آشنایی با لوازم یدکی ماشین آریزو 5

ممکن است این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد که شامل کدام لوازم مربوط به این خودرو می شوند؟ اصلا چه نیازی به تهیهوجود دارد؟ اتومبیل ها نیز همچون هر دستگاه دیگری، دارای استهلاک هستند و ممکن است در طول زمان، قطعات خودرو عمر مفید خود را از دست داده و نیاز به تعمیر یا تعویض پیدا کنند. همچنین در اثر اتفاقاتی همچون تصادفات، آسیب های ناشی از مصرف سوخت نامناسب و بی کیفیت و … عملکرد قطعات اتومبیل با اشکال جدی مواجه می شود.

در این زمان است که نیاز به خرید قطعات یدکی خودرو احساس می شود.آریزو 5 یکی از ماشین های سری آریزو از برند چینی چری است که از تابستان 1395 توسط شرکت مدیران خودرو مونتاژ شده و به بازار خودروی ایران وارد شده است.این خودرو پس از عرضه در بازار، در مدت زمان اندکی با استقبال بسیار زیادی از سوی خریداران مواجه شد. به دلیل تفاوت قیمت اندک مدل دستی و اتومات آن، بسیاری از مشتریانی که خواهان خرید مدل های اتومات بودند، موفق به خرید این خودرو شدند.

لوازم یدکی آریزو 5

قطعات لوازم یدکی آریزو 5 نیز همچون هر خودروی دیگری، در دسته های گوناگونی همچون قطعات مربوط به تزئینات و لوازم مربوط به سیستم فنی قرار می گیرند. نکته بسیار مهمی که در رابطه با این محصولات وجود دارد، خرید قطعه های اصل است. زیرا استفاده از لوازم یدکی تقلبی می تواند آسیب های جبران ناپذیر مالی برای شما در پی داشته باشد و به سایر قطعات سالم خودرویتان نیز آسیب وارد کند. نکته مهم دیگری که در این زمینه حائز اهمیت است، امکان خرید قطعات استوک می باشد. خرید لوازم یدکی استوک که از روی ماشین های تصادفی باز شده اند، می تواند بسیار به صرفه تر از خرید قطعات نو و اورجینال باشد. در ادامه به 3 مورد از پرکاربردترین قطعات یدکی آریزو 5 اشاره می کنیم.

1- کوئل آریزو 5

یکی از قطعات اساسی در سیستم برق خودرو، کوئل است که نقش آن، جرقه زدن برای احتراق بنزین به منظور تولید نیرو در سیلندرها می باشد. در صورتی که این قطعه از ماشین شما آسیب ببیند، عملکرد سیستم برق مختل می شود.

2- فلایویل آریزو 5

فلایویل یا چرخ طیار قطعه ای دیسک مانند با لبه های چرخ دنده ای است. وظیفه فلایویل ذخیره انرژی را بر عهده دارد و در انتقال نیروی مکانیکی موتور به جعبه دنده نقش دارد. از نظر موقعیت قرارگیری، این قطعه باعث تماس بین موتور، گیربکس و کلاچ می شود.

3- سنسور فشار روغن آریزو 5

نقش این قطعه در خودرو، حفاظت از موتور در برابر آسیب های ناشی از تغییر فشار روغن موتور است. از آنجا که موتور جزو گران ترین قطعات یک خودرو به حساب می آید و ایجاد مشکل در آن هزینه های گزافی را بر صاحب اتومبیل تحمیل می کند، می توان نقش سنسور فشار روغن را بسیار با اهمیت دانست.

برای خرید قطعات یدکی آریزو 5 با قیمت های زیر بازار به همراه دریافت ضمانت اصالت کالا، می توانید از طریق سایت آساک چین یدک اقدام نمایید. شما می توانید علاوه به لوازم یدکی معرفی شده در این مطلب، قطعاتی همچون سلکتور گیربکس، دریچه گاز و … را نیز با قیمت هایی بسیار منصفانه از طریق این مجموعه تهیه نمایید. با یکبار خرید و مقایسه کیفیت و قیمت ها، به جمع مشتریان این چری آریزو یکی از خودروهایی است که در سال‌های اخیر می‌توان آن را در خیابان‌ها بیشتر از قبل دید. با ورود گسترده‌ خودروهای چینی در ایران طی سال‌های اخیر مجموعه‌های مونتاژ کننده داخلی ماشین‌های جدیدی را به بازار عرضه کردند که یکی از موفق‌ترین آنها آریزو 5 بود.

این ماشین توسط شرکت مدیران خودرو (MVM) در سال 1395 وارد شد و به علت مصرف سوخت بهینه و آپشن‌های متنوع مورد توجه قرار گرفت.از آنجایی که بسیاری از افراد در حال استفاده از این ماشین هستند و فروش آن در بازار خودروهای دست دوم نیز بسیار داغ است، لازم دانستیم تا با معرفی نمایندگی فروش لوازم یدکی آریزو 5 شما را با مرکز معتبر فروش قطعات چری آشنا کنیم.

نمایندگی فروش قطعات آریزو۵

از آنجایی که خودروی چری آریزو 5 به صورت مونتاژی در ایران عرضه می‌شوند و طراحی یک شرکت چینی است، واردات قطعات مربوط به آن فرایند چندان دشواری نیست. بنابراین لوازم یدکی مربوط به این خودرو در مقایسه با برندهایی نظیر تویوتا یا میتسوبیشی چندان نایاب نیست و با کمی تحقیق می‌توان به محصولات با کیفیت آن دست پیدا کرد.

اما درصورتی که به دنبال لوازم یدکی چری آریزو با بازدهی و عمر مفید بالا هستید، به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از طریق مراکز معتبر و مجموعه‌های وارد کننده اقدام نمایید. گروه “اتو یدک” یکی از شرکت‌های با سابقه در زمینه واردات و فروش لوازم یدکی خودروهای چینی و وارداتی می‌باشد و سال‌ها به عنوان نمایندگی فروش قطعات آریزو 5 فعالیت رضایت  بخشی داشته است.هم‌اکنون شما می‌توانید با شماره‌گیری تلفن   و ارتباط مستقیم با کارشناسان فروش ما، محصولات مورد نظر خود را سفارش دهید و از جزئیات لازم مطلع شوید.

 

فروش قطعات اورجینال چری آریزو در تهران و شهرستان‌ها

از آنجایی که فروش لوازم یدکی خودرو پروسه‌ای زمانبر است، افراد می‌توانند با استفاده از امکان فروش غیرحضوری قطعات مورد نیاز خود را به سادگی تهیه کنند و با تضمین اصالت کالای اتو یدک، از کیفیت قطعات ارسال شده اطمینان حاصل کنند. خدمات رسانی سریع شامل شرق، غرب، شمال و تمامی بخش‌های تهران می‌باشد تا افراد بتوانند لوازم یدکی آریزو 5 را در سریع‌ترین زمان ممکن دریافت نمایند.

اگر ساکن شهرستان‌هایی نظیر کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز و… هستید؛ جای هیچ نگرانی از بابت تهیه قطعات اورجینال چری آریزو وجود ندارد. زیرا مجموعه اتو یدک با استفاده از قابلیت ارسال فوری قطعات، اقدام به پوشش دهی سراسر ایران به منظور تامین قطعات کرده است. شما می‌توانید تنها با یک تماس کالای مورد نیاز خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

لیست قیمت قطعات چری (آریزو 5)

در شرایط حال حاضر بازار، محصولات مربوط به خودروهای چینی را می‌توان به شکل ساده‌تری تهیه کرد. همین عامل باعث کاهش هزینه‌های تعمیرات و خرید لوازم یدکی نسبت به سایر برندهای خارجی شده است. اتو یدک نیز با واردات مستقیم و عرضه بدون واسطه قطعات باعث شده تا مناسب‌ترین قیمت‌ها به مشتریان پیشنهاد شود و افراد بتوانند خریدی رضایت بخش و بصرفه داشته باشند.

از آنجایی که تنوع لوازم یدکی آریزو 5 در مجموعه بسیار گسترده است و نواسان نرخ دلار نیز باعث تغییر قیمت‌ها می‌شود، پیشنهاد ما برقراری تماس با مشاوران فروش از طریق شماره   و اطلاع از جزئیات دقیق و بروز محصولات می‌باشد.چه قطعاتی از چری آریزو 5 را می‌توان از طریق اتو یدک سفارش داد؟

به طوری کلی گروه اتو یدک در طی سال‌ها تلاس کرده تا با تامین و عرضه لوازم یدکی انواع خودروها از برندهای خارجی، شامل مدل‌های جدید و قدیمی نیاز افراد به قطعات اورجینال و باکیفیت را برطرف کند. در حال حاضر شما می‌توانید انواع قطعات مربوط به خودروهای چری را از طریق اتو یدک سفارش دهید، تنوع لوازم یدکی آریزو 5 شامل دسته‌بندی‌های زیر می‌باشد:

  • قطعات بدنه (آیینه بغل، گلگیر، سپر، چراغ و…)
  • قطعات موتور(سیلندر، سوپاپ، شمع، تسمه تایم)
  • قطعات سیستم خنک کننده (رادیاتور، منبع انبساط، واتر پمپ، فن و…)
  • قطعات جلوبندی (کمک فنر، سیبک، طبق، میل موج‌گیر و…)
  • بخش‌های سیستم تعلیق (بوش، رینگ و لاستیک، فنرها، میل رابط و…)
  • و بسیاری قسمت‌های دیگر

فروش غیر حضوری و اینترنتی لوازم ام وی ام و چری

امروزه بسیاری از افراد خرید غیر حضوری را روشی مناسب برای تامین اقلام مورد نیاز خود می‌دانند. این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه‌های بوجود آمده آن، باعث امکان پذیری خدمات گسترده‌تری به مشتریان می‌شود. اما اتو یدک برای راحت کردن خیال افراد از بابت داشتن خریدی قابل اعتماد و رسیدن قطعات مناسب و اصلی به دست آنها امکان تضمین اصالت کالا و ارائه مشاوره تلفنی را ممکن کرده است.بنابراین حال افراد می‌توانند برای دادن سفارشات خود با شماره تلفن مجموعه تماس بگیرند و از خدمات ما بهره‌مند شوند.

خرید گلگیر آریزو 5

یکی از قسمت‌های بدنه خودرو، گلگیر می‌باشد. این قسمت ممکن است در اثر ضربه یا برخورد دچار مشکلاتی ازجمله شکستی، قر شدگی یا خط و خش شود. در این صورت بهتر است تا برای حفظ ظاهر خارجی ماشین برای تعویض آن اقدام نمایید. برای این کار با کارشناسان ما تماس بگیرید و پس از استعلام کالای مورد نیازتان آن را مطابق مشخصاتی همچون رنگ و مدل خودرو سفارش دهید. از آنجایی که مطابقت دقیق قطعات بدنه با مدل خودرو بسیار مهم است، در نتیجه به شما توصیه میکنیم خرید این بخش‌ها را از مراکزی با بالاترین تنوع انجام دهید تا در آینده دچار مشکل نشوید.

قیمت گیربکس آریزو 5

گیربکس یا جعبه دنده بخشی از خودرو است که وظیفه انتقال نیروی تولید شده در موتور به چرخ‌ها را برعهده دارد. این بخش دارای سه قطعه حیاتی کلاچ، جعبه دنده، و دیفرانسیل می‌باشد. از آنجایی که تمامی لوازم این دستگاه وظیفه مهمی را در عملکرد ماشین برعهده دارند، لازم است تا به صورت مستمر بررسی و قطعان آن در صورت نیاز تعویض و جایگزین شوند.

تهیه قطعات با کیفیت و استاندارد از برندهای معتبر خارجی درباره بخش‌هایی مثل گیربکس اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، زیرا در غیر این صورت مجبور به تعویض زود هنگام آن خواهید شد. اتو یدک با تهیه بهترین قطعات سعی نموده تا علاوه بر افزایش عمر مفید قطعات، امنیت خریداران را با یک کالای تضمین شده تامین نماید.

 

فروش ویژه سپر جلو و عقب چری آریزو 5

سپر یکی از قست‌های اصلی بدنه خودرو بشمار می‌آید در نتیجه با وارد شدن هرگونه آسیبی، تاثیر مستقیم بر ظاهر ماشین خواهد گذاشت. در صورتی که می‌خواهید بهترین انتخاب برای خرید لوازم یدکی آریزو 5 و سپر آن را داشته باشید، فروش قطعات و لوازم یدکی ام وی ام در تهران این امکان را به شما می‌دهد تا بخش‌های مورد نیاز خود را با مناسب‌ترین قیمت خریداری کنید و از مزایایی همچون مشاوره تلفنی، ارسال فوری و تضمین اصالت کالا بهره‌مند شوید.سایر قطعات مربوط به بدنه شامل اجزایی نظیر موارد زیر است و شما می‌توانید آن‌ها را نیز به سادگی و سهولت به ما سفارش دهید:

  • گلگیر
  • رینگ
  • آیینه بغل
  • کاپوت
  • درب‌ها
  • چراغ‌ها

روش ثبت سفارش قطعات خودرو از طریق اتو یدک

برای سفارش لوازم یدکی چری آریزو 5 لازم است تا اطلاعات خودروی خود را نظیر مدل، سال تولید و شماره شاسی ثبت شده خودرو را با کارشناسان فروش ما به اشتراک بگذارید تا به صورت دقیق‌تری به هدف خود برسید. شما می‌توانید پس از تماس با شماره   و ارتباط با مشاوران؛ استعلام موجودی، مدل و همچنین قیمت قطعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید. پس از تصمیم به خرید با ارائه اطلاعات کامل خودتان و همچنین محل سکونت، مبلغ مورد نظر را برای ثبت سفارش نهایی به صورت کارت به کارت واریز نموده و در اولین فرصت قطعه را درب منزل تحویل بگیرید.