شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام

توجه داشته باشید که یکی از شروط لازم برای دریافت تیک آبی اینستاگرام این است که اکانت شما کامل بوده و اطلاعاتی از جمله نام، بیوگرافی، تصویر پروفایل و… برای سایرین قابل مشاهده باشد. همچنین لازم است که برای گرفتن تیک ابی اینستا حداقل یک پست را داشته باشید. باید میزان سرچ اسم شما توسط سایر کاربران بالا باشد. از دیگر شروط مهم این است که معتبر باشید. برای واجد شرایط بودن، باید همانی باشید که می گویید، چه حساب شما نماینده یک شخص، یک تجارت یا یک برند باشد! در ادامه مطلب از سایت sanimata با ما همراه باشید.

سوال های متداول کاربران درباره تیک آبی اینستاگرام

در این بخش قصد داریم که برخی از مهم‌ترین سوالات کاربران را مرور کرده و پاسخ مناسبی را به آن‌ها ارائه کنیم.

  1. چه نوع حساب های کاربری می توانند تیک آبی بگیرند؟

این برنامه برای همه انواع حساب های اینستاگرام در دسترس است. این شامل حساب‌های شخصی، حساب‌های سازنده، و حساب‌های تجاری می‌شود.

  1. قیمت تیک آبی اینستاگرام چه قدر است؟

برنامه تایید اینستاگرام رایگان است! می‌توانید آن را در تنظیمات خود در برنامه اینستاگرام خود پیدا کنید، بنابراین نیازی به استفاده از برنامه یا برنامه شخص ثالث برای اعمال نیست. اگر از شما خواسته شود برای تایید اینستاگرام پولی بپردازید، این یک کلاهبرداری است!

  1. برای تایید شدن در اینستاگرام به چند فالوور نیاز دارم؟

این یکی از سوالات متداول است. متاسفانه، اینستاگرام هرگز تعداد رسمی فالوورهای مورد نیاز برای تایید اینستاگرام را اعلام نکرده است و هیچ اطلاعاتی برای کمترین فالوور تایید شده حساب اینستاگرام وجود ندارد.

  1. گرفتن تیک آبی اینستاگرام چه مزایایی دارد؟

تایید شدن در اینستاگرام تاثیر مثبتی بر تلاش های بازاریابی شما در اینستاگرام دارد. در اینجا برخی از مزایای داشتن تیک آبی آورده شده است:

تایید شدن در اینستاگرام باعث ایجاد اعتماد می شود – تیک آبی به دنبال کنندگان شما اطمینان می دهد که واقعی هستید و حساب شما قابل اعتماد است.

شما به لینک اینستاگرام در استوری ها دسترسی دارید – حساب های تایید شده اولین کسانی بودند که توانستند به استوری اینستاگرام خود پیوند اضافه کنند. بدون تایید، برای دسترسی به این ویژگی به حداقل 10000 فالوور نیاز دارید.
آگاهی از برند را ایجاد می کند – همانطور که قبلاً اشاره کردیم، تیک آبی اینستاگرام به دنیا می گوید که شما یک نفر هستید. افزایش توجه از نشان آبی. می توانید با دریافت تیک آبی وجه مخاطبین بیشتری را به اکانت خود جلب کنید و از آن برای تعامل و فروش بیشتر بهره ببرید.

اما صبر کنید، اگر هنوز به 10K نرسیده‌اید و نمی‌توانید تأیید شوید، امید خود را به افزایش ترافیک از اینستاگرام از دست ندهید.

  1. چقدر طول می کشد تا در اینستاگرام تایید شود؟

فرآیند واقعی برای تایید اینستاگرام شما نسبتاً کوتاه است، حدود 2 تا 3 هفته. با این حال، اگر شما نیاز به افزایش تعداد فالوورهای خود و بهبود شهرت خود دارید، ممکن است زمان بیشتری طول بکشد.

  1. اگر درخواست ما برای دریافت تیک آبی رد شد چه کار کنیم؟

اگر درخواست شما رد شد یعنی حداقل یکی از شرایطی که برای دریافت تیک آبی نیاز است را ندارید. در صورت رفع مشکل می‌توانید ۳۰ روز بعد دوباره درخواست خود را برای اینستاگرام از همان روش ارسال کنید.

ایجاد یک پروفایل حرفه‌ای

شما هم می‌توانید پروفایل اینستاگرام خود را بهینه سازی کرده و شانس خود را برای دریافت تیک آبی بالا ببرید. برای این منظور می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. بیو اینستاگرام خود را تکمیل کنید

حتما اطلاعات تکمیلی را در مورد خود یا کسب و کارتان وارد کرده و مخاطبین خود را جذب کنید. هر چه قدر که وقت بیشتری برای این مورد گذارید، بهتر به جواب خواهید رسید.

  1. حضور وب خود را به گونه ای تنظیم کنید که قابلیت جستجوی بالایی داشته باشد

اگر اکانت شما صرفاً مبتنی بر اینستاگرام است، به احتمال زیاد تایید نخواهید شد. با این حال، می توانید با اطمینان از تسلط بر جستجوی اطراف نام خود، حضور قابل توجهی ایجاد کنید و تیک آبی اینستاگرام را ایمن کنید!
صفحه وب خود و سایر نمایه های رسانه های اجتماعی را بهینه کنید تا در جستجوی وب به خوبی ظاهر شوند. با ظاهر شدن و ذکر نام شما در سایر سایت ها و وبلاگ ها، پادکست ها و ویدیوهای مشابه، نتایج جستجوی بیشتری ایجاد کنید!

استراتژی‌های بهینه‌سازی قابل توجهی را برای حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود اجرا کنید، این امر تاثیر مثبتی بر اعتبار حساب شما در هنگام شروع فرآیند تأیید خواهد داشت.

  1. نتایج سرچ گوگل را بالا ببرید

یکی از مهم ترین شاخصه‌های به دست آوردن تیک آبی در اینستاگرام، وجود نتیجه هنگام جستجوی نام شما در گوگل است. به این معنی که وقتی نام خود را در گوگل جستجو می کنید، نتایج زیادی برای آن ظاهر می شود. این نتایج می تواند مربوط به رسانه های اجتماعی، نوشتن کتاب، پروژه های تحقیقاتی و یا حول فعالیت های اجتماعی و هنری شما باشد.

  1. در یک حوزه تخصصی خاص فعالیت کنید

فعالیت در یک حوزه خاص می تواند اینستاگرام را وادار کند که سریع‌تر صفحه شما را تایید کند و به آن تیک آبی بدهد. طبق استراتژی اینستاگرام، حساب های کاربری که در یک حوزه تخصصی خاص فعالیت می کنند شانس بیشتری برای دریافت تیک آبی دارند.

  1. به افزایش فالوور اینستاگرام خود ادامه دهید

درست است که تعداد فالوور های مورد نیاز برای تایید اینستاگرام وجود ندارد، قطعاً با تعداد فالوورهای بیشتر قابل توجه تر به نظر خواهید رسید. برای افزایش شانس خود برای گرفتن علامت آبی در کنار نام خود، به افزایش دسترسی خود و افزایش فالوورهای درگیر خود ادامه دهید.

چه نوع حساب های کاربری می توانند تیک آبی بگیرند؟

این برنامه برای همه انواع حساب های اینستاگرام در دسترس است. این شامل حساب‌های شخصی، حساب‌های سازنده، و حساب‌های تجاری می‌شود.

شرایط گرفتن تیک آبی اینستاگرام چیست؟

همانطور که گفتیم اینستاگرام روی تیک آبی بسیار حساس است و به راحتی آن را به پروفایل هر شخصی اضافه نمی کند، باید شرایط مورد نظر اینستاگرام را داشته باشید تا به شما تیک آبی تعلق بگیرد. اگر این شرایط را ندارید درخواست ندهید تا باعث رد صلاحیت از طرف اینستاگرام نشوید.
شرایط گرفتن تیک آبی از اینستاگرام به شرح زیر است:

  1. در درجه اول باید شخص درخواست دهنده یک فرد محبوب، معروف و شناخته شده در جهان باشد، یا فروشگاهی باشد که محبوبیت زیادی دارد و شناخته شده است. پس اینستاگرام به پیج های با مطالب فان و زرد یا غیر محبوب تیک آبی نمی دهد.
  2. پیج شما متعلق به خودتان باشد و فن پیج نباشد، همچنین می تواند مربوط به کسب و کارتان باشد و به رسمیت توسط اینستاگرام شناخته شده باشد. در ضمن اگر چند پیج دارید فقط یکی از آن ها تیک آبی دریافت خواهد کرد.
  3. باید پروفایل شما عکس، بیوگرافی و توضیحات کامل را داشته باشد که مربوط به شما است و برای سایرین قابل مشاهده باشد، همچنین باید حداقل یک پست در صفحه شما منتشر شده باشد.
  4. و در نهایت محبوبیت اکانت شما و جست و جو شدنش توسط کاربران، فالو شدن و فعالیت زیاد باعث می شود که بتوانید تیک آبی Instagram را بگیرید.

اگر تمام چهار شرطی که در بالا گفتیم را دارید، می توانید با دادن درخواست اکانت رسمی اینستاگرام به بخش پشتیبانی اینستاگرام، تیک آبی را در صورت مورد تایید بودن دریافت کنید.

روش درخواست تیک آبی رنگ اینستاگرام

حالا اگر تمام شرایط و قوانین اینستاگرام برای گرفتن تیک آبی را دارید، باید درخواست خود را به پشتیبانی اینستاگرام ارائه دهید؛ برای درخواست دادن به اینستاگرام:

  • ابتدا پروفایل خود را باز کنید و سه خط همبرگری گوشه راست بالای صفحه را انتخاب کنید.
  • حالا در پایین صفحه گزینه settings یا تنظیمات را بزنید.
  • به قسمت Account بروید.
  • سپس گزینه Request Verification را انتخاب کنید.
  • حالا یک فرم بلند جلوی روی شما باز می شود که باید اطلاعاتتان را دقیق وارد کنید.

مرحله اول: ابتدا نام کاربری و نام کامل را وارد کنید. در بخش Document Type تعیین می کنید که چه مدرکی برای احراز هویت ارائه می دهید.

مرحله چهارم: یک دور دوباره اطلاعاتی که وارد کردید را مرور کنید تا اشتباهی رخ نداده باشد، سپس در صورت اطمینان گزینه Submit را بزنید که به منظور تایید و فرستادن درخواست اکانت رسمی اینستاگرام و تیک آبی به بخش پشتیبانی اینستاگرام است.

توجه داشته باشید که تیک آبی رنگ اینستاگرام فقط برای افراد محبوب و معروف یا فروشگاه های مشهور و رسمی در سطح جهان است، پس تصور نکنید که با مقداری فالور و معروف بودن در سطح اینستاگرام می توانید تیک آبی را بگیرید، زیرا این محبوبیت باید بین المللی باشد و همچنین فالوور هم هرچقدر بالاتر باشد کار آسان تر است.

حتماً این سوال برای شما هم پیش آمده که تیک آبی کنار نام بعضی افراد مشهور و برندهای مطرح به چه معناست یا از کجا آمده است؟

تیک آبی به کاربران اینستاگرام کمک می‌کند تا پیج‌های تقلبی را دنبال نکنند و به‌راحتی بتوانند برند یا سلبریتی مورد علاقه‌شان را پیدا کنند. این نشان در نتایج جستجو، پروفایل و پست‌ها ظاهر می‌شود و به کاربران کمک می‌کند تا اگر دنبال خواننده مورد علاقه‌شان هستید به راحتی پیج اصلی را پیدا و فالو کنند. مزیت دیگر تیک آبی اینستاگرام این است که اگر دنبال برند خاصی هستید و قصد خرید دارید با دیدن تیک آبی می‌توانید از خریدتان مطمئن باشید. گذشته از همۀ این‌ها تیک آبی اعتبار خاصی به پیج می‌دهد که به گفتۀ خود اینستاگرام نشانی از برند، کمپانی یا شخصیت برجسته است!

چه کسی واجد شرایط تیک آبی اینستاگرام است؟

اگر دریافت تیک آبی اینستاگرام کار راحتی بود تبدیل به آرزو نمی‌شد، البته نشدنی هم نیست. به‌طور معمول تیک آبی به حساب‌هایی داده می‌شود که به اندازه کافی شناخته شده باشند. به همین دلیل است که این نشان اصالت را بیشتر در کنار نام سلبریتی‌ها و شرکت‌های مطرح دنیا می‌بینید. برای گرفتن تیک آبی باید  ارائه سرویس و را بپذیرید. علاوه‌بر این‌ها اکانت شما باید 4 ویژگی کلیدی داشته باشد:

اعتبار و منحصربه‌فرد بودن، دو شرط مهم برای تیک آبی!

واضح است که شما باید همانی که ادعا کردید، یعنی یک شخص واقعی مشهور یا یک شرکت با نام تجاری ثبت‌شده باشید. اعتبار شرطی مهم برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام است. اگر می‌خواهید برای دریافت تیک آبی اقدام کنید باید یک پیچ داشته باشید. به‌طور دقیق‌تر هر فرد یا شرکت می‌تواند برای یکی از پیج‌های خودش درخواست تاییده اینستاگرام اقدام کند. البته اگر برای هر زبان یک پیج دارید (مثلا یک پیج برای فارسی‌‌زبانان و یک پیج برای انگلیسی‌زبان‌ها)، می‌توانید تیک آبی را برای هردو درخواست بدهید.

اینستاگرام می‌گوید اکانت‌هایی که در صفحه‌شان به علاقمندی‌های عمومی مثل دانستنی‌ها می‌پردازند، نمی‌توانند برای دریافت تاییده اقدام کنند. همچنین فن‌پیج‌ها هم واجد شرایط  نیستند.

اطلاعات کامل

در نوشتن بیو دقت لازم و کافی به خرج دهید، یعنی تمام اطلاعاتی که نیاز هست را بنویسید، عکس پروفایل هم فراموش نشود. ایستاگرام، افرادی که به جای عکس پروفایل گل می‌گذارند را برای گرفتن تیک آبی تایید نمی‌کند!

شناخته شده باشید

باز هم تاکید می‌کنیم که شهرت برای اینستاگرام خیلی مهم است. درنتیجه افراد عادی عملاً شانسی برای گرفتن تیک آبی ندارند، پس یا باید برند مشهوری باشید یا خودتان به اندازه کافی شناخته شده باشید.

داشتن تیک آبی فیسبوک تضمینی برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام است؟

در سال 2012 فیسبوک توانست اینستاگرام را بخرد تا اینستاگرام به یکی از زیرمجموعه‌های فیسبوک تبدیل شود. فیسبوک هم به بعضی صفحات خود تیک آبی می‌دهد، حالا سوال اینجاست که اگر صفحۀ شما یا پیج شرکت‌تان در فیسبوک تیک آبی داشته باشد و برای دریافت تیک آبی اینستاگرام اقدام کنید، آیا درخواست شما با موافقت همراه می‌شود؟ خب لزوماً اینطور نیست، چون گرفتن تیک آبی فیسبوک آسان‌تر است. فیسبوک مشاغل و سازمان‌های کوچک را تایید می‌کند اما اینستاگرام تنها حساب‌هایی را تایید می‌کند که به نفع مردم باشد و احتمال جعل آنها زیاد باشد.