فیزیوتراپی در منزل کلید آسایش بیماران

فیزیوتراپی یک درمان فیزیکی است که بر بهبود عملکرد فرد تاثیرگذار است و توسط پزشک معالج تجویز می‌شود. اما تاثیرات آن مستلزم انجام مستمر تمرینات آن و مراجعه مداوم به فیزیوتراپیست بوده که برای عده‌ای از بیماران چالش برانگیز است.

مراجعه به مطب برای بعضی از بیماران به دلایلی مانند ترافیک، وسایل نقلیه نامناسب، دور بودن مطب، انتظار و صف بیماران، قرار گرفتن در معرض آلودگی هوا و از همه مهم‌تر ناتوانی بیمار و درد ناشی از بیماری، دشوار است.ما در ایران فیزیو در این راستا و برای آسایش و رفاه حال عزیزان شما، سرویس فیزیوتراپی در منزل را در نظر گرفته‌ایم. عزیزان شما بدون صرف هزینه و وقت اضافی برای رفت و آمد، می‌توانند زیر نظر متخصص فیزیوتراپ مجرب ما تمرینات روزانه را انجام و روند درمان را تسریع دهند.

Physiotherapy at home is the key to patient comfort

چرا از ایران فیزیو فیزیوتراپ در منزل بگیرید؟

فیزیوتراپی به افرادی که توانایی حرکتی خود را به دلیل حادثه یا آسیب های ناشی از کار از دست داده اند کمک می کند تا توانایی های حرکتی خود را بازیابی کنند و به حداکثر برسانند از این رو، انجام فیزیوتراپی در روند درمان این عزیزان اهمیت زیادی دارد. با این حال، برخی از افراد به دلایل متفاوت توانایی مراجعه حضوری به کلینیک را ندارند اما این امر نباید مانع درمانشان شود.

سرویس فیزیوتراپی در منزل نیز برای همین دسته از عزیزان فراهم شده است اینکه بدون دغدغه از بابت حمل و نقل یا جابجایی حرکت به زندگیشان برگردد.اگر شما یا عزیز بیمارتان نیاز به فیزیوتراپ دارید همین حالا با ایران فیزیو، معتبرترین پلتفرم ارائه خدمات پرستاری در منزل تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید.

برخی از ویژگی های پلتفرم خدمات پرستاری ایران فیزیو:

  • نیروهای با سابقه کار بالا
  • کیفیت بالا در خدمات
  • قیمت مناسب در خدمات
  • احراز هویت نیروها
  • اعزام نیرو از نزدیک ترین منطقه
  • ارزیابی عملکرد دوره ای نیروها

فیزیوتراپی در خانه

با استفاده از سرویس فیزیوتراپی در خانه دیگر لازم نیست عزیز بیمار یا والدین سالمندتان با وجود شرایط جسمانی بد سختی رفت آمد به کلینیک ها را برای انجام فیزیوتراپی تحمل کنند. پلتفرم خدمات پرستاری و مراقبتی ایران فیزیو سرویس فیزیوتراپی در منزل را به تمام متقضایان ساکن تهران و کرج ارائه می دهد. فیزیو تراپ های ایران فیزیو همگی افراد متخصص و آموزش دیده هستند که می توانند به شما در بازیابی توانایی های حرکتی تان کمک چشمگیری کنند.

فیزیوتراپی در منزل بدون مراجعه به مراکز درمانی

نتیجه فیزیوتراپی با صبر و مداومت بیمار در درمان و انجام فعالیت‌های تجویز شده توسط پزشک حاصل می‌شود اما همه ما می‌دانیم مراجعه روزانه به کلینیک‌های درمانی، مشکلات زیادی برای بیمار و خانواده او به همراه دارد. قرار گرفتن در هوای آلوده، منتظر ماندن در ترافیک و نوبت ویزیت بیماران می‌تواند برای بیمار که به دلیل بیماری صبر و تحمل کم‌تری دارد و گاهی در حرکت و راه رفتن نیز مشکل دارد، دشوار باشد و حتی ممکن است او را از ادامه درمان منصرف ‌کند.

در این هنگام بهترین تصمیم خانواده‌ها که چالش‌های رفت و آمد به کلینیک را حذف می‌کند، استخدام فیزیوتراپیست در منزل است. با کمک گرفتن از فرد متخصص بدون نگرانی برای روند درمان عزیزانتان می‌توانید به فعالیت‌های روزمره خود بپردازید و انجام فیزیوتراپی در منزل را به فیزیوتراپیست‌های کاربلد بسپارید.

مزایای فیزیوتراپی در منزل برای بیماران

فیزیوتراپی در منزل امری نسبتا رایج است و ما در پلتفرم ایران فیزیو با نیرو‌های آموزش دیده و دلسوز و به همراه داشتن بهترین لوازم و دستگاه‌های فیزیوتراپی، آماده ارائه سرویس فیزیوتراپی در منزل به شما عزیزان هستیم.

این سرویس مزیت‌های زیادی برای بیمار به همراه دارد و نمونه‌هایی از آن شامل:

  • ارائه خدمات با کیفیت بالا و فیزیوتراپی به صورت خصوصی تری برای فرد انجام میشود
  • در خانه خود آرامش بیشتری دارند و میتوانند فعالیت های خود را راحت تر انجام دهند.
  • مقرون به صرفه‌ است و اعضای خانواده میتوانند در کنار سالمندان شان باشند و اگر مشکلی پیش آمد به او در این امر کمک کنند.
  • عدم نیاز به ماندن در صف نوبت‌دهی.
  • از اتلاف وقت در ترافیک و خلاص شدن آن کمک میکند.
  • تسریع بهبود بیمار.
  • مدیریت بهتر زمان.
  • قرار نگردن در معرض آلودگی هوا و بیماری.

فیزیوتراپی در منزل چگونه انجام می شود؟

افرادی که از پلتفرم ایران فیزیو برای ارائه خدمات در منزل شما حاضر می‌شوند، همگی متخصص و کاربلد هستند و تمامی خدمات لازم را به بهترین شکل به بیمار ارائه می‌دهند آن‌ها با در اختیار داشتن بهترین دستگاه‌های فیزیوتراپی در منزل، با انجام تمرینات مطابق استاندارد‌ها و با توجه به نیاز بیمار به تسریع روند بهبود بیمار کمک می‌کنند.

فیزیوتراپیست پس از حاضر شدن در منزل شما با بررسی وضعیت بیمار، تعداد جلسات فیزیوتراپی و با در نظر گرفتن بیماری و آسیب دیدگی تمرینات و فعالیت‌های متناسب با آن را به بیمار می‌دهد.انجام درست تمرینات فیزیوتراپی نیاز به آموزش دارد و انجام نادرست آن می‌تواند مشکلاتی را به همراه داشته باشد. ما در این قسمت به برخی از تمریناتی که توسط متخصص برای فرد بیمار تجویز می شود پرداخته ایم.

  • تمرین فیزیوتراپی زانو در منزل
  • تمرین بالا بردن پا
  • تمرین کشش همسترینگ
  • تمرین بالا بردن زانو
  • تمرین تکیه به دیوار و…
  • تمرین فیزیوتراپی کمر در منزل
  • تمرین نیایش و سجده
  • حرکت زانو به چپ و راست و…
  • تمرین فیزیوتراپی ریوی
  • تنفس لب قنچه ای
  • باز آموزی تنفس عمیق و…
  • تمرین فیزیوتراپی سکته در منزل
  • بالا بردن وزنه کوچک به وسیله پا
  • بالا نگه داشتن دست به وسیله دست دیگر

در ادامه با انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل ایران فیزیو آشنا می‌شویم.

انواع خدمات فیزیوتراپی در منزل

فیزیوتراپی در درمان مشکلات مختلفی موثر است به همین دلیل ما در ایران فیزیو خدمات مختلفی از فیزیوتراپی و با توجه به نیاز‌های بیماران به شما ارائه می‌دهیم. ایران فیزیو انواع خدمات فیزیوتراپی در خانه را توسط بهترین و مجرب ترین فیزیوتراپیست‌ها برای درمان عزیزان شما به‌کار می‌گیرد. برخی از خدمات فیزیوتراپی که در ایران فیزیو ارائه می‌شود شامل:

فیزیوتراپی در منزل توسط خانم

شاید شما هم در شرایطی تجربه برخورد با پزشک خوش اخلاق را داشته باشید که علاوه بر یک خاطره خوب منجر به ارتباط موثر و کمک در بهبود شما شده است. جنسیت پزشک و فیزیوتراپیست نیز به همین اندازه در داشتن ارتباط بین متخصص فیزیوتراپی و بیمار موثر است انتخاب فیزیوتراپیست خانم یا اقا با توجه به شرایط و نیاز، به شما در داشتن ارتباط موثر کمک می‌کند.بعضی از بیماران به دلایل مختلف اعتقادی، ارتباط آسان‌تر و… تمایل به دریافت خدمات فیزیوتراپیست خانم در منزل را دارند که ایران فیزیو با توجه به درخواست و نیاز بیمار خدمات فیزیوتراپی در منزل توسط خانم را در اختیار آن‌ها قرار داده است.

فیزیوتراپی سالمندان در منزل

دوره سالمندی دوره‌ای از زندگی است که با ناتوانی‌های جسمی و محدودیت‌های حرکتی‌ همراه است علاوه بر آن در سالمندان شاهد عدم تعادل، پوکی استخوان، بیماری‌های قلبی عروقی و فشار خون هستیم که نیاز به مراقبت و درمان را در آن‌ها افزایش می‌دهدیکی از روش‌های درمانی که تاثیر زیادی در کاهش درد، مقابله با ناتوانی و بازیابی عملکرد دارد، فیزیوتراپی است که با در نظر گرفتن ناتوانی‌های سالمند در رفت و آمد و قرار گیری در محیط ناسالم خارج از منزل، بهتر است در منزل صورت پذیرد از دیگر مشکلات شایع سالمندان سقوط از پله و زمین خوردن است که معمولا با شکستگی همراه بوده و به دلایلی مثل پوکی استخوان و عدم تعادل اتفاق می‌افتد.

جالب است بدانید فیزیوتراپی سالمند در منزل و مدوامت بر تمرینات آن با افزایش تعادل و کاهش پوکی استخوان همراه است و علاوه بر تاثیرگذاری در عدم سقوط و زمین خوردن، در صورت بروز مقابله با بیماری را افزایش می‌دهد. انجام تمرینات فیزیوتراپی علاوه بر افزایش دامنه حرکتی سالمند بر بهبود بیماری‌هایی مثل فشار خون، قند خون، مشکلات قلبی و ریوی، ضعف عضلانی و… تاثیر گذار است.حصول نتیجه در این درمان باعث افزایش امید به آینده و عزت نفس در بیمار و کاهش نگرانی‌های خانواده او خواهد شد .

فیزیوتراپی دست در منزل

دستان شما یکی از اعضای مهم بدنتان هستند و آسیب و مشکلات آن می‌تواند تعداد زیادی از کار‌های روزمره شما را مختل کند. آسیب‌هایی مثل ترک استخوان، شکستگی استخوان، در رفتن مچ دست، رگ به رگ شدن، پارگی تاندون، در رفتن آرنج، کشیده شدن عضلات دست و… نمونه‌هایی از آسیب‌ دست هستند که علاوه بر کاهش دامنه حرکت با درد همراه‌اند به همین دلیل توجه به سلامت دست و درمان به موقع در صورت بروز این مشکلات از اهمیت زیادی برخوردار است اما هنوز افرادی وجود دارند که با وجود درد در ناحیه دست زمان کافی برای مراجعه حضوری به کلینیک‌های درمانی را ندارند.پیشنهاد ما به این افراد استفاده از خدمات فیزیوتراپی دست در منزل است. ایران فیزیو این امکان را برای شما فراهم نموده است که با استفاده از سرویس فیزیوتراپی دست در منزل، بدون خارج شدن از خانه مراحل درمان دست آسیب دیده را طی کنید و از درد ناحیه دست خلاص شوید.نمونه‌هایی از خدمات فیزیوتراپی دست در منزل که در ایران فیزیو ارائه می‌شود شامل:

فیزیوتراپی مچ دست در منزل

از دیگر خدماتی که در ایران فیزیو ارائه می‌شود فیزیوتراپی مچ دست در منزل است. بین افراد و به‌خصوص ورزشکاران آسیب دیدگی مچ از مشکلات شایع است که به دلایلی مثل التهاب تاندون، شکستگی مچ دست، آرتروز، رگ به رگ شدن، پیوند و…. اتفاق می‌افتد. راه درمان این آسیب دیدگی فیزیوتراپی مچ دست در منزل است.

فیزیوتراپی آرنج دست در منزل

اگر دست شما از ناحیه آرنج آسیب دیده باشد، فیزیوتراپیست با استفاده از تمرینات و حرکات لازم، عضلات آرنج دست شما را تقویت کرده و به بهبود عملکرد دست شما کمک می‌کند.

فیزیوتراپی انگشت دست در منزل

یکی دیگر از آسیب‌های مربوط به دست، آسیب دیدگی انگشتان دست است و شامل شکستگی، در رفتگی، تورم ناشی از انگشت ماشه‌ای و… است. فیزیوتراپیست‌های ماهر ما در ایران فیزیو در منزل شما می‌توانند در بهبودی عملکرد دست شما و کاهش درد و تورم به شما کمک کنند.