جاروبرقی آاگ بخرم؟ بررسی کیفیت جاروبرقی aeg

جاروبرقی آاگ بخرم؟ بررسی کیفیت جاروبرقی aeg، خرید آن را تائید می‌کند یا نه؟ امکانات این برند از جاروبرقی کدام است؟ از مزایا و معایب جاروبرقی aeg چه می‌دانید؟ چه عواملی بر قیمت این کالا تاثیر می‌گذارد و…اگر این سوالات در ذهن شما نیز هست، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید و پاسخ خود را بیابید.

مختصری درباره جاروبرقی آاگ؛ بررسی کیفیت جاروبرقی aeg چه می‌گوید؟

شرکت آاگ، در سال ۱۸۸۳، در برلین آلمان تاسیس شد. این کمپانی در ابتدا انواع لامپ و مدارهای برقی را تولید می‌کرد و پس از جنگ جهانی دوم، ورشکست شد. اما این پایان راه آاگ نبود و طولی نکشید که پرقدرت‌تر از قبل به میدان تولید لوازم خانگی بازگشت.

جاروبرقی آاگ، به عنوان یکی از مهمترین محصولات این شرکت، سروصدای زیادی در بازار لوازم خانگی به پا کرده است. این برند از جاروبرقی، کیفیت بالایی دارد و کیفیت، مهم‌ترین ویژگی یک جاروبرقی خوب است.

اصلاً اگر بخواهیم از معیارهایتان برای انتخاب یک جاروبرقی مناسب بگویید، مطمئناً اول به کیفیت اشاره خواهید کرد. از نظر ما هم کیفیت بر همه چیز مقدم است! (به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم که جاروبرقی آاگ بخرید.) طراحی مناسب، برخورداری از بدنه‌ای مقاوم، بهره مندی از موتوری پرقدرت و… همگی بر کیفیت این جاروبرقی کارآمد، مهر تائید می‌زنند.

شرکت آاگ، موفقیت خود در ساخت جاروبرقی‌های با کیفیت را مرهون بهره مندی از تجربه و مهارت کادری متعهد و کوشا می‌داند. متخصصان این شرکت، در قدم اول طرحی استاندارد و اصولی را ترسیم کرده و آن را با استفاده از تجهیزات پیشرفته‌ای که در اختیار دارند، اجرا می‌کنند. ناگفته نماند که کیفیت جاروبرقی aeg، در آخرین مراحل ساخت مورد نظارت کارشناسان قرار می‌گیرد.

آیا می‌دانستید آاگ شعار حمایت از محیط زیست را سرلوحه خود قرار داده و پایبندی به آن را در عمل ثابت کرده است؟ می‌پرسید چگونه؟ ساده است؛ آاگ، برای ساخت جاروبرقی‌های خود، از مواد بازیافتی اما با کیفیت استفاده می‌کند.

جاروبرقی آاگ بخرم؟

جاروبرقی آاگ بخرم یا نه؟ اصلا چرا جاروبرقی aeg؟ سوال خوبی است؛ بگذارید جواب این سوال را با طرح یک پرسش بدهیم. انتظارتان از یک جاروبرقی ایده آل چیست؟ کیفیت بالا؟ زیبایی؟ کم مصرف بودن؟ قیمت مناسب؟

مسلماً همه این موارد در نوع خود مهم‌اند و بهترین جاروبرقی، گزینه‌ای است که مجموعه این خصوصیات را در خود داشته باشد. آگ، تلفیقی از کیفیت و زیبایی است. قیمت آن مناسب است و با مصرف کمترین میزان برق، بیشترین راندمان را در تمیز کردن محیط به نمایش می‌گذارد. پس می‌تواند همان گزینه‌ای باشد که مدت هاست در جستجوی آن هستید.

جاروبرقی‌های aeg، با تنوع بی‌نظیری در بازار یافت می‌شوند. شما با هر سلیقه، نیاز و بودجه‌ای می‌توانید محصول مورد نظرتان را انتخاب و خریداری کنید.

مزایا و معایب جاروبرقی آاگ

بررسی کیفیت جاروبرقی aeg، جز با ارزیابی مزایا و معایب این کالای ارزشمند میسر نخواهد شد. بسیاری از متقاضیان خرید جاروبرقی آاگ، ترجیح می‌دهند با کسانی که تجربه خرید این برند از جاروبرقی را دارند مشورت کنند. این روش مناسبی برای شناخت نقاط ضعف و عطف جاروبرقی aeg است.

مزایای جاروبرقی آاگ:

  • در طراحی جاروبرقی aeg، از لوله‌های خرطومی و تلسکوپی استفاده شده و به همین دلیل گره نمی‌خورد.
  • سیستم ضد آلرژی این جاروبرقی، مضرات آن برای سیستم تنفسی را به حداقل رسانده است.
  • برخلاف جاروبرقی‌های دیگر، مشکل خاموش شدن ناگهانی ندارد. (البته این هم دستگاه الکترونیکیه، اگه بیشتر از نیم ساعت در هر بار استفاده باشد، عمرش کمتر خواهد شد، پس منطقی باید ببینیم)
  • احتمال بروز ایراد و اختلال در عملکرد این جاروبرقی، کم است.
  • موتور دستگاه از قدرت مکش بالایی برخوردار است.
  • این موتور قدرتمند، صدای چندانی ندارد.
  • طراحی آن زیبا و کاربردی است.

و اما معایب جاروبرقی aeg:

  • از قیمت نسبتاً بالایی برخوردار است.
  • به سرویس سالیانه نیاز دارد.
  • در ایران نمایندگی ندارد.

جاروبرقی آاگ، چه امکاناتی دارد؟

گفتیم که بازار فروش لوازم خانگی نظیر جاروبرقی در ایران، پر از رقبای قدرتمندی است که هر یک می‌کوشد گوی سبقت را از دیگری برباید. البته این رقابت تنگاتنگ، همیشه به نفع مشتریان است؛ زیرا شرکت‌های فعال در ساخت جاروبرقی را وامی دارد که برای افزایش کیفیت تولیدات خود فکری کنند و امکانات جدیدی به جاروبرقی بیافزایند.

شرکت آاگ در همین راستا سعی کرده با بهره مندی از تکنولوژی‌های روز دنیا و استفاده از به روزترین فناوری ها، بهترین و کارآمدترین جاروبرقی‌ها را بسازد و ده‌ها قابلیت جدید به آن اضافه کند.

امکانات جاروبرقی آاگ:

  • در کنار موتورهای قدرتمند، برس‌های کاربردی جاروبرقی آاگ، عملکرد آن هنگام جمع آوری زباله را بهبود بخشیده است.
  • طراحان، برای کاهش سر و صدای این جاروبرقی، از عایق موتور استفاده کرده اند.
  • به سیستم بهینه ساز مصرف انرژی مجهز است و برق کمی مصرف می‌کند.
  • نمایشگرهای الکتریکی دستگاه، موقع پر شدن کیسه هشدار می‌دهند.
  • فیلترهای ضد آلرژی دارد و سلامت کاربران را حفظ می‌کند.
  • موتور آن، از قدرت مکش بالایی برخوردار است.

خدمات پس از فروش برای جاروبرقی آاگ

جاروبرقی جزو لوازم خانگی ماندگار با دوام چند ساله است؛ بنابراین توجه به خدمات پس از فروش آن اهمیت زیادی دارد. همه ما می‌دانیم که تحریم ها، شرایط سختی را برای جابجای پول ایجاد کرده است. به همین دلیل، بسیاری از برندهای مطرح در سطح جهان، امکان حضور مستقیم در کشورمان را ندارند و آاگ نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این حال شما می‌توانید برای رفع ایرادات احتمالی یا تعویض قطعه جاروبرقی آاگ، به مراکز معتبر تعمیر جاروبرقی مراجعه کنید. ناگفته نماند که جاروبرقی aeg، در ایران با گارانتی دو ساله پارسا سرویس ارائه می‌گردد.

قیمت جاروبرقی آاگ

قیمت جاروبرقی aeg، بستگی به مدل جاروبرقی، موتور آن، قدرت مکش دستگاه، قابلیت‌ها و امکانات، اقلامی که همراه با آن ارائه می‌شود و… دارد. به علاوه نوسانات بازار ارز نیز از پارامترهای تاثیرگذار بر این قیمت‌ها است که بهای جاروبرقی برند آاگ را دائماً با نوسان همراه می‌کند.

گران‌ترین جاروبرقی آاگ

میان کیفیت جاروبرقی aeg و قیمت آن، همیشه ارتباط متقابلی وجود دارد. هر اندازه کیفیت یک جاروبرقی بهتر و آپشن‌های آن بیشتر باشد، مسلماً با قیمت بالاتری در بازار به فروش می‌رسد. جاروبرقی aeg مدل vx9-4-anim گران‌ترین محصول این برند است.

ویژگی جاروبرقی آاگ مدل vx9-4-anim:

  • داشتن فیلترهای بهداشتی
  • دارای کابلی به طول ۹ متر
  • مجهز به سیستم ضد آلرژی
  • برخوردار از لوله تلسکوپی
  • بهره‌مند از کنترل پنل بر روی دسته

و اما ارزان‌ترین جاروبرقی آاگ؛

جاروبرقی aeg مدل vx6-2-cr-a، ارزان‌ترین است. کیفیت این مدل از جاروبرقی در سطح قابل قبولی بوده و امکانات مناسبی دارد.

تعمیر جاروبرقی آاگ

نمایندگی تعمیر آاگ

جمع‌بندی

از کیفیت جاروبرقی aeg برایتان گفتیم و امکانات آن را بیان کردیم. حال تصمیم با شماست. اگر به دنبال یک جاروبرقی ایده آل با قیمت مناسب هستید، جاروبرقی آاگ را نیز در فهرست ذهنی‌تان داشته باشید و با بررسی‌های بیشتر درباره خرید آن تصمیم بگیرید. ضمناً می‌توانید روی کمک ما هم حساب کنید و برای کسب راهنمایی بیشتر در در مورد جاروبرقی آاگ با تعمیرات لوازم خانگی آراسرویس در ارتباط باشید.