نحوه خرید از سایت های خارجی چگونه است؟

پیش آمده که گاهی شما کالایی را در سایت خارجی ببینید و قصد خرید آن را داشته باشید. اما این روزها با توجه به عدم پذیرش کارت های بانکی ایرانی، خرید از سایت های خارجی امکان پذیر نیست. برای حل این مشکل باید به یکی از راه های پرداخت ارزی دسترسی داشته باشید. اما دسترسی به این راه های هزینه های سنگینی دارند. در این مقاله همراه با ایرانیکارت می آموزیم که چگونه از سایت خارجی خرید کنیم و آن را در ایران تحویل بگیریم. آیا امکان خرید کالا از سایت خارجی و تحویل در ایران وجود دارد؟ برای دریافت پاسخ این سوال تا انتهای مطاب همراه ما باشید.

ممکن است شما کالایی را نیاز داشته باشید که آن را در ایران پیدا نمی کنید. یا اینکه اگر هم بیابید باید هزینه گزافی بابت آن بپردازید. این درصورتی است که شما می توانید همان کالا را در سایت هایی همچون آمازون و ایبی و غیره به راحتی با هزینه کم بخرید. اما به دلیل محدودیت های موجود نمیتوانید آن کالا را از طریق کارت های بانکی خود بخرید. اما این سوال پیش می آید که چگونه می توانیم از سایت  های خارجی خرید کنیم. در این قسمت روش هایی که می توان با استفاده از آن ها از سایت های خارجی خرید کرد توضیح داده می شود.

خرید با استفاده از کارت های اعتباری

یکی از روش های خرید از سایت های خارجی استفاده از کارت های اعتباری است. اکثر سایت های خارجی کارت های اعتباری همچون ویزا و مستر را می پذیرند. با داشتن ویزا کارت و مستر کارت شما می توانید از هر سایتی که این کارت ها را می پذیرند خرید کنید. این کارت ها علاوه بر خرید از سایت های خارجی قابلیت های دیگری نیز دارند که بسته نیاز خود می توانید از آن ها استفاده کنید.

خرید با استفاده از گیفت کارت ها

ممکن است هزینه کارت های اعتباری در ازای کالایی که نیاز دارید بسیار زیاد باشد. اما یکی دیگر از روش های خرید از سایت های خارجی استفاده از گیفت کارت ها می باشد. معمولا فروشگاه ها و موسسات برای افزایش فروش خود و جذب کاربر بیشتر، کارت هایی را در اختیار کاربران قرار می دهند که با استفاده از آن می توانند به خرید بپردازند. همچنین کاربران می توانند از این کارت ها به عنوان هدیه نیز استفاده کنند.

خرید با استفاده از پی پال

روش دیگر برای خرید از سایت های خارجی استفاده از کیف پول ها الکترونیکی همچون پی پال می باشد. البته باید بدانید که برخی از سایت ها کیف پول های الکترونیک را نمی پذیرند و شما مجبور به استفاده از روش پرداختی دیگری هستید. پس قبل از اقتتاح حساب پی پال حتما بررسی کنید که سایت موردنظر شما پذیرندگی پی پال را دارد یا خیر.

خرید از سایت های خارجی از طریق ایرانیکارت

اگر شما به هیچ یک از روش هایی که تاکنون گفته شد دسترسی ندارید می توانید از خدمات مجموعه ایرانیکارت استفاده کنید. مجموعه ایرانیکارت با بیش از 10 سال سابقه در حوزه پرداخت ارزی، خدماتی را به کاربران ارائه می دهد که به راحتی بتوانند از سرویس های بین المللی استفاده کنند. پس اگر کالایی در سایت خارجی دیده اید، اکانتی دارید که می خواهید آن را شارژ کنید و هر سرویس ارزی دیگری را مد نظر دارید می توانید از خدمات ایرانیکارت استفاده کنید و نیاز خود را برطرف کنید.

در انتها قابل توجه است که امکان و هم چنین ترکیه نیز برای کاربران فراهم آمده است. شما می توانید سرویس های خرید از خارج ایران را در این صفحه مشاهده کنید :

چگونه از سایت های خارجی خرید کنیم؟

بسیاری از افراد در مورد نحوه خرید از سایت های خارجی و ارسال به ایران سؤال می‌پرسند و تمایل دارند برای اطمینان داشتن از اورجینال بودن محصول، مستقیم از سایت های خارجی خرید کنند. شرکت‌های بسیاری وجود دارند که از طریق آن‌ها شما می‌توانید از تمامی سایت های خارجی خرید کرده و کالای خود را درب منزل تحویل بگیرید. البته توجه داشته باشید کالاهایی را می‌توانید خریداری کنید که در ایران ممنوع نباشند. این شرکت‌های کارگزار تمامی مراحل خرید کالا، از جمله پرداخت با کارت‌های ارزی و تحویل کالا در خارج از کشور، ارسال آن به ایران و امور گمرکی ایران را انجام می‌دهند و نیازی نیست نگران مراحل پیچیده این کار باشید.

برای این کار شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را در سایت خارجی مورد نظر پیدا کرده و لینک آن را در سایت شرکت کارگزار ثبت کنید و پرداخت را به صورت ریالی از طریق درگاه بانکی انجام دهید تا سفارش شما ثبت شود. پس از آن شرکت کارگزار تمامی مراحل خرید کالا، حمل آن و تشریفات گمرکی را انجام داده و کالا را درب منزل به شما تحویل می‌دهد. به همین راحتی شما می‌توانید خرید آنلاین از سایت های خارجی انجام داده و کالای اورجینال خود را در کوتاه‌ترین زمان و با به صرفه‌ترین هزینه دریافت نمایید.

خرید آنلاین از سایت های خارجی

در سال‌های اخیر، به ویژه بعد از شروع پاندمی، خرید آنلاین بسیار رونق گرفت، زیرا بسیاری از فروشگاه‌ها تعطیل شدند و محدودیت‌هایی در شهرها ایجاد شد. به همین دلیل، مردم مجبور شدن به آنلاین‌شاپ‌ها اعتماد کرده و خریدهای خود را به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام دهند. همین موضوع باعث شد که بسیاری از افراد به فکر خرید آنلاین از سایت های خارجی بیفتند تا از این طریق بتوانند محصولات اورجینال را با خیال راحت و با قیمتی مناسب‌تر تهیه کنند. اما همان طور که گفته شد، این امر نیز مشکلات خاص خودش را دارد؛ مسائلی مانند کارت‌های خرید ارزی، حمل و نقل کالا به ایران و مسائل گمرکی و غیره؛ پیچیدگی این کار باعث شد تا بسیاری فکر خرید از سایت های خارجی را از سر خود بیرون کنند؛ اما در سال‌های اخیر شرکت‌های بسیاری امر خرید از سایت خارجی را برای شما انجام می‌دهند که این کار را بسیار ساده کرده است.

بسیاری از افراد، تمایل دارند از برندهای معروف خرید کرده و چه در زمینه لباس و چه وسایل منزل، کالاهای موردنیاز خود را از برندهای خارجی تهیه کنند، اما این موضوع ممکن است با توجه به شرایط تحریم‌ها علیه ایران، دست نیافتنی یا دشوار به نظر برسد. اما در حال حاضر و شرایطی که توسط این شرکت‌های کارگزار مهیا شده است، نه تنها امکان خرید از سایت های بزرگ و معتبری چون آمازون و علی بابا یا علی اکسپرس فراهم است، بلکه امکان خرید مستقیم از برندهای پوشاکی چون اچ اند ام و برندهای لوازم خانگی مانند بوش و غیره نیز امکان‌پذیر است.

شما می‌توانید با کمک یکی از این شرکت‌های کارگزار، با خیال آسوده، خریدی امن و راحت از سایت های خارجی داشته باشید و کالای اورجینال خود را با بهترین قیمت و سریع‌ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

نحوه خرید از سایت های خارجی

نحوه خرید از سایت های خارجی بسیار مشابه با مراحلی است که برای خرید از سایت های ایرانی انجام می‌دهید و اصلاً مراحل پیچیده‌ای نیست. شما همانند سایت های ایرانی، کالای موردنظر خود را در سایت خارجی مدنظر خود پیدا کرده، به سبد خرید اضافه می‌کنید سپس پرداخت را انجام می‌دهید. اما نکته‌ای که در این قسمت وجود دارد این است که برای خرید از سایت خارجی امکان استفاده از کارت‌های بانکی ایرانی عضو شتاب خود را ندارید و باید ارز ویزا کارت، مستر کارت و یا گیفت کارت استفاده کرده و مبلغ را به صورت ارزی پرداخت نمایید.

از طرف دیگر، با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وجود دارد، امکان این که کالای خود را در ایران تحویل بگیرید وجود ندارد. بعضی از افراد، برای خرید از برندهای خارجی به کشورهای دیگر سفر می‌کنند، اما با توجه به قیمت و نوسانات ارز این روش ممکن است بسیار پر هزینه بوده و مقرون به صرفه نباشد.

روش دیگر کمک گرفتن از دوستانی است که در کشورهای خارجی اقامت دارند؛ آنها می‌توانند کالای شما را دریافت کرده و به ایران ارسال کنند، اما این روش نیز می‌تواند دردسرها و مشکلات خودش را داشته باشد. از طرف دیگر ارسال کالا از برخی کشورها، مانند آمریکا، به ایران تقریباً غیرممکن است و یا هزینه بسیار بالایی دارد و اصلاً به صرفه نمی‌باشد.

با توجه به محدودیت‌ها و مشکلاتی که برای خرید از سایت های خارجی در بالا گفته شد، بهترین روش خرید از سایت های خارجی، کمک گرفتن از شرکت‌های کارگزاری است که با کمترین هزینه ممکن، خرید از سایت خارجی را برای شما انجام داده و تمامی تشریفات گمرکی را به عهده می‌گیرند. این روش به صرفه‌ترین راه حل برای خرید از سایت خارجی است.

شرکت‌های کارگزار، می‌توانند محصول مورد نظر شما را با کارت‌های ارزی خود پرداخت کرده و در آدرس خود در خارج از ایران کالای شما را دریافت نمایند؛ سپس آن را، به روش‌های زمینی، هوایی یا دریایی، تا ایران حمل نموده و تمامی امور گمرکی را انجام خواهند داد و بسته، درب منزل به شما تحویل خواهد شد. با این روش، شما به راحتی قادر به خرید از سایت های خارجی و تهیه محصولات اورجینال خواهید بود.