مواردی که باید در نصب سایبان برقی استفاده شود

سایبان برقی به سازه‌ایی گفته می‌شود که جهت محافظت از شرایط مختلف آب و هوایی اعم از باد و باران، برف، نور مستقیم خورشید و مواردی دیگر کاربرد دارد. سایبان‌ها از زمان‌های بسیار دوری وجود داشتند و محصولی جدید نیستند اما اکنون به شکل امروزی‌تری پدید آمده‌اند. سایبان‌ها به صورت ثابت و یا متحرک هستند که نوع از مدل متحرک بوده و قابلیت باز و بسته شدن دارد.

نکات مهم هنگام نصب سایبان برقی

جهت نصب و راه‌اندازی یک سایبان برقی بایستی یک سری نکات را در نظر داشت البته اینکه سایبان را برای چه کار و صنعتی در نظر دارید نیز مهم است. در ادامه به این موارد اشاره‌ خواهیم کرد.

ابعاد سایبان

-قبل از اقدام به خرید نمودن سایبان بایستی در خصوص ابعاد و اندازه‌های آن اطمینان حاصل کرد. اگر قادر به اندازه گیری درست نیستید می‌توانید از شرکتی که قصد سفارش سایبان را دارید کمک بگیرید.

نوع سایبان مورد نیاز

-تصمیم بگیرید نیاز به چه نوع سایبانی دارید. سایبان‌ها انواع مختلف و طیف وسیعی از طراحی‌ها را دارند در نتیجه بهتر است از قبل نوع و مدل مورد نیاز را انتخاب نمایید. مورد کلی در خصوص سایبان‌ها این است که به دو شکل برقی و دستی هستند. نوع برقی قابلیت جمع شدن با کمک موتور در آنها وجود دارد اما نوع دستی این امکان را نداشته و کاملا معمولی است. طبیعتا از لحاظ قیمتی مدل برقی هزینه بیشتری نسبت به دستی دارد اما از لحاظ کیفیت و کارایی نیز بهتر عمل می‌کند.

شرایط جوی منطقه

-شرایط آب و هوایی منطقه را باید در نظر داشت. این مسئله بسیار مهم است زیرا ممکن است پارچه و الیاف انتخابی شما با شرایط جوی محل زندگی جور در نیاید به عنوان مثال اگر در مناطق گرم و خشک زندگی می‌کنید امکان پوسیدگی سایبان بسیار بیشتر است در نتیجه باید از جنس سایبان مناسب استفاده کرد. این موضوع برای مکان‌هایی با آب و هوای معتدل و مرطوب نیز به همین روال خواهد بود.

موتور سایبان برقی

-سایبان‌های برقی دارای موتور هستند. قبل از خرید بهتر است اطلاعاتی مختصر درباره نوع موتور این سایبان‌ها داشته باشید. موتور نیرویی است که به بازوها امکان باز و بسته شدن می‌دهد. این موتورها اغلب در دو نوع توبلار و ساید موجود هستند که هر کدام دارای مزایا و معایب مختص به خود خواهند بود.

از جمله مزایای موتورهای توبلار این است که قادر به تولید صدای بسیار کمی هستند و همچنین نیاز به فضای کمی دارند از این رو می‌توان برای منازل مسکونی، مغازه‌ها یا مکان‌هایی که صنعتی نیست و آرامش بیشتری در آنجا حکم فرما است؛ استفاده نمود.

موتور ساید را می‌توان برای سایبان‌های بزرگ استفاده کرد زیرا قدرت بیشتری دارد و همچنین ماندگاری بیشتری از لحاظ کیفیت دارند. این نوع موتورها قادر به باز و بسته کردن سایبان‌هایی با حجم و وزن بالا را دارند و برای صنایع بزرگ کاربردی خواهند بود.

پایه سایبان

-توجه به پایه سایبان نیز از موارد مهم به حساب می‌آید. پایه سایبان باید از جنس و کیفیت بالایی برخوردار باشد تا بتواند سازه را به خوبی نگه دارد. این پایه‌ها معمولا از جنس فلزی یا آلومینیومی هستند که از استحکام کافی برخوردار خواهند بود.

رنگ سایبان را دست کم نگیرید!

-رنگ سایبان امری بسیار مهم است هر چند که طراحی و ویژگی ظاهری همیشه جزو اولویت‌ها بوده است اما باید بدانید که رنگ سایبان می‌تواند تاثیر بسزایی در عملکرد آن داشته باشد. به عنوان مثال سایبان‌های رنگی گرمای کمتری به خود می‌گیرد به همین دلیل پیشنهاد می‌شود اغلب از رنگ‌های روشن برای سایبان استفاده نمایید.

اگر از سایبان برقی برای پارکینگ ساختمان، مغازه، ورودی یک بنا و غیره استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که باید با نمای سازه شما هماهنگ باشد و تضاد باعث بد جلوه دادن سایبان و ساختمان نشود.

پارچه استفاده شده در سایبان

معمولا سایبان‌ها چه از نوع برقی چه دیگر موارد؛ از پارچه‌ایی مستحکم برای آن استفاده می‌شود. به نوع این پارچه توجه داشته باشید. برخی از سایبان‌ها نیازمند پارچه توری هستند و برخی را می‌توان از جنس برزنت یا الیاف دیگر ساخت. حتما به جنس پارچه و کیفیت آن توجه داشته باشید زیرا پارچه‌هایی که برای مناطق گرم به کار برده می‌شود باید الیاف مقاوم‌تری داشته باشند و همچنین این الیاف برای مکان‌هایی با آب و هوای معتدل و میانی متفاوت‌تر خواهد بود.

کاربرد سایبان

-اگر برایتان جای سوال به وجود آمده که سایبان برای چه مشاغلی قابل استفاده است باید بگوییم که استفاده از این وسیله برای تمامی مشاغل است. و فروشگاه، کارخانه حتی سایبان مهدکودک و غیره همگی کاربردی هستند و هیچ محدودیتی در رابطه با استفاده از آن وجود ندارد. سایبان‌ها را می‌توان در اندازه‌ و ابعاد بزرگ و کوچک سفارش داد.

Items that should be used in the installation of electric awnings

شیب سایبان

-نصاب‌ها هنگام نصب حتما به شیب سایبان باید توجه داشته باشند. اگر سایبان شیب کافی نداشته باشد ممکن است باعث تجمع برف و باران شود و این باعث بروز برخی مشکلات خواهد شد. شیب سایبان باید به گونه‌ایی باشد که چیزی بر روی آن قرار نگیرد.

سایبان را به چه صورت باید نصب کرد؟!

نصب سایبان توسط شرکت‌های متخصص انجام می‌گیرد در صورتی که تبحر و تجربه خاصی در این زمینه ندارید از نصب آن به صورت خودسر خودداری نمایید. این کار با در نظر داشتن نکاتی خاص و همچنان افراد آموزش دیده انجام می‌شود در ادامه به نحوه چگونگی نصب سایبان برقی می‌پردازیم.

-نصب ابتدا همراه با اندازه‌گیری دقیق محیط خواهد بود.

-تجهیزات و لوازمی جهت نصب مورد نیاز است که توسط نصاب‌ها مهیا خواهد شد.

-بازوها باید به درستی نصب شود. قفل بودن بازوها می‌تواند مشکل ساز باشد. از مقاومت و استحکام آنها اطمینان حاصل نمایید. این اطمینان در خصوص محکم بودن پیچ و مهره‌ها نیز باید انجام شود.

-نکته مهم در هنگام نصب سایبان از آویزان کردن هر نوع شی اعم از اشیاء زینتی مانند گلدان‌ها و غیره خودداری شود. انجام این کار باعث کاهش مقاومت سایبان خواهد شد.

برخی نکات در مورد نگه‌داری از سایبان برقی

نکته قابل توجه در خصوص سایبان‌های برقی این است؛ زمانی که به سایبان نیازی ندارید؛ آن را در حالت بسته قرار دهید. باز بودن سایبان در صورت نیاز نداشتن ممکن است فشار بیشتری به آن وارد کرده و موجب کوتاه شدن عمر سایبان شود.

همچنین افراد نصاب هنگام نصب این محصول بایستی توجه زیادی به نحوه و مسیر باز و بسته شدن داشته باشند تا در هنگام باز و بسته کردن آن تداخلی ایجاد نشود و این کار به راحتی انجام گیرد. باز کردن سایبان برقی به کمک موتور دستگاه است و نیاز به اقدام خاصی از سوی کاربر نخواهد بود.

قطعات استفاده شده در سازه سایبان برقی

یکی از موارد دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که برقی را خریداری کنید که از قطعات باکیفیت تولید  شده است. وقتی یک سایبان برقی کیفیت بالایی نداشته باشد نمی تواند انتظارات شما را برآورده کند و قطعا شما از خرید آن پشیمان خواهید شد. شرکت سایبان برقی متین از قطعاتی برای تولید سایبان برقی استفاده می کند که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و مشتریان می توانند سال ها از سایبان خود استفاده کنند.

اگر می خواهید باکیفیت ترین سایبان برقی را خریداری کنید باید به جنس قطعات توجه داشته باشید. باکیفیت سایبان ها از جنس فلز آلومینیوم تولید می شود. همانطور که می دانید فلز آلومینیوم ضد زنگ می باشد یعنی هر چقدر در یک فضای پررطوبت باشد امکان ضد زنگ آن صفر می باشد. فلز آلومینیوم از مقاومت بالایی برخوردار می باشد پس در زمان خرید سایبان برقی به این نکته توجه داشته باشید.

نصب سایبان برقی توسط نصاب ماهر

اگر می خواهید مطمئن شوید سایبان برقی شما به درستی نصب شده است بهتر است از یک نصاب ماهر برای این کار کمک بگیرید. وقتی از شرکت معتبر سایبان برقی را خریداری کنید آن ها خدمات پس از فروش را نیز به شما ارائه خواهند داد یکی از این خدماتی که پس از فروش به شما ارائه داده می شود نصب توسط نصاب ماهر می باشد.

پس انتخاب یک شرکت معتبر براری خرید سایبان برقی نیز از مهم ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید. کسی که متخصص باشد بهتر از هر کسی می داند سایبان برقی شما را در کجا نصب کند که اتفاقی برای آن نیافتد. فراموش نکنید سایبان برقی وقتی مناسب باشد می تواند در برابرعوامل مختلف مانند باران، برف و… می تواند از شما محافظت کند.

سفارش سایبان برقی باکیفیت

برای سفارش سایبان برقی باکیفیت می توانید با شرکت سایبان برقی متین در تماس باشید. شرکت سایبان برقی متین با تولید انواع سایبان برقی مانند سایبان مغازه، سایبان پارکینگ، سایبان بالکن، سایبان پاسیو و… توانسته نظر مشتریان خود را به راحتی جلب کند. شرکت ما خدماتی همچون تعمیر و تعویض قطعات سایبان برقی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

همچنین شرکت ما در تمام نقاط کشور ایران دارای نمایندگی فعال می باشد. برای سفارش سایبان برقی می توانید با نمایندگی شهر خود تماس بگیرید و سایبان برقی مد نظر خود را سفارش دهید. برای سفارش سایبان برقی بر روی لینک زیر کلیک کنید و با ما در ارتباط باشید.