بهترین بادی اسپلش ها برای آقایان

افشانه خوشبوکننده بدن گالاشو با رایحه دل‌انگیز و ماندگاری بالا باعث از بین رفتن بوی بدن می‌گردد. حاوی مواد رطوبت‌رسان و نرم‌کننده پوست که باعث نرمی و لطافت پوست می‌گردد. بادی اسپلش ها ، باعث خوشبو شدن بدن می شوند. رایحه ی حاصل از بادی اسپلش ها بر خلاف عطرها ، بسیار سبک و ملایم است. به همین دلیل باعث افزایش اعتماد بنفس در افراد می گردد. بادی اسپلش با فرمولاسیون ویژه و قوی خود، علاوه بر آب رسانی قوی به پوست که باعث حفظ لطافت و جوانی پوست می گردد.

این محصول با داشتن مواد ضد تعریق از تعریق پوست پس از استحمام جلوگیری نموده و در نتیجه از ایجاد بوی بد در بدن ممانعت می کند. بادی اسپلش امپر یک نوع از اسپری‌های بدن و خوشبوکننده است. استفاده از اسپری‌های خوشبوکننده همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در حین روز هستند. همچنین مزیت‌هایی هم از نظر سهولت استفاده و حمل نسبت به عطرها دارند. این محصول در حجم 250 میلی‌لیتری تولید می‌شود. اگر می‌خواهید یک خوشبوکننده‌ی روزمره و همراه داشته باشید تا در هر زمان از روز خوشبو بمانید ما به شما بادی اسپلش های امپر را توصیه میکنیم.

بادی اسپلش های رینوزیت با 24 رایحه‌ عطرهای معروف جهانی به سرعت در میان لوازم آرایشی بهداشتی بانوان وآقایان جای خود را بازکرده است.برای ماندگاری بهتر می توانید در هر نقطه دو بار این عمل را تکرار کنید .بادی اسپلش رینوزیت موجب احساس شادابی و تازگی می شود و عطر خنکی که روی تنتان می‌نشیند، حس پاکیزگی را در شما دوچندان می‌کند. در ساختار بادی‌اسپلش عطری سینودرم از آب دیونیزه، الکل شیرین، عطرهای طبیعی وترکیبات آبرسان پوست (گلیسیرین و آلوئه‌ورا) استفاده شده است.این محصول به عنوان خوش‌بوکننده، به صورت مستقیم روی پوست بدن استفاده می‌شود.پس اگر می‌خواهید به جای داشتن لباس‌های خوش‌بو، پوست بدنتان معطر باشد،از این محصول استفاده کنید.

ترکیب رایحه‌هایی مانند چوب صندل، عنبر، مشک، سدر و نارنج باعث شده رایحهدانهیل پرسوئیت به سمت شرقی و چوبی سوق پیدا کنه و بخاطر گرمی و تلخی خاصی که داره مناسب آقایان هست.بادی‌اسپلش‌های عطری سینودرم با آب‌رسانی مناسب، موجب شفافیت، نرمی و شادابی پوست می‌شود. بادی ‌اسپلش ‌های مارسالا، باعث خوشبو شدن پوست بدن می‌شوند. رایحه حاصل از بادی اسپلش‌های مارسالا برخلاف عطرها، بسیار سبک و ملایم است به همین دلیل در بسیاری از موارد گزینه ای مناسبتر از عطر است.در تهیه بادی اسپلش های مارسالا از بهترین و محبوب ترین اسانس های موجود در بازار استفاده شده است.

بادی اسپلش ادکلنی ویسل خوشبوکننده، ضد تعریق، آبرسان پوست، نرم کننده در 18 رایحه ادکلنی با ماندگاری و پخش بوی بالا تولید شده با اسانس های کمپانی جیوودان سوئیس با خلوص 99% و الکل 3 بار تقطیر شیرین برای مصرف روزانه بعد از استحمام و خشک کردن بدن بسیار مناسب می باشد. تولید شده با فناوری تمپراتورشوک در کمپانی سورینا گستر صمیم شرق (ویسل) است. برای افرادی که به دنبال راهکاری برای خوشبو شدن بدن خود هستند، بادی اسپلش‌ها یکی از بهترین گزینه‌هاست. بادی اسپلش‌ها محصولاتی از خانواده اسپری‌های بدن هستند که مستقیماً برروی اسپری می‌شوند؛ بنابراین ماندگاری قابل قبولی دارند.

بادی اسپلش‌ها از محصولات دسته خوش بو کننده‌های بدن و برپایه آب هستند، نسبت به عطر‌ها غلظت و پخش بوی کمتری دارند و در دو نوع شاین دار و بدون شاین در بازار موجودند اما کارایی آن‌ها دوجانبه است و علاوه بر آبرسانی به بدن به خوش بو شدن بدن نیز کمک می‌کنند. بادی اسپلش مردانه ویکتوریا سکرت برند آمریکایی ویکتوریا سکرت، بادی اسپلش‌های متنوع و بی‌نظیری برای خانم‌ها طراحی کرده است. در واقع این برند بادی اسپلش ویژه آقایان ندارد؛ اما برخی از محصولات آن هستند که برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده می‌باشند.

سوالات متداول درباره بهترین مارک بادی اسپلش مردانه

با توجه به تنوع بالای در میان بادی اسپلش‌های مردانه، انتخاب محصول مناسب دشوار به نظر می‌رسد. در این مطلب سعی کردیم بهترین مارک‌های بادی اسپلش مردانه را برای شما عزیزان معرفی کنیم. در این بخش نیز به برخی از سوالات متداول کاربردان پاسخ می‌دهیم: بادی اسپلش چه مارکی خوبه؟ برندهای داخلی و خارجی متنوعی اقدام به تولید بادی اسپلش مردانه کرده‌اند که در این مقاله آن‌ها را معرفی کردیم.  بادی اسپلش مردانه با ماندگاری بالا را از کدام برند بخریم؟ خوشبوترین بادی اسپلش مردانه با ماندگاری بالا را می‌تونید از برندهای ای زمان مطالعه: 4 دقیقه

معرفی بهترین مارک بادی اسپلش مردانه یکی از بهترین راهکارها برای آشنا کردن آقایان با محصولات خوشبو کننده‌ای است که با عطر، اسپری و ادوپرفیوم فرق دارد. در واقع هیچ لباسی نمی‌تواند بدن را آنقدر که دوست داریم، باطراوت و خوشبو نگه دارد. لوازم آرایشی و بهداشتی متنوعی در بازار وجود دارند که به خوشبو کردن بدن کمک می‌کنند. آقایان هم که فعالیت بدنی زیادی دارند یا ورزش‌های متنوع و سنگینی انجام می‌دهند، برای حفظ خوشبویی خود به انواع عطر و ادکلن، ادوتویلت و ادوپرفیوم روی می‌آورند. اما بادی اسلش‌ها محصولات بهداشتی جدیدی هستند که در این مسیر کمک قابل توجهی داشته‌اند. در این مقاله به معرفی ادوپرفیوم مردانه دکتر بیز خواهیم پرداخت.

بادی اسپلش چیست؟‌

بادی اسپلش برخلاف تصور بسیاری اسپری خوشبوکننده نیست. بلکه یک مایع رقیق و معطر است که ماندگاری نسبتاً بالایی دارد. الکل، آب و عطرهای طبیعی در تهیه بادی اسپلش‌ها استفاده می‌شوند و به راحتی می‌توان آنها را مستقیم روی پوست بدن اسپری کرد. بنابراین اگر می‌خواهید به جای لباس، بدن را معطر کنید، بهتر است از از بادی اسپلش مناسب استفاده کنید.ساختار بادی اسپلش اونتوس بیز همانطور که پیش از این توضیح دادیم، از عطرهای طبیعی، الکل و آب است. بعد از استحمام چربی و رطوبت بدن کاهش می‌یابد. در حالی که دو عنصر مهم بدن محسوب می‌شوند. اگر بعد از حمام از بادی اسپلش استفاده کنید، چربی و رطوبت به بدن شما باز می‌گردد.

تفاوت بادی اسپلش و عطر

اگر بخواهیم به معرفی بهترین مارک بادی اسپلش مردانه بپردازیم، بهتر است از تفاوت آن با عطر، ادکلن دکتر بیز و سایر محصولات بهداشتی مشابه آشنا باشیم. بادی میست (Body Mist) و بادی اسپلش دو محصول مشابه و به صورت اسپری هستند و غلظت کمتری نسبت به عطر و ادکلن دارند. این دو محصول دربردارنده روغن‌های ضروری بدن هستند که موجب نرمی پوست بدن می‌شوند. تفاوت بادی اسپلش و بادی میست با عطر و ادکلن به طرز استفاده آنهاست. شاید شما بتوانید عطر و ادکلن را به مچ دست، گردن و پشت زانو بزنید اما با حساسیت بیشتر پوست مواجه خواهید شد. این در حالی است که بادی اسپلش به راحتی روی پوست بدن اسپری می‌شود و مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

بادی اسپلش مای مای یکی از شناخته شده‌ترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم آرایشی و بهداشتی است. بادی اسپلش مای با نام‌های مونت وین، آف رود و آیسی ویو به عنوان محبوب ترین و پرفروش ترین بادی اسپلش‌های ایرانی شناخته شده اند. در ساختار تمام بادی اسپلش‌های مای مردانه و زنانه گلیسیرین قرار دارد که خاصیت نرم کنندگی برای پوست بدن دارد. رایحه خنک مونت وین و آیسی ویو باعث ایجاد حس طراوت و شادابی بر پوست می‌شود. خوشبوترین بادی اسپلش مای در میان انواع بادی اسپلش مای، خوشبوترین مدل آف رود است که بوی چوب می‌دهد و یادآور جنگل و طبیعت است.

بادی اسپلش لابورن برند لابورن برای آقایان و خانم‌ها محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی تولید می‌کند. هنگام معرفی بهترین مارک بادی اسپلش می‌توانیم به محصولات لابورن اشاره کنیم. علاوه بر این که بادی اسپلش‌های لابورن رایحه‌های خاصی دارند، با قیمت مناسب به مشتریان عرضه می‌شوند. بنابراین می‌توانید با انتخاب برند لابورن بهترین بادی اسپلش را با بهترین قیمت تهیه کنید. بادی اسپلش ویکتوریا سکرت اگر نگاهی به بادی اسپلش‌های غیر ایرانی نگاهی بیندازید، متوجه محبوبیت برند ویکتوریا سکرت خواهید شد. رایحه بادی اسپلش‌های این مارک منحصر به فردی است. علت اصلی آن فرمولاسیون و مواد مرغوب و باکیفیت به کار رفته در این محصولات است.

جمع‌بندی

در معرفی بهترین مارک بادی اسپلش مردانه به برندهای مای، لابورن و ویکتوریا سکرت اشاره کردیم. البته بادی اسپلش بلو فیس هم در میان محبوب ترین محصولات دیده می‌شود. شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن اسنپ مارکت بهترین بادی اسپلش‌های مردانه و زنانه را تهیه کنید. در ضمن اگر از بادی اسپلش‌های برند دیگری رضایت دارید، با ما به اشتراک بگذارید. آی ان و ویتامول تهیه کنید.