برای اولین بار ۸ فوت کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت

آوای البرز / کهگیلویه ، بویراحمد رئیس علوم پزشکی یاسوج با اعلام اینکه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا به 4 نفر افزایش یافته است گفت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 4 همراه به دلیل ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

در حال حاضر 456 بیمار کرونا در بیمارستانهای استان پذیرش شده اند که از این تعداد 167 بیمار کرونا و 5 بیمار در بخشهای ویژه تحت درمان هستند. پرویس یاسدانپانا اضافه کرد.

وی گفت: از مجموع بیماران مبتلا به بیماری کرونا قلب در کهلوئی و بوراحمد ، 13794 گزارش شده است که بهبود یافته است.

رئیس علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: از 365 نمونه به دست آمده از آزمایشگاه سلول و مولکول یاسوج 2٪ مثبت است که اکثر موارد کوهوهی (3٪) ، گاچاران (3٪) ، بویراحمد (1٪) ، دنا (5٪) و باش است. و لاندائو هر کدام 2٪ بود ، در حالی که بقیه در شهرهای دیگر استان بودند.

وی گفت: “انجام واکسن به چندین مرحله و زمان نیاز دارد.” یاسدانپانا تصریح کرد: بهترین راه برای رسیدن به نتیجه مطلوب پیشگیری است و افراد باید پروتزهای بهداشتی را تا زمان تزریق واکسن نهایی دنبال کنند. قرار دادن.

وی ادامه داد: با افزایش همایش ها و تشریفات ، معمولاً پس از یک هفته شاهد افزایش مراجعه ها و به دنبال آن افزایش تعداد بیمارستان ها ، موارد مثبت ، موارد بستری در ICU و مرگ حدود 2 تا 7 هفته هستیم. می دهد

رئیس علوم پزشکی یاسوج اظهار داشت: بدون شک با مشارکت آگاهانه و مسئولانه مردم استان ، افزایش تشخیص ، کنترل و همکاری ، تشخیص افراد بیمار و مشکوک ، پشتیبانی از افراد مسن ، بیماران خاص و مبتلایان به بیماری های اساسی.

به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی یاسوج ، دکتر. یاسدانپانا اظهار داشت: رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی ، استفاده از ماسک برای همه سنین ، حفظ فاصله جسمی و پرهیز از ازدحام افراد ضروری است. با نظارت و هشدار به افرادی که سرپیچی نمی کنند ، می توان روند نزولی این بیماری را در استان مشاهده کرد. حمایت ترسناک و معنوی از طرف نیکوکاران ، همسایگان و سایر اعضای خانواده کشتی ها ، بیماری را تحمل می کند ، اجازه غرق شدن کشتی را نمی دهد ، سایر اعضای جامعه را تحت تأثیر قرار نمی دهد و دسترسی بیمارستان را کاهش می دهد.
انتهای پیام