رز لگت، رئیس Root Marketing، روابط بینالملل و اتحادیه، گفت که شرکت هواپیمایی ژاپنی جایگزین مدلهای Boeing 767 Fleet، Airbus A220 و Airbus A220 با خانوادههای Boeing 787 و Airbus A321 Neo را بررسی میکند.
وی افزود: ما ناوگان نسبتاً بزرگ 787 داریم، بنابراین A321 جایگزین خواهد شد و هنوز تصمیم نهایی در این مورد نگرفته ایم.
بر اساس وب سایت هواپیمایی ژاپن، این کشور دارای 31 هواپیمای 767، 18 هواپیمای امبرائر E-170 و 14 هواپیمای E-190 است.
لگته گفت که این شرکت هواپیمایی در ماه می 100 درصد ظرفیت داخلی خود را به سطح قبل از همه گیری بازگرداند. با این حال، در مقایسه با سال 2019، تقاضا حدود 85 تا 95 درصد است.
وی افزود: در بازار بینالمللی با کشورهای چین، کره جنوبی، تایوان عملا تعطیل و ژاپن با ورودیهای روزانه محدود، ظرفیت 65 درصد نسبت به قبل از همهگیری است.
جونیچیرو میاگاوا، معاون اجرایی امور اتحادیه و امور بینالملل در Al Nippon Airways (ANA)، گفت که تقاضای داخلی از هلدینگهای رقیب ANA حدود 80 درصد از سطح قبل از همهگیری بود.