بهترین مارک لمینت متحرک دندان

• بهترین مارک لمینت دندان استاندارد

ونیرهای پرسلین از مواد بادوام و با کیفیت بسیار بالایی در رنگ ها و طیف های مختلفی ساخته می شوند تا بیمارانی که نیاز به پوشاندن عیوب ظاهری دندانهای خود دارند؛ در مدت زمانی کوتاه به طرح لبخند دلخواه خود برسند. لمینت سرامیکی توسط برندهای مختلفی با تکنولوژی های متفاوت و جنس سرامیک گوناگون ساخته می شود. تمام شرکت های سازنده لمینت دندان سعی دارند ونیر سرامیکی تولید کنند که بیشترین انطباق را از لحاظ ظاهری و عملکردی با دندان های طبیعی بیمار داشته باشد و امکان اصلاح طرح لبخند را در کوتاهترین زمان ممکن فراهم آورد.

ونیر IPS ایمکس نیز که که از جنس سرامیک-دی سیلیکات شیشه ساخته شده استحکام بسیار بالایی دارد. این نوع لمینت سرامیکی کاربرد فوق العاده ای در ساخت ترمیم های ونیر لمینیت تک دندان دارد. علاوه بر سرامیک – شیشه دی سیلیکات برای تولید ونیر سرامیکی مارک ایمپرس، از اکسید زیرکونیوم نیز استفاده می شود که بیشتر برای ساخت تاج دندان با استحکام بسیار بالا استفاده می شود. شرکت داوینچی با بیش از 25 سال تجربه در طراحی و تولید ونیرهای دندانی، یکی از مشهورترین برندهای ونیرهای پرسلین شناخته می شود. ونیرهای سرامیکی تولید شده در شرکت داوینچی بسیار مقرون به صرفه هستند و مقاومت آنها نسبت به زرد شدن بالاست. ونیر پرسلین داوینچی از لحاظ ظاهری نیز کاملا طبیعی به نظر می رسد.

  1. ونیر سرک (CEREC® VENEERS)

• بهترین مارک لمینیت دندان بدون تراش

کامپوزیت ونیرها نیز در سال های اخیر جایگاه ویژه ای پیدا کرده اند و برای پوشاندن عیوب ظاهری جزئی مانند ترک، لب پریدگی و فاصله بین دندان به رقیب قدرتمندی برای ونیر لمینیت تبدیل شده اند. این ونیرهای ارزان قیمت تر از لحاظ ظاهری بسیار طبیعی به نظر می رسند اما دوام و طول عمر کمتری دارند. کاشت ونیر کامپوزیت نیز مانند لومینیرز نیازی به تراش دندان ندارد و ساختار طبیعی دندان پس از نصب آن به طور کامل حفظ می شود.

  1. لومینیرز LUMINEERS

لیمنت سرامیکی لومینیرز به عنوان لمینت بدون تراش یا no-prep در ایران مشهور است و بسیاری از بیماران که تمایل دارند بدون تراشیدن مینای دندان طرح لبخند خود را با لمینت اصلاح کنند؛ از دندانپزشک خود می خواهند که از مارک لمینت لومینیرز فوق نازک برای آنها استفاده کند. پوسته نازک این ونیر دندان که حدود 0.2 میلیمتر ضخامت دارد؛ بدون تراش مینای دندان روی آن نصب می شود که باوجود فوق نازک بودن آن تاحدودی ظاهر غیرطبیعی به دندان ها می دهد. تاکنون لمینیت سرامیکی لومینیرز طرفداران بسیار زیادی در ایران پیدا کرده و با توجه به قیمت مناسب تر آن، با استقبال بی نظیری روبرو شده است. اما متاسفانه موارد متعددی از بیماریهای لثه پس از کاشت ونیر لومینیرز گزارش شده که به نظر می رسد در بلند مدت مشکلاتی را برای بیماران ایجاد می کند.

ونیر لمینیت ویوانیرز از مواد مختلفی مانند زیرکونیا BruxZir®، سرامیک سیلیکات لیتیوم و دی سیلیکات لیتیوم ایمکس IPS ساخته می شود. انواع ونیر سرامیکی ویوانیرز به دندانپزشک این امکان را می دهد که با توجه به مشکلات و عیوب ظاهری دندان های بیمار، نوع ونیر لمینت مناسب را انتخاب کرده و بهترین نتیجه را از اصلاح طرح لبخند بیمار بگیرد.

پرسلین ونیر از مواد سرامیکی با کیفیت بالا و با دوامی توسط برندهای مختلفی در جهان تولید می شود. انتخاب بهترین مارک لیمنت دندان که برای پوشاندن عیوب ظاهری دندان مناسب باشد و در عین حال انطباق مناسبی با رنگ دندان های طبیعی بیمار نیز داشته باشد؛ فقط با مشورت با دندانپزشک زیبایی متخصص امکان پذیر است. برندهای بهترین نوع لمینت دندان کدام است؟ یکی از وجهه‌ های جذابیت، داشتن دندان‌هایی زیبا و سالم است. اگر به دنبال راه‌هایی برای تحقق این امر، به کمک روش هستید،. لمینت لایه یا پوسته ای  نازک است که منظور ترمیم دندانها و یا پوشاندن عیوب دندانها روی دندان ها قرار میگیرند و معمولا لیمنت در دو جلسه صورت میگیرد که در جلسه اول دندانپزشک قالب دندانها را میگیرد و در جلسه دوم که قالبها آماده شد انها را روی دندان قرار میدهد.

اما قیمت و انتخاب برند با کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد.

شناخت مارک‌های لمینت دندان برای علاقه‌مندان به داشتن لبخندی زیبا و هالیوودی، امری مهم و ضروری است. زیرا که تاثیر مارک و برند این لمینت‌ها بر کیفیت آنها آنچنان زیاد است که نمی‌توان نقش آنها را در زیباتر جلوه دادن دندان‌ها انکار کرد. به همین علت در این مقاله از قصد داریم شما عزیزان را با برخی از این برندهای معتبر و با کیفیت آشنا کنیم. لازم به ذکر است که این لمینت‌ها به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. در گروه اول که به آنها لمینت‌های استاندارد نیز می‌گویند، نصب لمینت در پی تراشیدن مینای دندان صورت می‌گیرد. اما در گروه دوم یا لمینت‌های بدون تراش، برای نصب لمینت نیازی به تراشیدن مینای دندان نیست. شما عزیزان برای آشنایی بیشتر با جزئیات این لمینت‌ها می‌توانید با سایر صفحات وب سایت ما مراجعه نمایید.

The-best-brand-of-removable-dental-laminate

بهترین مارک لمینت متحرک دندان

  1.  نوع لمینت.
  2.  کیفیت حفظ رنگ.
  3.  طبیعی بودن.
  4.  دوام و استحکام.

بهترین برندهای لمینت ؟

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، لمینت‌ها به دو گروه استاندارد و بدون تراش تقسیم‌بندی می‌شوند.

از جمله برندهای معتبر و با کیفیت لمینت‌های استاندارد می‌توان به مارک‌های زیر اشاره کرد:

  •  لمینت ایمپرس و ایمکس.
  •  ونیر لمینت مک.
  •  لمینت دوراتین و داوینچی.
  •  ونیر لمینت سرک.
    در مقابل، بهترین برندهای لمینت‌های بدون تراش عبارتند از:
  •  دوراتین.

پیشنهاد می شود در صورت سالم بودن دندان هایتان از سایر روش های درمانی مانند ارتودنسی نامرئی استفاده کنید.