انواع حساب در بروکر اپوفایننس

اولین و مهم‌ترین قدم برای ورود به انتخاب یک بروکر مناسب است. درحال‌حاضر بروکرهای متعددی در بازار فارکس فعالیت می‌کنند که هر یک ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارند. به همین منظور کاربران باید در زمان انتخاب فاکتورهای بسیاری نظیر میزان اسپرد، امنیت، سابقه فعالیت و تنوع در روش‌های واریز و برداشت را در نظر بگیرند.پس اگر موضوعاتی نظیر «واریز و برداشت در بروکر اوپو فایننس» و «نحوه ثبت نام در بروکر اوپوفایننس» ذهن شما را درگیر کرده است تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی بروکر اوپوفایننس

بروکر اپوفایننس ازجمله بروکرهای آفشور است که با ارائه ۴ نوع حساب معاملاتی مختلف، امکان انجام معاملات فارکس، ارزهای دیجیتال، فلزات، کالاها، شاخص‌ها و ارز دیجیتال را فراهم می‌کند.گفتنی است که این بروکر امکان انجام معاملات بیش از ۳۰۰ ابزار معاملاتی نظیر فارکس، فلزات، سهام، شاخص‌ها، ارزدیجیتال و کالاها را در پلتفرم معاملاتی برای مشتریان خود فراهم می‌کند. درحال‌حاضر، بروکر اوپوفایننس حدود ۱۰۰ هزار مشتری فعال دارد که بسته به مقدار شارژ اولیه، ۴ نوع حساب معاملاتی در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد.

این بروکر در کنار مزایایی که دارد با معایبی نیز همراه است که معامله‌گران باید قبل از ثبت‌نام و فعالیت در آن با آن‌ها آشنا شوند. در تصویر زیر لیستی از مزایا و معایب بروکر اوپوفایننس آورده شده است.

انواع حساب معاملاتی در بروکر اوپوفایننس

نحوه ثبت نام در بروکر اوپو فایننس

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران بعد از انتخاب یک بروکر مناسب برای استفاده از خدمات آن همانند بسیاری از پلتفرم‌های دیگر باید ابتدا در این بروکر ثبت‌نام کنند و حساب کاربری بسازند. برای ثبت‌نام در بروکر اوپوفایننس باید ابتدا وارد شوید و سپس مراحل زیر را طی کنید. درصورتی‌که در هنگام ورود به بروکر اوپوفایننس با مشکل مواجه شدید، پیش از ورود به بروکر از VPN استفاده کنید.

  • مرحله اول : با کلیک بر روی گزینه «ایجاد حساب» صفحه‌ای مشابه به تصویر زیر را مشاهده خواهید کرد. در این قسمت باید مشخصات فردی خود نظیر نام، نام‌خانوادگی، تاریخ تولد به میلادی، کشور محل سکونت، شماره همراه و ایمیل خود را به لاتین وارد کنید. همچنین در این قسمت باید یک رمز عبور برای حساب کاربری خود بسازید. درنهایت نیز با فعال کردن تیک مربوط به پذیرش قوانین و مقررات، بر روی گزینه «ایجاد حساب کاربری» کلیک کنید.
  • مرحله دوم: صفحه بعدی همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید مربوط به تایید ایمیل وارد شده در مرحله قبل است. برای انجام اینکار کافیست کد تایید ارسال‌شده به ایمیل خود را در کادر مربوط وارد کنید و بر روی گزینه «تایید» بزنید. درصورت عدم دریافت کد، بر روی «ارسال دوباره کد تایید ایمیل» کلیک کنید.
  • مرحله سوم: در ادامه به صورت خودکار به صفحه اصلی ورود به پروفایل منتقل خواهید شد. برای ورود به بروکر اوپوفایننس، ایمیل و رمزعبور خود را وارد کرده و سپس بر روی دکمه «ورود» بزنید. درصورتی‌که رمزعبور خود را فراموش کرده‌اید بر روی عبارت «فراموشی رمز عبور» کلیک کنید.
  • مرحله چهارم: با ورود به پروفایل کاربری خود با پیغامی مشابه به تصویر زیر مواجه می‌شوید. در این قسمت باید قوانین و ضوابط مربوط به معامله با بروکر اوپوفایننس را پس از مطالعه، تایید نمایید.

کاربران توجه داشته باشند تا زمانی‌که مراحل احراز هویت حساب کاربری خود را تکمیل نکرده باشند، نمی‌توانند به انجام معاملات بپردازند. مراحل انجام احراز هویت و تکمیل ثبت‌نام به‌طور کامل در ادامه آورده شده است.

احراز هویت در بروکر اوپوفایننس

تمامی بروکرها به منظور جلوگیری از کلاهبرداری از کاربران خود می‌خواهند که با ارائه مدارک، هویت خود را تایید کنند. درواقع احراز هویت در بروکرها به منظور حفظ امنیت و ارائه خدمات بهتر به کاربران صورت می‌گیرد. کاربران بروکر اوپو فایننس نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای انجام معاملات نیاز به احراز هویت دارند.

تاییدیه شماره تلفن

پس از چند ثانیه، پیامکی حاوی کد تایید را دریافت خواهید کرد. کد تایید را در کادر مربوطه وارد کرده و بر روی دکمه «بعدی» کلیک کنید.

سند هویتی

در این قسمت ابتدا باید تابعیت خود را مشخص کنید. سپس در کادر بعدی نوع سند خود را انتخاب کنید که می‌تواند یکی از گزینه‌های گذرنامه، گواهینامه رانندگی، کارت شناسایی و مجوز اقامت باشد. درادامه تصویر مدرک شناسایی خود را بارگذاری کرده و بر روی گزینه «بعدی» بزنید. توجه داشته باشید تصویر مدرک شناسایی شما باید روشن، شفاف و بدون برش باشد.

سلفی

گواهی محل سکونت

در مرحله نهایی احراز هویت، شما باید اطلاعات محل سکونت نظیر کشور، شهر (ایالت) و آدرس را مطابق با اصل مدرک وارد کنید. در ادامه تصویر یکی از مدارک اثبات محل سکونت خود نظیر صورت‌حساب‌های بانکی، قبوض خدماتی یا گواهی‌نامه‌های سکونت و موارد دیگر صادرشده توسط دولت را بارگذاری نمایید.

پس از تکمیل مراحل بالا، احراز هویت شما تکمیل می‌شود و باید منتظر تایید کارشناسان متخصص بروکر اوپوفایننس باشید. در صورت صحت اطلاعات و مدارک، حساب کاربری شما ظرف مدت ۲۴ ساعت تایید خواهد شد.

افتتاح حساب واقعی و دمو در بروکر اوپوفایننس

معامله‌گران بعد از ثبت‌نام و افتتاح حساب در بروکر اوپوفایننس برای انجام معاملات در بازار فارکس باید حساب معاملاتی باز کنند. افتتاح حساب در بروکر اوپوفایننس به دو صورت «افتتاح حساب واقعی» و «افتتاح حساب دمو» صورت می‌گیرد. برای افتتاح حساب واقعی از قسمت داشبورد بر روی دکمه «ایجاد حساب» بزنید.

در صفحه باز شده باید ابتدا نوع پلتفرم معاملاتی حساب خود را انتخاب کنید و سپس در قسمت تنظیمات حساب مواردی نظیر نوع حساب، اهرم و ارز را مشخص نمایید. درنهایت تیک مربوط به پذیرش شرایط و مقررات را فعال کنید و بر روی دکمه «ایجاد حساب کاربری» بزنید.

با زدن دکمه «ایجاد حساب کاربری» پیغامی حاوی اطلاعات حساب کاربری شما نمایش داده خواهد شد. درصورتی‌که اطلاعات مورد تایید شما است بر روی گزینه «ایجاد حساب کاربری» بزنید، در غیراین‌صورت دکمه «لغو» را انتخاب کنید.

برای ایجاد حساب دمو در بروکر اوپوفایننس نیز باید از قسمت داشبورد، گزینه «ایجاد حساب دمو» را انتخاب کنید و مراحل را همانند ایجاد حساب واقعی پیش ببرید.

واریز و برداشت در بروکر اوپوفایننس

یکی از مهم‌ترین مسائلی که معامله‌گران باید در انتخاب بروکر در نظر بگیرند، روش‌های واریز و برداشت از آن است. بروکر اوپوفایننس از روش‌های واریز و برداشت متنوعی پشتیبانی می‌کند؛ به همین دلیل باعث شده تا کاربران در داخل ایران نیز بتوانند به‌راحتی حساب خود را شارژ کنند.

گفتنی است که این بروکر امکان واریز و برداشت ریالی را ازطریق صرافی تاپ چنج برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر ساخته است؛ بنابراین با ثبت‌نام در این صرافی می‌توانید با استفاده از واحد ریال، واریز و برداشت داشته باشید.بروکر اوپوفایننس یکی از جدیدترین بروکرهای فعال در بازار فارکس است که از سال ۲۰۲۰ فعالیت خود را آغاز کرد. این بروکر به زبان فارسی برای کاربران ایرانی در دسترس است و می‌توان حساب خود را با روش‌هایی نظیر ارزدیجیتال، پرفکت مانی، تاپ چنج و… شارژ کرد.

از دیگر مزایای این بروکر می‌توان به ارائه ۴ نوع حساب معاملاتی متفاوت و همچنین پشتیبانی از پلتفرم معاملاتی متاتریدر ۴ و متاتریدر ۵ اشاره کرد. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران برای انجام معاملات رمزارزها، شاخص‌ها، سهام و کالاها در کنار جفت ارزهای فارکس باید ابتدا در این بروکر ثبت‌نام در این مقاله به بررسی بروکر اپوفارکس می پردازیم و مزایا و معایب آن را بررسی می کنیم ، قبل از هر چیزی باید بگوییم بروکر اپوفارکس بروکری تازه تاسیس است و نمی توان آن را بر اساس سابقه و نحوه عملکرد در سال های زیادی مورد بحث قرار داد چرا که در سال 2021 تاسیس شد است .

30 درصد بونوس واریز بروکر اوپو فایننس

  1. برای دریافت بونوس بروکر اوپو فایننس ابتدا با ثبت نام کنید.
  2. از قسمت بونوس ها در پنل کاربری درخواست فعال سازی ارسال کنید.
  3. واریز انجام دهید و بونوس را دریافت کنید .
  4. برای دریافت بونوس باید موجودی را از ولت به حساب معاملاتی منتقل کنید.
  5. مهلت استفاده از بونوس یک ماه است.
  6. سقف دریافت بونوس 2 هزار دلار می باشد.
  7. تاریخ شروع 2023-08-28 تاریخ پایان 2023-09-12
  8. این بونوس فقط برای کاربران میهن اینوست است و شما می توانید با نیز این بونوس را دریافت کنید.

بونوس بروکر اوپو فایننس

ورود بروکر اپوفایننس به متاورس

آپدیت خرداد 1401

هم اکنون یک سال از انتشار این مطلب گذشته و در این سال بروکر اوپو فارکس نام خود را به اوپو فایننس تغییر داده است و با ارائه پنل کاربری جدید امکانات بهترین را در اختیار معامله گران قرار می دهد.
برخی از ویژگی های جدید بروکر اوپو فایننس :
1- پشتیبانی بهتر پنل کاربری از زبان فارسی
2- اضافه شدن قسمت تحلیل بازار فارکس به پنل کاربری
3- ارائه ارز های دیجیتال بیشتر جهت واریز و برداشت

سایت بروکر اپو فایننس

بروکر اپو فارکس هم اکنون با نام جدید خود ( اوپو فایننس ) به معامله گران خدمات می دهد و شما می توانید با در بروکر  اپو فایننس ثبت نام کنید یا اگر قبلا ثبت نام انجام داده اید وارد حساب کاربری خود در بروکر اپو فارکس شوید.

Opo Group LLC یکی از اعضای مورد تأیید کمیسیون مالی است ، یک سازمان بین المللی که در حل و فصل اختلافات در صنعت خدمات مالی در بازار فارکس واقع در هنگ کنگ و لندن مشغول به کار است. کمیسیون مالی از منافع معامله گران محافظت می کند و برای هر مورد تا 20000 یورو بیمه می کند. پیشنهاد می شود اگر تصمیم دارید مبلغ کم تر از 20 هزار یورو سرمایه گذاری کنید از این بروکر استفاده کنید، هر چند مبلغ بالا تر نیز می توانید قرار دهید.