به چت GPT بپیوندید و ایمیل را تائید کنید

سپس به صفحه‌ای با دو کادر خالی هدایت می‌شوید تا آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. آدرس ایمیل خود را به همراه یک رمز عبور قوی و مطمئن وارد کنید و روی Continue کلیک کنید. توجه داشته باشید که در این مرحله باید یک تغییر دهنده IP قدرتمند و معتبر فعال باشد.

توجه داشته باشید که ممکن است در این مرحله با خطا مواجه شوید و فرآیند اعتبارسنجی به درستی انجام نشود. برای جلوگیری از بروز مشکل می‌توانید چندین ابزار مختلف تغییر IP را امتحان کنید یا دستگاه خود را تغییر دهید.

در برخی موارد وجود یک برنامه یا برنامه خاص می‌تواند باعث این مشکل شود. در این صورت می‌توانید افزونه‌های مرورگر خود را یکی یکی غیرفعال کنید و فرآیند احراز هویت را دوباره امتحان کنید.

شماره مجازی برای چت جی پی تی در ایران

پس از تائید موفقیت‌آمیز ایمیل، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که نام و نام خانوادگی شما را می‌خواهد. این قسمت را با اطلاعات مناسب پرکنید. در مرحله بعد از شما خواسته می‌شود که شماره‌ای را وارد کرده و سپس کدی که برای آن شماره مجازی chatgpt ارسال شده است را وارد کنید.

مشکل اینجاست که با شماره‌های ایرانی نمی‌توانید این مرحله را دور بزنید و اکثر شماره‌های مجازی نیز توسط این ابزار شناسایی می‌شوند؛ اما خوشبختانه هنوز راه‌حلی برای حل این مشکل وجود دارد.

دریافت شماره مجازی برای ساخت اکانت چت جی پی تی در ایران

با کلیک بر روی “خرید شماره” در مقابل کشور مورد نظر کادر جدیدی برای خرید باز می‌شود. روی دکمه «پرداخت آنلاین» کلیک کنید تا به صفحه خرید آنلاین بروید. مشخصات کارت بانکی خود را وارد کرده و روی گزینه خرید کلیک کنید.

کد تائید شماره را وارد کرده و وارد حساب کاربری خود شوید

اکنون که وارد حساب کاربری خود شده‌اید، می‌توانید از این ربات پرس و جو کرده و هرگونه اطلاعاتی را بخواهید.

مشکلات رایج چت جی پی تی در ایران

همان طور که گفتیم، دسترسی و ساخت اکانت چت جی پی تی در ایران با مشکلاتی رو به رو هست. اما شاید برایتان سؤال پیش بیاید که چطور متوجه این خطاها بشویم؟

در زیر دو نمونه از متداول‌ترین خطاهایی که کاربران ایرانی در زمان ثبت‌نام در چت جی بی تی با آن مواجه می‌شوند را به شما معرفی خواهیم کرد:

این خطا عمدتا به این معنی است که ربات با درخواست‌های زیادی مشغول است و باید در صف برای درخواست‌ها منتظر بماند. اما آیا این حقیقت دارد؟ ما فقط گفتیم که این یک ربات است، صف ندارد.

در واقع نکته این است که چون IP شما نامعتبر است، ربات ترجیح می‌دهد به جای شما به دیگران سرویس دهد. بسیاری از افراد توصیه می‌کنند در این موارد فیلتر DNS خود را تغییر دهید.

اگر با این خطا و خطاهای مشابه مواجه شدید، معمولا توصیه می‌کنند کوکی‌های مرورگر خود را پاک کنید، اما به شما اطمینان می‌دهم که این راه‌حل بیشتر جوابگو نیست.

کلام آخر

فقط سؤالات درست را از او بپرسید و منتظر پاسخ باشید. به طور کلی این ابزار به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمینه‌ای رشد کنید و اطلاعات لازم و مفید را در کمترین زمان ممکن ارائه دهید.

پس ارزش امتحان کردن این ربات هیجان انگیز را دارد. اگر این مقاله برای شما مفید بود لطفا آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.