دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه؟ تصفیه آب سال 1401

دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه یافتن بهترین مارک از هر کالایی همیشه دغدغه ی همه ماست. با افزایش آلودگی های موجود در آب و شیوع بیماری های مختلف استفاده از یک دستگاه تصفیه آب خانگی ضروری و حیاتی است. قطعا اگر شما هم قصد خرید دستگاه تصفیه آب خانگی را دارید، سوال دستگاه تصفیه آب خانگی چه مارکی خوبه ؟ جز اولین سوالات ذهنی شما بوده است.

اینکه بتوان یک دستگاه تصفیه اب خانگی با کیفیت را با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش تهیه کرد بسیار حائز اهمیت است. یک خرید درست نیازمند آگاهی درست در یک حوزه است. بنابراین ما برای اینکه بتوانیم یک دستگاه تصفیه آب خوب تهیه کنیم باید اطلاعات درستی در این زمینه داشته باشیم. در ادامه این مقاله سعی شده است اطلاعات مفیدی در زمینه  خرید دستگاه تصفیه آب خانگی بیان شود.

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مراکز معتبر و متخصص این حوزه، باعث می شود با اطمینان خاطر بیشتری خرید کنید.  و بالعکس خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از مراکز غیر معتبر احتمال خرید دستگاه غیر استاندارد و تقلبی را بالاتر می برد. فراب کالا متخصص در زمینه دستگاه تصفیه آب خانگی با حذف واسطه ها و ارائه خدمات پس از فروش بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی را با مناسب ترین قیمت عرضه می کند.

معروف ترین برند های دستگاه تصفیه آب خانگی

هنگام خرید دستگاه تصفیه آب خانگی فراب کالا با برند های مختلف از کشور های مختلفی چون آمریکا، تایوان، کره، کانادا، چین و ایران برخورد می کنیم. معمولا در بازار دستگاه های تصفیه آب تایوانی بسیار پرطرفدار هستند و مشتریان و طرفداران زیادی دارند. برند های معروف سافت واتر و cck که نام ان ها در بازار بسیار به گوش میخورد از برند های تایوانی محسوب می شوند. برند آکواجوی ساخت کانادا نیز از برندهای معروف بازار است. برند ایرانی ادنسه با قطعات عالی و اصلی تایوانی با مونتاژ ایران هم تراز با دستگاه های تصفیه آب  تایوانی است.

 چگونه برند اصل و تقلبی را از هم تشخیص دهیم؟

امروزه به دلیل تحریم ها بسیاری از شرکت های خارجی فاقد نمایندگی در ایران هستند. با اینکه شما هنگام خرید دستگاه تصفیه آب با اصرار برخی فروشندگان مبنی بر تایوانی و اصل بودن دستگاه های تصفیه اب سافت واتر و cck  مواجه خواهید شد. اما خوب است هنگام خرید دستگاه تصفیه اب خانگی دقت کنید دستگاه های تصفیه آب تایوانی نام برند بصورت حکاکی شده بر روی قطعات دستگاه وجود دارد.

 امروزه به دلیل محدودیت ها وارداتی دستگاه های تصفیه اب تایوانی مونتاژ تایوان مراکز متخصص بهترین مونتاژ های برند سافت واتر و cck  را در مدل های مختلف 6 تا 8 فیلتر با قطعات اصل تایوان به بازار عرضه میکنند.

 فراب کالا عرضه کننده برند دستگاه تصفیه آب د رکنار دستگاه های تصفیه آب سافت واتر و cck  برند دستگاه تصفیه اب خانگی ادنسه که مدل 8 فیلتره آن را می توان با مدل های 10 فیلتره سایر برندها برابر دانست این دستگاه را با قطعات و اتصالات تایوانی با مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه میکند.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی

قیمت و کیفیت دو کفه ترازو هستند. البته زمان خرید دستگاه تصفیه اب خانگی باید مراقب باشید مونتاژ های بی کیفیت این تعادل را بر هم نزنند. در میان برند های معروف و معتبر موجود در بازار ایران سه برند سافت واتر ،cck  و ادنسه از پرفروش ترین و بهترین برندهای دستگاه های تصفیه آب خانگی به شمار میروند.

 کیفیت بالای این دستگاه های تصفیه آب ممکن است شما را به یاد قیمت های بسیار بالای این دستگاه های تصفیه آب خانگی بیندازد اما فراب کالا این سه برند را در مدل های مختلف 6 تا 8 فیلتره بدون هیچ گونه واسطه  با قیمت بسیار پایین تر از بازار به مشتریان عزیز عرضه میکند تا برای اولین بار کفه ترازوی کیفیت را بالاتر از قیمت قرار دهد.

چرا از فراب کالا خرید کنیم؟

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی از جمله خریدهایی است که  طولانی مدت مورد استفاده قرار میگیرد. بنابراین باید در خرید آن دقت بیشتری به کار گرفت.هرچند نمیتوان خرید دستگاه تصفیه اب خانگی از یک برند خاص را ضامن کیفیت و طول عمر دستگاه تصفیه آب دانست اما درصد خرابی در میان برندهای مختلف دستگاه تصفیه آب برند های معتبر بسیار کمتر از برندهای متفرقه است. خرید از مراکز معتبر که برندهای تایوانی  یا تایوانی – ایرانی را با گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه میکنند می تواند راه حل خوبی برای اطمینان از یک خرید درست باشد.

کلام آخر

معمولا برند های تایوانی و آمریکایی از جمله برند های معتبر دستگاه تصفیه اب خانگی به شمار می روند اما به دلیل وجود تحریم ها  برند های سافت واتر، cck  و ادنسه ساخته شده از قطعات اصل تایوان در ایران وجود دارد که البته بسیار با کیفیت بوده و دارای قیمت مناسب و به صرفه ای هستند.

به دلیل وجود مونتاژ های تقلبی از برند های معتبر پیشنهاد می شود از مراکز کعتبر و متخصص حوزه تصفیه اب چون فراب کالا خرید خود را انجام دهید تا هم از اصالت کالایی که خریداری نموده اید اطمینان داشته باشید و هم از خدمات پس از فروش و مشاوره کارشناسان فراب کالا بهره مند شوید.

منبع: فراب کالا