چه طور از بادی اسپلش استفاده کنیم

معمولا افراد سعی می‎کنند برای ماندگاری بادی اسپلش مقدار بیشتری از آن را استفاده کنند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش زنانه دکتر بیز به دست آورید.  اغلب خانم‎ها معمولا از این موضوع شکایت می‎کنند که بادی اسپلش یا بادی میستی که بر روی پوست استفاده می‎کنند، معمولا در مدت کوتاهی تاثیر خود را از دست می‎دهد. برای جبران این موضوع، معمولا افراد سعی می‎کنند مقدار بیشتری از بادی اسپلش را استفاده کنند. با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه صحیح استفاده از بادی اسپلش به دست آورید.

استفاده از مقداری زیادی بادی اسپلش یا بادی میست به منظور ماندگاری بیشتر بو، چاره کار نیست. بهترین راه حل برای اینکه بو مدت بیشتری روی پوست بماند، این است که قبل از استفاده پوستتان را آماده کنید. این کار باعث می‎شود که بوی محصول در طول روز روی پوست باقی بماند حتی اگر قبلا پس از مدتی کوتاهی بوی آن از بین می‎رفته است.

بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش‌ها، اسپری خوشبوکننده بدن هستند. در واقع ترکیبات بادی اسپلش‌ نه شبیه به عطر و ادکلن است و نه اسپری‌های خوشبو‌کننده یا دئودورانت؛ بلکه ترکیبات این محصول بر پایه آب ساخته شده و خاصیت آبرسانی به پوست را نیز دارند.

بادی اسپلش، از مواد معطر و با غلظت بسیار کم و سبک ساخته شده‌اند. این محصولات توسط یک اسپری پخش‌کننده و با رایحه‌ای دل‌انگیز سطح پوست را به‌خوبی می‌پوشانند. فرمولاسیون تشکیل‌دهنده بادی اسپلش‌ها معمولاً از مواد بسیار تازه اما زودگذر، مانند مرکبات تشکیل شده‌ است. از این رو این محصول باتوجه‌به غلظت کم و شادابی نت‌ها، دوام و ماندگاری بالایی ندارد. خرید بادی اسپلش، به دلیل قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری که نسبت‌به قیمت و  خرید عطر دارد؛ برای مصرف روزانه بسیار اقتصادی و منطقی‌تر است.

تفاوت عطر و ادکلن با بادی اسپلش چیست؟

برای بسیاری از افراد این سوال مطرح می‌‌شود که تفاوت عطر و ادکلن با بادی اسپلش چیست؟ در این مورد باید گفت که ترکیبات شیمیایی بادی اسپلش بسیار سبک‌تر از عطر و ادکلن‌ها است. در واقع شما با خرید Body Splash، محلولی با غلظت کمتر نسبت به ادوپرفیوم‌ها در اختیار خواهید داشت. زیرا در ساخت این خوشبو‌کننده بدن، از روغن‌های کمتری استفاده شده است. به‌همین دلیل قیمت آن نیز نسبت‌‌ به قیمت عطر مردانه اورجینال و زنانه کمتر است.

ترکیبات بادی اسپلش چیست؟

بادی اسپلش در واقع یک مایع معطر رقیق بوده که در ترکیبات آن از آب، الکل و عطرهای طبیعی استفاده شده است. به‌همین دلیل افرادی که به دنبال خرید عطر زنانه و مردانه غلیظ‌تر و با ماندگاری بالا هستند، بادی اسپلش گزینه مناسبی برایشان نخواهد بود. در واقع این افراد می‌توانند از بادی اسپلش فقط به‌عنوان خوشبو‌کننده بدن برای مصرف روزانه استفاده کنند. در یک دسته‌بندی کلی‌تر ترکیبات این خوشبوکننده را می‌توان این‌گونه شرح داد:

چربی و رطوبت: چربی و رطوبت پوست بعد از استحمام در بافت‌های پوست کاهش پیدا می‌کند. به‌همین دلیل با استفاده از Body Splash می‌توانید رطوبت را به پوست بازگردانید.

خوشبوکننده: مهم‌ترین وظیفه بادی اسپلش‌ها خوشبو کردن بدن است؛ بر این اساس ترکیبات معطر استفاده شده در ساختار آن‌ها در منافذ پوست نفوذ کرده و بدن را خوشبو نگه می‌دارد.

درصد روغن‌های معطر به کار برده شده در ترکیبات بادی اسپلش کمتر از عطر است. این موضوع سبب شده تا Body Splash در مقایسه با عطر، رایحه ملایم‌تری داشته باشد.

چگونه ماندگاری بادی اسپلش را افزایش دهیم؟

بهتر است قبل از استفاده از بادی اسپلش، با دوش گرفتن شروع کنید. سپس با یک حوله تمیز آب اضافی روی پوست را خشک کنید. از آنجا که منافذ پوست بلافاصله پس از حمام باز هستند، اسپری را جذب می‎کنند تا رایحه آن مدت بیشتری باقی بماند. به دنبال یک لوسیون بدون بو و یا لوسیون بوداری باشید که رایحه آن به بادی اسپلش شما نزدیک باشد. آن را روی نواحی که می‎خواهید از بادی اسپلش استفاده کنید، بزنید. بر روی نواحی دارای نبض مانند مچ دست، گردن، بین سینه‎ها، پشت زانو و آرنج بیشتر تمرکز کنید.

محصول را از فاصله سی سانتی پوست به سمت خودتان بگیرید. سر اسپری باید به سمت نقاطی باشد که قبلا لوسیون زده اید. این فاصله باعث می‎شود تا هوا اسپری را پراکنده کرده و روی کل پوست پخش کند. این کار را تا زمانی که تمام نواحی مورد نظر به اسپری آغشته شوند، تکرار کنید.

قبل از لباس پوشیدن، اطمینان حاصل کنید که اسپری کاملا خشک شده باشد. اگر می‎خواهید موهایتان نیز رایحه خوبی داشته باشد، می‎توانید کمی از بادی اسپلش را روی برس خود اسپری کنید و موهایتان را شانه کنید. اگر هم از ادوپرفیوم زنانه دکتر بیز استفاده میکنید،می توانید همین روند را ادامه دهید. همچنین می‎توانید یک تکه پنبه را به اسپری آغشته کنید و آن را در لباس زیر خود قرار دهید. این کار باعث می‎شود در طول روز نیز بوی بادی اسپلش همراه شما بماند.

اگر بادی اسپلش یا ادکلن های شرکت بیز به این روش استفاده شود، رایحه ملایم و ماندگاری را ایجاد می‎کند. استفاده بیش از حد از بادی اسپلش باید کنترل شود زیرا می‎تواند باعث تحریک مجاری تنفسی خود فرد و اطرافیان شود.

استفاده از بادی اسپلش و بادی میست، نسبت به عطرهای قدیمی مزایای بیشتری دارد اما باید از آن‎ها به شیوه درست استفاده شود تا باعث ناراحتی بقیه افراد نشود. همچنین توجه داشته باشید که بادی اسپلش‌ها برای پوشش بوی بد بدن که ناشی از عدم رعایت بهداشت و حمام نکردن است، طراحی نشده اند. این محصولات جایگزین ضد تعریق و دئودرانت‎ها نیستند. پس از استحمام و قبل از بادی اسپلش، باید از ضد تعریق‌ها استفاده کنید.

مزایای استفاده از بهترین بادی اسپلش

بادی اسپلش‌ها نیز مانند سایر محصولات بهداشتی، مزایای قابل توجهی دارند که در ادامه به معرفی و بررسی آن‌ها می‌پردازیم. استفاده و خرید بادی اسپلش‌ها معمولا مقرون به‌صرفه‌تر از عطرها و ادکلن‌هادر برند های مختلف مانند برند ادکلن دیور است. به‌ عنوان مثال قیمت ادکلن لالیک در نسخه اورجینال کمی گران‌قیمت است؛ به‌همین دلیل اگر به این عطر علاقه دارید، با خرید یک بادی اسپلش در این سبک بو، می‌توانید رایحه مورد‌علاقه خود را داشته باشید. گرچه پخش بو و ماندگاری عطر و ادکلن‌ها به‌هیچ‌عنوان قابل مقایسه با بادی اسپلش‌ها نخواهد بود.

بادی اسپلش‌ها را به‌راحتی می‌توانید در همه نقاط بدن اسپری کنید.

آبرسان بودن بادی اسپلش سبب مرطوب شدن پوست خواهد شد.

بادی اسپلش‌ها معمولا مانع خشکی پوست می‌شوند.

Body Splash سبب سردرد و آلرژی نخواهد شد.

تفاوت بادی اسپلش و اسپری بدن

در این قسمت به توضیح بیشتر در مورد بادی اسپلش و اسپری بدن می‌پردازیم.بادی اسپلش‌ها محصولات بهداشتی هستند که از آن‌ها به منظور خوشبو کردن پوست بدن استفاده می‌شود. لازم به توضیح است که با وجود کاربرد بادی اسپلش با عطر و ادکلن تفاوت‌های زیادی دارد.

بادی اسپلش‌ها محصولاتی رقیق و خوشبو هستند. در ترکیبات آن‌ها از الکل، آب و ترکیبات طبیعی استفاده می‌شود. به طور کلی ماندگاری بادی اسپلش در مقایسه با ادکلن کمتر است.

اسپری‌های بدن در دو نوع ضد تعریق و خوشبو‌کننده در بازار موجود هستند. انواعی از اسپری‌های بدن که به عنوان ضد تعریق استفاده می‌شوند، دارای ترکیباتی نظیر آلومینیوم کلراید هستند. این یک ترکیب آنتی باکتری است که در عین کاهش تعریق حجم باکتری‌های سطح پوست را نیز کاهش می‌دهد. اسپری‌های خوشبو‌کننده بدن هم همانگونه که از نام آن‌ها قابل حدس است تنها برای خوشبو کردن بدن استفاده می‌شوند و تأثیری بر روی کاهش تعرق ندارند.

تفاوت Body Splash و اسپری خوش بو کننده کدام است؟

لیست تفاوت های بادی اسپلش اسپری خوش بو کننده درست مانند تفاوت های این محصول با ادوکلن است. به انضمام این که در اسپری های خوش بو کننده نوعی گاز مورد استفاده قرار میگیرد. این گاز کمک میکند که اسپری خوش بو کننده حالت پخش کنندگی داشته باشد. در حقیقت این گاز است که باعث می شود از سوراخ کوچک سر اسپری، عطر با قدرت زیادی به بیرون رانده شود. اما در Body Splash گازی مورد استفاده قرار نمیگیرد. تنها خود آب و الکل است که کمک میکنند مایع عطر بادی اسپلش روی بدن پاشیده شود. به همین دلیل است که میزان قدرت پاشش عطر در آنها به نسبت اسپری خوش بو کننده کمتر است.