چرا آموزش آنلاین زبان انگلیسی؟

برگزاری کلاس های آنلاین زبان انگلیسی راه حلی بسیار مناسب و موثر برای تمامی کسانی است که به دلایل مختلف نمی توانند در کلاس های زبان حضوری شرکت کنند. این افراد ممکن است مشاغل زیادی داشته باشند، یا فاصله محل زندگی یا کارشان با مدرسه، یا شیفت های کاری متفاوت در طول شیفت کاری. آنها نمی توانند از کلاس های حضوری استفاده کنند.

در شرایط کنونی که ویروس کرونا به طور ناگهانی در سراسر جهان از جمله کشور ما شیوع پیدا کرد، گزینه قرنطینه خانه و منازل از سوی همه سران دولت ها به عنوان مهمترین راه مبارزه با این بیماری برای پیشگیری مطرح شد. . جلوگیری از گسترش بیماری در این شرایط که همه مراکز آموزشی مجبور به تعطیلی هستند و معلوم نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، برای جلوگیری از تاخیر در آموزش، مناسب ترین راه حل برای ادامه تحصیل، استفاده از روش های آموزش آنلاین است.

چرا آموزش آنلاین:

ما اکنون در عصری زندگی می کنیم که به آن عصر اطلاعات و ارتباطات می گویند و به درستی هم چنین است. فناوری بسیار پیشرفته ای که امروزه در قالب گجت هایی مانند رایانه، لپ تاپ و تلفن همراه طراحی و مورد استفاده قرار گرفته است، به طور جدی همه را قادر ساخته تا در هر مکان و هر زمان به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشد.

مطالب در قالب های مختلف در تمامی زمینه های علمی و عملی و بارگذاری اطلاعات مختلف در شبکه ها و سایت ها اطلاعات زیادی را در اختیار همگان قرار داده است تا جایی که به نظر می رسد انسان امروزی زیر آوار ویرانی عظیم است. حجم اطلاعات خرد شده و پایمال شده

در این میان آنچه مسلم است، متفاوت از گذشته، دیگر نمی توان تنها با روش های آموزشی سنتی به یادگیری پرداخت و باید روش های نوین آموزشی را نیز تجربه کرد. در گذشته یافتن منابع علمی و مراکز آموزشی با اساتید خوب و متخصص بسیار سخت و محدود بود. اما در حال حاضر به دلیل دسترسی همه به این منبع، این مشکل حل شده است. چیزی که سخت است این است که باید بتوانیم از انبوه اطلاعاتی که فقط در زمینه هایی که نیاز داریم اطلاعات مفیدی را جمع آوری و استفاده کنیم تا وقتمان تلف نشود و به نتایج دلخواه برسیم.

مؤسسه زبان ایرانیان در اروپا با اتخاذ روش‌های نوین آموزشی از جمله یادگیری آنلاین با برنامه‌ریزی مناسب و امکانات روز، سعی در استفاده بهینه از این منابع و در دسترس قرار دادن آن‌ها برای دانشجویان و ارتقای سطح علمی داشته است. کمک های اجتماعی

بیش از ده سال است که آموزش آنلاین زبان انگلیسی در کشورهای توسعه یافته انجام می شود. با این حال، هنوز بسیاری از اساتید و دانشجویان هستند که روش تدریس حضوری را بهتر و موثرتر از آموزش آنلاین می دانند، زیرا در کلاس های حضوری تعامل بین معلم و دانش آموزان بهتر و موثرتر است. مطالب درسی را بیشتر درک کنید با شناسایی چند دلیل نشان می‌دهیم که برخلاف تصور موجود، برگزاری کلاس‌های آنلاین از بسیاری جهات دارای مزایایی است که کلاس‌های حضوری مضر است.

در کلاس های ثابت مشکلاتی به وجود می آید که ممکن است در یادگیری اختلال ایجاد کند و کیفیت آن را کاهش دهد.

به عنوان مثال در کلاس های حضوری برای استفاده حداکثری از آموزش و یادگیری، لازم است معلم و زبان آموز در زمان و مکان مشخصی با هم ملاقات کنند و با تمرکز بالا در کلاس حاضر شوند. . در آن زمان داستان مشخص و محدود است.

البته همه ما تجربه کرده ایم که گاهی به دلیل خستگی، وضعیت نامناسب جسمی و روحی ممکن است نتوانیم تمرکز و تمرکز روی موضوعات داشته باشیم و متوجه نشویم که سر کلاس چه گفته می شود. این مشکل باعث می شود بدون اینکه چیزی از درس بفهمیم کلاس را ترک کنیم در واقع وقت و هزینه ما را تلف می کند گاهی اوقات نمی توانیم بر دیرکردن غلبه کنیم.

مزایای آموزش آنلاین:

بر این اساس آموزش مجازی و آنلاین زبان انگلیسی روشی نوین و بسیار موثر است که مزایای زیادی دارد و می تواند جایگزین آموزش حضوری در کلاس درس شود.

در روش آموزش آنلاین زبان به عنوان یکی از آسان ترین روش های یادگیری، سطح آموزش و یادگیری زبان افزایش یافته و تا حد زیادی قابل ارتقا است و محدودیتی برای سیستم آموزشی سنتی وجود ندارد.

اینترنت و فضای مجازی به نوعی تمامی محدودیت های موجود در حوزه آموزشی را از بین برده است تا دیگر فواصل مکانی و محدودیت زمانی مانع یادگیری زبان نشود. همانطور که قبلاً بحث کردیم، اگر بخواهیم بین شرکت در کلاس‌های حضوری یا آنلاین مقایسه کنیم، می‌توانیم دلایل زیادی برای اثبات اینکه چرا باید از آموزش آنلاین استفاده کنیم، بیاوریم.

در رویکرد جدید آموزش آنلاین زبان انگلیسی، ارتباط بهتر، آسان‌تر و بیشتر بین معلم و دانش‌آموز و بین دانش‌آموزان گروه مطالعه و در صورتی که یادگیری زبان در سطح پایین‌تری نسبت به کل کلاس باشد، برقرار می‌شود. . ، این را می توان با صرف زمان زیادی در چشم انجام داد، دروس بدون توقف کلاس و کناره گیری دیگران به همسالان شما آموزش داده می شود.

در روش آموزش زبان انگلیسی الکترونیکی موسسه زبان ایران اروپا، دانشجویان این امتیاز را دارند که در گروه‌های مجزا، مشابه کلاس‌های حضوری، تمرین کنند و با یکدیگر صحبت کنند.

به لطف این نوع تدریس (آنلاین) دانش آموزان احساس اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری می کنند و بدون مشکل خاصی حرف و احساس خود را با استاد و سایر اعضای گروه در میان می گذارند. دانش آموزانی که نسبت به دیگران ضعیف تر هستند معمولاً به دلیل خجالتی بودن و اعتماد به نفس پایین از کلاس های حضوری اجتناب می کنند.

در روش تدریس آنلاین، اساتید وقت بیشتری برای پاسخگویی به سوالات دانشجویان دارند. همچنین در این نوع سیستم آموزشی نوع دروسی که تولید می شود بیشتر از روش تدریس سنتی می باشد چرا که مطالب درسی در قالب های مختلف از جمله PDF، پاورپوینت، فایل های صوتی و تصویری تهیه و تولید می شود. که به راحتی و به سرعت به روز می شود و در اختیار زبان آموزان قرار می گیرد.

همچنین زبان آموزان این امکان را دارند که با توجه به توانایی های خود، محتوای مورد علاقه خود را از میان انواع دروس انتخاب کنند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم دوره های آنلاین زبان انگلیسی این است که دوره قابل ثبت است. به این ترتیب زبان آموزان می توانند تا یک هفته از کلاس و مطالب تدریس شده توسط استاد بهره ببرند و آنها را به صورت کامل تری یاد بگیرند.

ویژگی های مهم آموزش آنلاین انگلیسی:

در زیر برخی از مزایای دوره های آنلاین زبان آورده شده است. با ما بمان

دسترسی آسان

بدون شک یکی از مهم ترین ویژگی های آموزش آنلاین زبان انگلیسی و آموزش مجازی این است که شما می توانید در هر زمان و مکانی که بخواهید در این کلاس ها شرکت کنید. برای دسترسی به این کلاس ها کافی است کامپیوتر خود را روشن کرده و به اینترنت متصل شوید و وارد فضای آموزش آنلاین شوید.

رفع محدودیت های مکان

برای حضور حضوری در کلاس های زبان انگلیسی باید در ساعت مشخصی و در مکانی به نام مدرسه حضور داشته باشیم تا بتوانیم در کلاس حضور داشته باشیم. یکی از بزرگترین مشکلاتی که زبان آموزان باید تحمل کنند، مسافت طولانی از مدرسه تا محل سکونت یا محل کار شما است که مستلزم زمان و هزینه های سفر است. با استفاده از روش های آموزش آنلاین انگلیسی، این مشکلات به صورت خودکار حل می شوند.

همچنین می دانیم که در کشور ما همه این موسسات به یک اندازه در مناطق کشور دیده نمی شوند و شهرها و مناطق مختلفی هستند که امکانات آموزشی و کیفیت آنها را ندارند. از سوی دیگر، افراد مستعد زیادی وجود دارند که به دلیل عدم دسترسی به کلاس های آموزشی با کیفیت، از پیشرفت علمی لازم منحرف شده اند. وجود آموزش زبان آنلاین راه حلی مناسب برای دسترسی همه افراد جامعه به امکانات آموزشی است که از این طریق عدالت آموزشی نیز برقرار می شود.

ذخیره زمان خود

استفاده از آموزش آنلاین منجر به رفت و آمد کمتر به مدارس می شود که منجر به صرفه جویی در مصرف بنزین و سایر سوخت های فسیلی می شود. بنابراین می توان گفت که روش آموزش آنلاین نیز دوستدار محیط زیست است و از بسیاری جهات در استفاده از منابع صرفه جویی می کند.

یکی دیگر از مزایای صرفه جویی در آموزش آنلاین این است که باعث صرفه جویی در وقت دانش آموزان می شود. زمان در مسیر مدرسه و بازگشت از دست می رود.

اهداف اصلی دوره های آنلاین زبان انگلیسی

دوره های آنلاین زبان انگلیسی حاصل چندین ماه تحقیق و تلاش بسیاری از اساتید، متخصصان زبان انگلیسی و متخصصان IT مدرسه اروپایی ایران می باشد.

سیستم آموزش مجازی زبان انگلیسی ایران اروپا یکی از کامل ترین و پیشرفته ترین نرم افزارهای دنیا می باشد که برای آموزش آنلاین زبان انگلیسی توسط دانشمندان کامپیوتر این موسسه بهینه شده است، بنابراین صدها زبان آموز می توانند آموزش های موثر و مفیدی را دریافت کنند. درس های حضوری

دوره های آنلاین زبان انگلیسی ایران اروپا با نرم افزار کانادایی ساخته شده و مخصوص آموزش زبان تهیه و نصب شده است و تنها نرم افزاری در دنیاست که توانایی کار دو نفره را دارد و کار گروهی دارد و هنرجویان می توانند. صحبت کنید و تمرینات را در گروه های 2 و 2 نفره انجام دهید. در این نرم افزار دانش آموزان تصویر و صدای معلم را در اختیار دارند، ضمن اینکه زبان آموزان به راحتی می توانند به صورت گروهی یا دو نفره در بحث های کلاس شرکت کنند و به سرعت مکالمه آنها بهبود یابد. همچنین، برد مجازی در دسترس همه کسانی است که می توانند از آن استفاده کنند.

کلاس آنلاین مکالمه انگلیسی موسسه ایران اروپا در طول ترم و به صورت خصوصی برگزار می شود. در این درس ها تمرکز اصلی بر تقویت مکالمه دانش آموزان است.

مکالمات آنلاین به زبان انگلیسی کاملا تعاملی بوده و هیچ محدودیتی برای معلمان و دانش آموزان در پرسش و پاسخ، پخش فایل های صوتی و تصویری و … ایجاد نخواهد کرد.

دانشجویان زبان همیشه در طول ترم توسط خدمات پشتیبانی تحصیلی بررسی و ارزیابی می شوند و می توانند از خدمات پشتیبانی آن مشاوره رایگان دریافت کنند.