آموزش دوخت کیسه زباله خودرو

کیسه زباله مخصوص خودرو

در دنیای پر مشغله امروز موضوع های بسیار کوچک گاهی انقدر بزرگ می شود که تمام فکر و ذهن و تمرکز شما را بهم می ریزد . خیلی اوقات در داخل ماشین زباله ها کف خودرو ، در محفظه کنار درب و یا کیسه پشت صندلی قرار می گیرد . کافی ست کمی مشغله های شما زیاد شود تا خودرو همینطور کثیف بماند یا یادتان برود که آن ها از کیسه پشت صندلی یا کنار درب خودرو جمع کنید و بیرون بریزید . در اینجا میخواهیم بگوییم چرا کیسه زباله خودرو و یا سطل زباله خودرو مهم است ؟

چرا یک کیسه زباله برای ماشین شما لازم است ؟

تصور کنید زمانی که می خواهید به یک میهمانی بروید ، یا قرار مهمی دارید و می روید تا یکی از عزیرانتان را سوار ماشین خود کنید . زباله ها و کثیفی های داخل خودرو ، خود را نشان می دهد . همین موجب می شود با اینکه بسیار به پاکیزگی اهمیت می دهید ، ولی شما را شلخته و کثیف جلوه دهد . شما به پاکیزگی خود و لباس هایتان اهمیت می دهید . به نظافت فضاهای خانه خود توجه می کنید . همین زباله های ریز و درشت در هر گوشه از خودرو همه این تمیزی و پاکیزگی را زیر سوال می برد.

اینجاست که استفاه از کیسه زباله خودرو یا سطل زباله می تواند تمییز بودن خودروی شما را برعهده بگیرد . تا هنگام قرار مهم و زمان هایی که تمییزی خودرو برای شما بسیار حیاتی است . موجب دلهره شما نشود و هم وقت شما را برای تمییز کردن خودرو یا به کارواش بردن و هزینه کردن برای آن نگیرد . این محصول همیشه خیال شما را از نظافت داخل خودرو راحت می کند .

کیسه زباله خودرو یا کیسه زباله ماشینی چیست ؟

شاید اولین تصور برای شما یک کیسه زباله رولی است که در آشپزخانه استفاده می شود . یا یک کیسه زباله بزرگ ، کیسه زباله بند دار که در خانه و اداره ها از آن استفاده می شود . ولی منظور از کیسه زباله خودرو یا سطل زباله خودرو محصولی ست که جایگزین یک سطل زباله باشد و بتوان از آن در هر کجای خودرو بدون محدودیت استفاده کرد .

این کیسه زباله ها به دلیل دوخت و فرم کیسه ای که دارند اینگونه نامگذاری شده اند .  کیسه زباله خودرو یا ماشین از موادی تشکیل شده است که یکبار مصرف نیست . با موادی تولید می شود که ماندگاری آن بسیار بالا باشد تا بتواند مدت طولانی بدون فرسودگی برای شما کار کند. از این رو جدا از نام کیسه زباله به گونه های مختلف آن سطل زباله خودرو هم گفته میشود .

Car garbage bag sewing tutorial

کیسه زباله ماشین بهتر است یا سطل زباله پلاستیکی برای ماشین ؟

در این قسمت به مقایسه این دو محصول میپردازیم و از مزیت های کیسه زباله مخصوص خودرو صحبت میکنیم :

* مزیت اول : در داخل خودرو فضا محدود است و حتی یک کیف یا لوازم ضروری دست و پا گیر هستند . مخصوصا زمانی که همه سرنشینان نشسته باشند و هر کدام کیف و وسایل مختلفی همراه خود داشته باشند . این دلیل به ما می گوید که چرا استفاده از سطل پلاستیکی موجب جاگیر بودن در خودرو میشود ولی کیسه زباله ماشین به دلیل جمع شدن می تواند فضای حداقلی را بگیرد.

*مزیت دوم : سطل زباله ممکن است با یک ضربه بیفتد و همه زباله ها در کف خودرو و صندلی ها پخش شود . چرا که جامد است و انعطاف ممکنه را ندارد . هرچه زباله ها سنگین تر شوند احتمال واژگون شدن این سطل بیشتر است.

*مزیت سوم : استفاده از مواد نرم و قابل انعطاف همانند انواع پارچه مخصوص در ساخت و تولید کیسه زباله خودرو موجب می شود که در هر کجای خودرو قابل استفاده باشد . هنگامی که آن را از زباله خالی کنید هیچ فضای اضافه ای از خودروی شما را نخواهد گرفت.

*مزیت چهارم : دلیل دیگر بهتر بودن کیسه زباله خودرو از سطل پلاستیکی این است که به دلیل انعطاف مواد تشکیل دهنده این کیسه ها ، زباله های بزرگتری مثل بطری آب یا نوشابه و قوطی فلزی نوشیدنی ها به راحتی در آن قرار می گیرد . خیالتان از بیرون ریختن ته مانده نوشابه در خودرو راحت است چرا که ریختن مواد مایع شیرینی دوچندان آلودگی ایجاد می کند . می توانید داخل آن یک کیسه زباله موشمایی و معمولی بذارید تا در هنگام تخلیه زباله های داخل کیسه زباله خودرویی این کار در چند ثانیه انجام شود.

کیسه زباله خودرویی  در چیدمان صندوق عقب ماشین

صندوق عقب کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و همین موضوع موجب می شود که اگر زباله ای در آنجا داشته باشید ، زمان بیشتری در ماشین شما بماند . موجب فضای صندوق عقب را آلوده کند . اگر زباله مثلا پوست یا پاکت یک خوراکی در خود باقی مانده ای دارد صندوق عقب را کثیف کند . بنابراین یک جای دیگر که می توان از این کیسه زباله خودرو استفاده کرد صندوق عقب خودروی شماست . برخی از مشتریان ما که به نظافت و سلامت ظاهری خودروی خود اهمیت فراوانی میدهند دو تا سه عدد از این محصول را تهیه می کنند .

ممکن است گاهی بخشی از یک خوراکی یا یک قطعه سوخته در صندوق عقب داشته باشید و در حوالی شما هیچ سطل زباله ای وجود نداشته باشد . گاهی ممکن است در سفر یا پیک نیک های دوستانه و خانوادگی زباله ها در صندوق عقب بمانند یا موجب آلوده کردن صندوق عقب خودرو شما شوند. با این رخدادها استفاده از کیسه زباله خودرویی در صندوق عقب هم کار عاقلانه ایست. شما میتوانید این سطل زباله ها را در هر جایی از صندوق عقب خود نصب کنید .

کیسه زباله خودرو مناسب تاکسی ها و خودروهای مسافر بر

سطل زباله خودرو محصولی است برای بسیاری از کسانی که راننده هستند و با خودرو خود کار می کنند بسیار مناسب است . برخی مسافرین گاهی حواسشان نیست یا کمی بی ملاحظه هستند و زباله ی خود را در داخل ماشین می ریزند که این موضوع موجب زحمت اضافه برای راننده است تا خودروی خود را تمییز کند . این مدل کیسه زباله مخصوص خودرو برای همه تاکسی ها ، آژانس ها ، اسنپ ، تبسی ، کارپینو و … بسیار کارآمد و مفید است . هم نشان از شخصیت و نظم بالای راننده دارد و هم موجب جلوگیری از ریختن زباله توسط مسافرین در داخل خودرو می شود.

تولید کننده کیسه زباله خودرو

ما به عنوان تولید کننده اصلی این محصول در مدل ها و رنگ های مختلف می توانیم در کنار خریداران عمده و تک باشیم . با توجه به چند تولیدی در تهران می توانیم هر تعداد که خریداران عمده ی ما خواهان آن باشند تهیه و تولید کنیم . خرید عمده ی کیسه زباله خودرو با تسهیلات بسیار مناسبی برای خریداران و فروشندگان عمده و تک این محصول مهیاست . بخشی از این تسهیلات به شرح زیر است .

  • تغییر در مدل ها و طرح های تولیدی ما با توجه به تعداد سفارش ، انجام می شود.
  • قرار گرفتن مارک یا لوگوی خود خریدار در هر کجای محصول با توجه به تعداد سفارش ، پذیرفته می شود.
  • چاپ کردن روی محصول یا آرم و لوگو به صورت مهر داغ روی چرم . پارچه یا لیزری  پذیرفته می شود.
  • تغییر در نوع جنس حصول ، یا تغییر رنگ یک بخش از محصول یا تولید رنگی خاص پذیرفته می شود.
  • تغییر در ابعاد اندازه اگر مورد تایید کارشناسان طراحی و دوخت ما باشد ، انجام می شود.
  • مدل بسته بندی و طراحی خاص برای کسانی که روی بسته بندی حساس هستند ممکن است.
  • تسهیلات و تخفیف های مناسب برای هواداری از خریداران و پخش کنندگان عمده محصول.