طراحی و دیزاین تی وی روم

تی وی روم یا اتاق تلویزیون به نقطه کانونی خانه گفته می شود که طراحی و آن برای همه افراد با اهمیت است زیرا بخشی از پذیرایی است که هم برای پذیرایی از مهمان و هم برای استراحت مورد استفاده قرار می گیرد به همین خاطر باید برای آن یک طراحی زیبا و جذاب در نظر گرفت.

طراحی و دیزاین تی وی روم

بسیاری از خانه های لوکس و پنت هاوس ها از این دیزاین شیک استفاده می کنند تا یک فضای خصوصی برای ساکنین خانه فراهم آورده اند بنابراین با در اختیار داشتن تی وی روم در خانه هایتان یک فضای لاکچری و زیبا در اختیار خواهید داشت که هم موجب زیبایی خانه می شود و هم ارزش طراحی دکوراسیون خانه بالاتر می رود.

در ادامه این مقاله از ایملک با طراحی و دیزاین تی وی روم آشنا می شوید و در پایان نیز بهترین شرکت در این حوزه را خواهید شناخت بنابراین ادامه این مقاله را برای طراحی لوکس تر و زیباتر از دست ندهید. 

طراحی تی وی روم

طراحی تی وی روم در خانه نیاز به هزینه زیادی ندارد و فقط با رعایت نکات با اهمیت این کار می توانید یک طراحی لوکس و زیبا برای خود و خانواده به ارمغان بیاورید؛ خیلی از افراد پس از به سمت طراحی و اجرای بهتر تی وی روم می روند تا یک محیط زیبا و مجلل به وجود آورند که این محیط باید تغییر اساسی با قبل داشته باشد.

طراحی تی وی روم نیاز به یک نورپردازی اصولی و تخصصی دارد زیرا این نور خانه است که موجب جلوه المان های موجود می شود بنابراین ضروری است که یک نورپردازی زیبا و مدرن برای تی وی روم در نظر بگیرید تا المان های اطراف کاملا به چشم بیاید و زیبایی آن نمایان شود.

بهترین رنگ را برای طراحی دکوراسیون داخلی منزل تی وی روم انتخاب کنید تا استفاده از این فضا برایتان لذت بخش باشد؛ سعی کنید از استفاده از رنگ های شلوغ و جیغ خودداری کنید زیرا این رنگ ها موجب بر هم خوردن آرامش در فضا می شود و تنش را به همراه دارد به همین خاطر باید به سمت رنگ های روشن و ملایم بروید.

اجرای تی وی روم

بعد از طراحی تی وی روم نوبت به اجرای آن می رسد برای اینکه شاهد یک تی وی روم جذاب دیدنی باشید باید اقدام به کناف کاری دیوار کنید؛ یعنی دیوار پشت تلویزیون را به کناف اختصاص دهید تا زیباتر و مجلل تر جلوه کند فراموش نکنید که دیوار یک ترفند و ایده کاربردی است که هم می توانید اقدام به نورپردازی آن کنید و هم آن را به خوبی تزیین کنید.

برای اجرای صحیح تی وی روم نیاز است که از یک کاناپه مناسب برای جلوی تلویزیون استفاده کنید البته اگر فضای اتاق بزرگ بود می توانید از یک دست مبل مناسب بهره مند شوید که این مورد کاملا سلیقه ای است و هر کسی می تواند طراحی و اجرای دلخواه خود را برای تی وی روم انجام دهد.

برای اجرای تی وی روم بهتر است که از کفپوش مناسب استفاده کنید زیرا کفپوش مناسب و لوکس موجب می شود تا فضای تی وی روم بیشتر جلوه کند و زیباتر شود؛ پارکت به عنوان کفپوش تی وی روم بسیار خاص و مناسب است زیرا موجب می شود تا فضا گرم و صمیمی تر شود و راحتی افراد را به ارمغان می آورد.

دکور تی وی روم

دکور تی وی روم هر چقدر که زیباتر و جذاب تر باشد موجب افزایش ارزش هم می شود و بهای خانه افزایش می باید به همین خاطر افراد به سمت طراحی و اجرای جدیدترین دکور تی وی روم می روند تا از طریق این طراحی به زیبایی تی وی روم خانه بیفزایند و یک فضای جذاب و زیبا طراحی کنند.

هر چقدر که تی وی روم خلوت تر باشد بهتر است به همین خاطر توصیه می کنیم که از وسایل پر زرق و برق و رنگین خیلی استفاده نکنید؛ زیرا هر چقدر که اتاق تی وی روم ساده تر باشد بهتر است.

می توانید با استفاده از متریال چوبی یا المان های چوبی به دکور تی وی روم جلوه دهید؛ زیرا متریال چوبی گرما و صمیمیت فضا را افزایش می دهند و جذابیت بی نظیری دارند.

نورپردازی تی وی روم بسیار با اهمیت است و باید یک نورپردازی خاص و استاندارد برای آن در نظر بگیرید تا به واسطه این نورپردازی دکور تی وی روم جلوه بهتری بگیرد.

تی وی روم جدید

مبل تی وی روم

مبل تی وی روم باید کاملا راحت و نرم باشد به همین خاطر تی وی روم منزل نیازمند مبل راحتی یا مبل ال است تا یک طراحی خوب و کاربردی ایجاد شود؛ شاید شما جزو افرادی باشید که علاقه مند به خرید مبل سلطنتی و لوکس هستید اما نباید فراموش کنید که اتاق تلویزیون نیاز به یک دست مبل راحتی دارد و مبل لوکس با تزیینات زیاد کارایی در آنجا نخواهد داشت.

مبل تختخوابشو هم انتخاب خوبی برای تی وی روم است و خیلی ها با صرف هزینه ای کمتر و مناسب به سمت خرید این نوع مبل می روند تا هم فضا کاربردی تر شود و هم به زیبایی افزوده شود؛ امروزه نمونه هایی از این مبل در بازار تولید می شود که کاملا راحت و کم جا است و مناسب برای همه ی خانه ها است.

یک نکته وجود دارد که خیلی ها به آن توجه نمی کنند و با گذر زمان دچار مشکل می شوند و آن هم این است که شما باید مبلمان را در فاصله ای استاندارد نسبت به تلویزیون قرار دهید تا وقتی ساعات طولانی آنجا هستید این فضا برایتان خسته کننده نباشد.

کاغذ دیواری تی وی روم

کاغذ دیواری پشت تلویزیون باید با دیوارهای دیگر متفاوت باشد و خاص تر از بقیه کاغذ دیوارها باشد اگر فضایی که در اختیار دارید بزرگ است می توانید از کاغذ دیواری های طرح دارد و سه بعدی استفاده کنید و اگر این فضا کوچک است بهتر است به سمت کاغذ دیواری های ساده تر بروید.

خرید کاغذ دیواری شما را وادار به پرداخت هزینه های زیادی می کند به همین خاطر بهتر است که یک نوع کاغذ دیواری شیک و بادوام انتخاب کنید که هم جذابیت آن تا سال ها برایتان چشمگیر باشد و هم دوام و کیفیت خوبی داشته باشد تا با گذر زمان نیاز به تعویض آن نباشد.

برای تهیه کاغذ دیواری با اشکال هندسی مختلف، طرح های آبرنگی، طرح هایی به رنگ جیغ، طرح های گلدار، طرح ای مینیمال و… مواجه می شوید که می توانید با توجه به سبک دکوراسیون تی وی روم بهترین نوع آن را انتخاب کنید و نصب آن را به طراح داخلی و نصاب بسپارید.

چیدمان تی وی روم

برای اینکه تی وی روم منزل یک چیدمان درست و اصولی داشته باشد باید سعی کنید که به کمک طراح داخلی یک طراحی منحصر به فرد و بی مانند برای آن انجام دهید تا هم برای شما و هم برای اعضای خانواده این طراحی جذاب و دیدنی باشد و افراد از استفاده طولانی مدت از آن خسته نشوند.

برای چیدمان تی وی روم نیاز است که چند گلدان شیک و زیبا برای آن تهیه کنید تا فضا هم زیباتر شود و هم حس و حال بی نظیری در آن ایجاد شود؛ امروزه تعداد زیادی گل و گیاه آپارتمانی وجود دارد که می توانید با انتخاب درست یک فضای زیبا توسط گل و گیاهان طبیعی بسازید.

برای زیبایی هر چه بیشتر باید کاری کنید که المان ها بدرخشند و این کار تنها در صورتی امکان پذیر است که برای آن نورپردازی خوبی انجام دهید؛ همچنین می توانید یک آباژور تهیه کنید تا هم جلوه خوبی در فضا ایجاد شود و هم در برخی موارد بتوانید از آن بهره مند شوید.

تی وی روم مدرن

طراحی دکوراسیون تی وی روم مدرن بسیار آسان است زیرا نیاز به المان های زیادی ندارد و هدف از این طراحی سادگی و خلوتی است به همین خاطر نیاز نیست که تایم های زیادی را به خرید وسایل آن اختصاص دهید و فقط باید به سمت خرید المان های ساده اما لوکس بروید که تعدادشان بسیار کم است به همین خاطر هزینه هایتان هم پایین تر می رود.

خیلی از افراد که سبک مدرن را انتخاب می کنند به سمت خرید مبلمان سفید یا رنگ روشن می روند به همین خاطر امروزه طراحی دکوراسیون تی وی روم سفید بیشتر دیده می شود زیرا طرفداران این رنگ بسیار بیشتر هستند، رنگ سفید هم انرژی محیط را بیشتر می کند هم به روشنایی فضا کمک شایانی می شود به همین خاطر طراحی با این رنگ به همه ی افراد توصیه می شود.

برای طراحی و اجرای تی وی روم مدرن باید از المان هایی استفاده کنید که اشکال هندسی مختلفی دارند زیرا یکی از ویژگی های این سبک همین است که شما باید به سراغ المان هایی بروید که شکل خاصی ندارند.

طراحی به سبک مدرن خیلی راحت است زیرا در انتخاب خود محدودیتی ندارید و فقط باید به این نکته توجه کنید که این المان رنگ و طرح ساده ای داشته باشد تا موجب شلوغی فضا نشود.

تی وی روم کلاسیک

تی وی روم کلاسیک برای دکوراسیون بسیار پرطرفدار تر است زیرا این سبک با علایق ایرانیان بیشتر مطابقت دارد و افراد بیشتر به سمت این سبک می آیند، سبک کلاسیک برای تی وی روم نیاز به المان های زیادی دارد و باید به فکر پر کردن فضا باشید اما نه آنقدر که رفت و آمد در این فضا سخت باشد و افراد از آن خسته شوند.

در تی وی روم کلاسیک تقارن و قرینگی باید به خوبی دیده شود زیرا یکی از ویژگی های بارز این سبک است یعنی شما باید یک فضای قرینه را ایجاد کنید؛ همچنین باید به سمت المان های بزرگ و لوکس بروید که ممکن است کمی جاگیر باشند اما وجود تعدادی از آنها برای اجرای این سبک ضروری است.

طراحی تی وی روم به سبک کلاسیک نیازمند بهره مندی از رنگ های قهوه ای، کرم، مشکی و… است به همین خاطر باید اقدام به طراحی المان هایی کنید که اکثرا با این رنگ ها تهیه شده اند البته طیف رنگی برای این سبک زیاد است اما کاربرد این رنگ ها بیشتر از بقیه است.

سبک کلاسیک نیازمند وسایل تزیینی است که می توانید دو تا سه عدد وسایل تزیینی لوکس و بزرگ با توجه به متراژ فضا خریداری کنید تا به زیباسازی و خاص بودن فضا افزوده شود.

دکوراسیون تی وی روم لاکچری

نکات مهم در طراحی تی وی روم

  • به نورپردازی تی وی روم اهمیت دهید
  • برای این کار از یک کمک بگیرید
  • دیوار پشت تلویزیون باید یک طراحی شکیل و زیبا داشته باشد
  • از مبل ال، مبل راحتی یا تختخوابشو برای طراحی جذاب تر استفاده کنید
  • اگر امکان دارد تی وی رو را در نزدیکی شومینه طراحی کنید
  • سعی کنید یک آباژور برای آن تهیه کنید
  • از تعدادی گلدان برای این بخش از خانه بهره مند شوید
  • تهیه پرده مناسب برای پنجره تی وی روم 
  • ارتفاع تلویزیون باید استاندارد باشد
  • فاصله تلویزیون تا مبل باید استاندارد باشد

شرکت طراحی و اجرای تی وی روم

طراحی تی وی روم کار سختی نیست اما اصول و نکاتی دارد که تنها زمانی می تواند تی وی روم جذاب و دیدنی به نظر برسد که یک طراح متخصص و حرفه آن را طراحی کند بنابران نیاز است که برای این کار از طراحان برتر کمک بگیرید تا شاهد یک تی وی روم لوکس و کاربردی در خانه هایتان باشید.

شرکت یکی از بهترین شرکت ها در حوزه طراحی دکوراسیون تی وی روم است، این شرکت با داشتن کادری مجرب و حرفه ای آماده ارائه خدمات ویژه به کاربرانی است که قصد دارند با کمترین هزینه و در کوتاه ترین زمان شاهد یک طراحی لوکس و زیبا در خانه هایشان باشند.

برای ارتباط با مشاوران مجرب ایملک می توانید از طریق شماره هایی که در اختیار دارید اقدام کنید تا مشاوران ما بهترین خدمات را ارائه دهند و شاهد یک طراحی مدرن، شیک و متفاوت در خانه هایتان باشید.