همایش بزرگ تجار و کارآفرینان ایرانی ـ ارمنی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

طبق گزارش تجاری خبرگزاری آنلاین، اولین نشست اتحادیه کارفرمایان ارمنی در ایران مدیریت مرکز خیریه مریم موگادیشو و جامعه فرهنگی-اجتماعی جامعه ارامنه ایران؛ در تالار آپادانا هتل با حضور صنعتگران، کارآفرینان و صنعتگران ایرانی ارمنی تبار که نقش بسزایی در تولید صنعتی و شکوفایی اقتصاد کشور دارند. اسپیناس در تهران انجام شد.

مراسم افتتاحیه این همایش با نواختن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سرود جامعه ارامنه ایران آغاز شد. ابتدا دبیر هیئت مدیره انجمن فرهنگی و اجتماعی جامعه ارامنه ایران بود. متن افتتاح اولین وی با قرائت همایش تجار، کارآفرینان و صنعتگران ایرانی-ارمنی ضمن خیرمقدم به مدعوین در این نشست برای آنان آرزوی موفقیت کرد.

گردهمایی بزرگ تجار و کارآفرینان ایرانی-ارمنی

پس از مراسم استقبال، «هنریک درقوکاسیان» مدیر موسس و رئیس هیئت مدیره مرکز خیریه مریم انجمن فرهنگی مقدس و اجتماعی جامعه ارامنه ایران از پذیرایی از مهمانان ارجمند تشکر و قدردانی کرد. دعوتی برای بیان با آرزوی موفقیت و بهروزی ایشان در تمامی مراحل زندگی. سپس به نام هیئت توضیحات مبسوطی در مورد مفهوم کار مونتاژ تجارت ارمنی ایران و اهداف آتی آن، ساختار اداری اتحادیه، زمینه های مختلف فعالیت، تقسیم بندی فعالیت های اقتصادی و تجاری، سرمایه گذاری ها و منابع تامین مالی، نحوه ارائه وام های بانکی و اعتباری. ارایه شده.

در بخش بعدی کنفرانس، به مهمانان فرصت داده شد تا ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص فعالیت بخش های تجاری خاص خود، نظرات خود را در مورد تأسیس اتحادیه کارفرمایان ارمنستان ایران و پیشنهاداتی در زمینه مدیریت و فعالیت ارائه دهند. . این انجمن در این جلسه همچنین در مورد توسعه فضا کسب و کار تاجران و صنعتگران کارآفرینان ارامنه ایران دایره وسیعی از تجار، کارآفرینان و صنعتگران ایرانی-ارمنی را در اطراف این مجمع تجاری گرد هم می آورند و به دنبال فعال کردن بیشتر نقش خود در توسعه اقتصاد ایران و همچنین ایجاد تسهیلات برای صادرات محصولات تولید داخل در سطح بین المللی هستند. بازارها و حضور شجاع شرکت ها و شرکت های تجاری بیشتر ایرانی – کمک به بهبود و توسعه بخش فناوری اطلاعات و سایر خدمات در بخش مالی ارمنستان و ایران در این زمینه، ایجاد ارتباط با بازارهای کشورهای همسایه از جمله ارمنستان و حضور بیشتر در بازارهای مصرفی و صنعتی بین المللی. ارتباط و بحث مانند

گردهمایی بزرگ تجار و کارآفرینان ایرانی-ارمنی

پس از آن کمیسیون اتحادیه کارفرمایان ارامنه ایران با ارائه کاندیداتوری و رای آزاد شرکت کنندگان در جلسه، انتخابات هیئت مدیره موقت مجمع را انجام داد.

کمیسیون اتحادیه کارفرمایان ارامنه ایران در جلسات بعدی کمیسیون های کارشناسی در زمینه های مختلف صنعتی و تجاری و فعالیت های اداری مجمع تشکیل خواهد داد.

این مقاله یک تبلیغ است خبرگزاری آنلاین هیچ نظری در مورد محتوای آن ندارد.