هر آنچه در طراحی انیمیشن – تیزر تابلو های روان و تلویزیون شهری نیاز دارید!

مجموعه ای عظیم از 700 فایل انیمیشن تابلو روان – تلویزیون شهری و تابلو پیکسلی را برای شما جمع آوری کرده ایم که به رایگان در یک فایل فشرده قابل دانلود می باشد…

اجاره تلویزیون شهری: هر آنچه در طراحی انیمیشن – تیزر تابلو های روان و تلویزیون شهری نیاز دارید در اینجا جمع آوری شده است! در این صفحه به رایگان دانلود کنید.

 بک گراند تکرنگ تابلو روان شامل 100 پس زمینه طیفدار (P2) – دانلود رایگان مجموعه 300 انیمیشن های ( پس زمینه بک گراند و وکتور های متحرک شده ) مخصوص تابلو های تکرنگ به صورت کاملا رایگان

 انیمیشن (2) – بزرگترین مرکز ماژول تابلو روان وقطعات بزرگترین و قویترین مرکز تخصصی تابلو روان وتلویزیون شهری فول کالر در سطح کشور

طراحی زیباترین انیمیشن تابلو روان و با قیمت بسیار عالی در این شرکت انجام می شود

نمونه فیلمی از پکیج “آموزش ساخت انیمیشن gif برای تابلوهای روان” که در قالب ۳۴ فیلم آموزشی…

چگونه می توانیم این آموزش را خریداری کنیم؟ – اگر در زمینه ساخت تابلوهای روان تجاری فعالیت می کنید و می خواهید از رقبایتان پیشی بگیرید، در کنار عواملی مانند قیمت مناسب و کیفیت بالا

دانلود انیمیشن تابلو روان (سری اول) – نوران الکترونیک|تابلو روان|تلویزیون شهری سازنده انواع تابلوروان تک رنگ، تابلو روان سه رنگ،تابلو روان هفت رنگ و تلویزیون شهری

چلنیوم | تابلوسازی | تابلو برجسته | تابلو استیل | تابلو سازی لعل

مجموعه از بی نظیر ترین انیمیشن های تابلو روان و تلویزیون شهری

توضیحات کامل انیمیشن تابلوروان از دیجیتال گستر در سایت پارس سنتر

تابلو روان -تابلو روان- تابلو دیجیتالی LED

دانلود انیمیشن تابلوروان – مهمترین خصیصه تبلیغاتی تابلو های روان برای سازندگان و همچنین خریداران این تابلو ها بدون شک ، زیبایی و جذابیت انیمیشن های نمایش داده شده روی تابلو است . تاب…

انیمیشن تابلو روان – تماشا

همه آگهی های دانلود انیمیشن تابلو روان

نرم افزار های تابلو های تک رنگ – دانلود نرم افزار تابلو روان LED مستقیم – دانلود نرم افزار تابلو LED – دانلود نرم افزار LED قرمز – دانلود نرم افزار جدید تابلو روان

وارد کردن فایل گیف در نرم افزار HD 2016 تابلو روان نرم افزار HD 2016 همانند نرم افزار HD 2014 قابلیت نمایش فایل های گیف را دارا می باشد.گاهی اوقات نیاز داریم برای نمایش انیمیشن در تابلو روان از فایلهای گیف استفاده کنیم.فایل گیف را می توان توسط چندین برنامه مانند swish max و برنامه های مشابه طراحی کرد

مجموعه ۲۰ افکت جدید و زیبا برای نصب مستقیم در سویش مکس

Search – فروشتلویزیون شهری وتابلو روان,دانلود انیمیشن تابلو روان gif,استثنایی و فوق العاده تابلوهای,تابلو روان تک رنگ سه,تابلو روان ledدرقزوین,تابلو روان و تلویزیون شهری

دانلود انیمیشن تابلو روان (سری اول) – با سلام اولین سری از انیمیشن های تابلو روان جهت دانلود رو وب سایت قرار گرفت از این پس به صورت هفتگی آپدیت می شوند

برخلاف اکثریت سایتها که نشر دهنده فایل ها هستند و محصولات را از مرجع های داخلی یا خارجی جمع آوری میکنند ، کلیه محصولات موجود در سایت www.mx6.ir تولید شده توسط تیم MX6STUDIO می باشد که برای تولید هر محصول ساعت ها و روزها زمان صرف شده است.

شاید از دید مصرف کننده یا خریدار هزینه ها بالا باشد اما اگر به عنوان یک تولیدکننده فایل به رقم ها نگاه بیندازید متوجه خواهید شد که نسبت به زمان و زحمتی که برای تولید آن صرف شده قیمت گذاری ناچیزی برای آن در نظر گرفته شده است.

MX6STUDIO در حال حاضر تنها مرجع و تولید کننده محصولات مورد نیاز برای ساخت تیزرهای نمایشگرهای ال ای دی از جمله : تیزرآماده افتر افکت ، انیمیشن گیف ، بکگراند و … می باشد که باعث شده هر شخصی با کمترین دانش و تخصصی بتواند در این زمینه به عنوان طراح مطرح شود و کسب درآمد کند. اگر طراح تیزر تلویزیون شهری و تابلو روان هستید و تا امروز جز مشتریان ما نبوده اید باید بدانید هر آنچه که برای تبدیل شده به طراح حرفه ای نیاز دارید در سایت ما وجود دارد که با پشتیبانی قوی و مشاوره رایگان معتبرترین مرجع در این زمینه لقب گرفته ایم.

اگر محتواساز هستید و برای شبکه های اجتماعی تولید محتوا می کنید مطمئنا به دنبال متمایز و خاص کردن محتواهای خود هستید ، از آنجایی محصولات و ابزار های مورد نیاز برای تولید محتوا در اکثریت سایت های مشترک بوده و با قیمت پایین و شاید رایگان در اختیار کلیه محتواسازان قرار گرفته ، شما میتوانید با محصولات استودیو ام ایکس سیکس محتواهای خاص و متفاوت تولید نمایید.
فراموش نکنید که استودیو ام ایکس سیکس اختصاصا در زمینه تولید محتوای ویدیویی فعالیت میکند و با تجربه چندین ساله کارآمدترین و بهترین محصول و ابزارها را برای شما تولید میکند، کافیست به ما اعتماد کنید.

در حال حاضر تنها سایت و مرجع تولید کننده پروژه های آماده افتر افکت برای ساخت تیزر تلویزیون شهری و تابلو روان تکرنگ و تابلو روان فولکالر سایت www.mx6.ir می باشد که بیشترین و متنوعترین محصولات را در این زمینه تولید کرده ایم.
طبق آمار سایت بیش از 130  طراح تیزر نمایشگرهای ال ای دی داخلی جز مشتریان ثابت سایت ما می باشند، پس با خیال راحت از سایت ما خرید کنید.

خیر-مهمترین ویژگی محصولات ما به سرعت و سهولت در استفاده از آنهاست.

ما محصولات را با تنظیمات و ویژگی هایی تولید میکنیم که سرعت عمل شما را در طراحی بالا می برد و اگر تخصص و دانش کافی هم نداشته باشید میتواند بدون نگرانی از آنها استفاده کنید. همچنین روی پشتیبانی ، مشاوره و راهنمایی های ما حساب ویژگی باز کنید.

بله – بزودی تمامی آموزش های لازم جهت استفاده از کلیه محصولات را در سایت قرار خواهیم داد.

بله – استودیو ام ایکس سیکس تنها یک سایت فروشگاهی نیست و فعالیت اصلی آن ارائه خدمات ویدویی و گرافیکی می باشد و برای هر گونه همکاری و پذیرش سفارش کار اعلام آمادگی میکند.

  • ساخت انیمیشن های 4بعدی (تلویزیون شهری 4بعدی)
  • ساخت تیزر تلویزیون شهری / تابلو روان فولکالر / تابلو روان تکرنگ
  • ساخت موشن گرافیک دوبعدی / سه بعدی
  • ساخت استوری موشن / پست موشن
  • مدلسازی سه بعدی و خدمات سه بعدی سازی
  • ترانه سرایی / آهنگسازی

اینکه بگوییم در این حوزه بهترین هستیم شاید متکبرانه به نظر بیاید که خود ما هم این پاسخ را نمیپسندیم اما در هر استان و هر شهری که باشید نمونه کارهای ما را میتوانید پیدا کنید که این نشان میدهد آوازه و اعتبار ما متخص یک منطقه جغرافیایی نمی باشد.

متاسفانه یا خوشبختانه در زمینه تولید تیزر نمایشگرهای ال ای دی رقابت خاصی وجود ندارد و تعداد افراد اندکی توانسته اند به عنوان یک طراح درجه یک در این حوزه به اسم و رسمی برسند. استودیو ام ایکس سیکس اولین تیم تماما گرافیکی می باشد که بصورت جدی در این حوزه فعالیت خود را آغاز کرده است. یقینا دانش ، تجربه و سابقه حرفه ای در صنعت تبلیغات ( تولیدمحتواهای ویدیویی از جمله موشن گرافیک ، انیمیشن ، تیزرتبلیغاتی ، مدلسازی و متحرکسازی سه بعدی و … ) استودیو ام ایکس سیکس را تبدیل به یکی از بهترین و برندترین طراحان تیزر در زمینه نمایشگرهای ال ای دی کرده است.

جدا از موارد فوق استودیو ام ایکس سیکس در زمینه تولید تیزرهای آماده نمایشگرهای ال ای دی فعالیت داشته که اکثریت طراحان این حوزه از این محصولات استفاده میکنند.
اینکه بهترین تیم طراحی تیزر نمایشگرهای LED چه کسانی هستند قضاوت با خودتان.

اکثریت افرادی که در زمینه طراحی تیزر نمایشگرهای LED فعالیت میکنند یا خود تابلوسازها هستند یا افرادی که در استخدام آنها هستند که در زمینه خدمات گرافیکی و ساخت تیزر توانایی و دانش کمتری دارند.
استودیو ام ایکس سیکس تنها مجموعه کاملا گرافیکی می باشد که بصورت تخصصی و همه جانبه طراحی تیزرهای نمایشگرهای ال ای دی را از ابتدا در دستور کار قرار داده و جز فعالیت های اصلی این مجموعه می باشد.
لازم به ذکر است که استودیو ام ایکس سیکس هیچگونه فعالیتی در زمینه تابلوسازی نداشته و تنها در زمینه طراحی تیزر با تابلوسازان همکاری می کند.

اگر جز آن دسته از افرادی هستید که به تازگی با استودیو ام ایکس سیکس آشنا شده اید ، باید بدانید این مجموعه اولین تیم طراحی در ایران می باشد که از ابتدا و شروع کار ، تنها از محصولات و محتواهای تولیدی خود در سایت استفاده کرده است و هیچگاه برای افزایش بازدید و بالا بردن رتبه سایت خود ، از هیچ محصول و محتوای خارجی استفاده نکرده است.
شاید تعریف به نظر برسد اما MX6STUDIO یک مجموعه پاک و پرتلاش می باشد که رعایت اصول اخلاقی و احترام به حق و حقوق دیگران جز قوانین سفت و سخت این مجموعه می باشد (ما نان بازوهایمان را میخوریم).

به همین دلیل برای احترام به حق و حقوق مادی و معنوی دیگر تولیدکنندگان و رعایت قوانین کپی رایت ، هیچ گونه محصول و محتوا ، نرم افزار و … که خارج از مجموعه استودیو ام ایکس سیکس تولید شده باشد در این سایت قرار داده نخواهد شد.
خوشنامی به همراه اخلاق و رفتار حرفه ای بزرگترین هدف ماست.

در حال حاضر تولید پکیج های آموزشی دوره ای جز برنامه های استودیو ام ایکس سیکس نمی باشد و تمام تمرکز این مجموعه بر تولید محصول برای سایت و پذیرش و ارائه خدمات طراحی و محتواسازی می باشد.
اما آموزش های کوتاه و تکنیکالی بسیاری تولید خواهیم کرد.

خیر – استودیو ام ایکس سیکس یک مجموعه طراحی می باشد که در زمینه ویدیوگرافیک فعالیت میکند و به مجموعه های که در زمینه دیجیتال مارکتینگ فعالیت میکنند خدمات گرافیکی و ویدیویی ارائه میکند.

منبع :  https://www.pro-audio-visual.co.uk/event-hire/led-screen-hire/