چگونه تیپ محل کار مان شیک و با کلاس باشد ؟

تقریبا همه ما می ­دانیم که لباس ما نشان دهنده هویت ماست. پوشش مناسب و در عین حال به روز و شیک در محیط های مختلف تأثیری بی نظیر بر اعتماد به نفس ما می­ گذارد. یکی از مهم ­ترین محیط ­ها که پوشش مناسب در آن خیلی اهمیت دارد محیط ­های کاریست. استایل مناسب محیط کار و استایل اداری، پیامی از شخصیت و حرفه ای بودن ماست و هرچقدر مناسب ­تر و حرفه ای ­تر انتخاب شده باشد اعتماد به نفس و کارایی ما را بیشتر می­ کند.

How to make our workplace stylish and classy?

چه استایلی در محیط اداری نامناسب است؟

تا به حال برایتان پیش آمده که در محیط کار به کسانی بر بخورید که به نظرتان استایل نامناسب و زننده ­ای داشته باشند؟ به نظرتان وجود چه خطاهایی باعث شده تیپ و استایل آن افراد نامناسب به نظر بیاید؟

ما در این راهنما سعی کرده ­ایم به سؤالات زیر در خصوص استایل محل کار پاسخ دهیم. در ادامه همراه ما باشید.

  • استایل مناسب محل کار چیست؟
  • به چه آیتم ­هایی برای انتخاب استایل محل کار باید توجه کنیم؟
  • کیف، کفش و لباس در محل کار باید چه ویژگی­ هایی داشته باشند؟
  • از چه کسانی می ­توانیم برای استایل اداری خود ایده بگیریم؟

کیف و کفش در محل کار

استفاده از کیف ­و کفش مناسب در محیط کار به شما کمک می­ کند استایل اداری بهتر و اعتماد به نفس بالاتری داشته باشید. در ادامه به بایدها و نبایدهای کیف و مدل کفش اداری در محل کار می­ پردازیم.

کفش پاشنه دار نپوشید

از پوشیدن کفش­ های پاشنه دار در محیط کار جدا خودداری کنید. این کفش ­ها علاوه بر این ­که مناسب استایل محل کار نیست باعث می ­شود هم خودتان و هم دیگران را اذیت کنید. صدای پاشنه ­ها برای همکارانتان قطعا ناخوشایند است و همینطور سختی راه رفتن و تحمل این کفش­ ها برای تایم طولانی برای خودتان. اگر برای قدتان دغدغه دارید توصیه می شود مقاله را بخوانید.

واکس بزنید

اگر از کفش ­های چرم استفاده می ­کنید فراموش نکنید که حتما آن ­ها را به خوبی تمیز کنید و واکس بزنید. این کار به استایل اداری شما تشخص می­دهد.

با صندل راه نروید

قطعا همه می ­دانیم که استفاده از صندل و کفش­ های جلوباز مناسب مهمانی، کنار دریا و ساحل است؛ نه استایل محل کار! با پوشیدن این کفش ­ها خودتان را دست ­مایه خنده همکارنتان نکنید.

کیف زیبا و جادار بخرید

در خصوص کیف ­ها باید بگوییم بهترین گزینه برای «استایل مناسب محیط کار» کیف­ های جادار و درعین حال زیباست. از کیف­ های کتابی یا پر زرق و برق جدا خودداری کنید.ترجیحا در هنگام از رنگ­ های خنثی مانند سورمه ­ای، طوسی، قهوه ­ای، مشکی و… استفاده کنید. فراموش نکنید که کیفیت بالای کیف می ­تواند به زیباتر شدن استایل محل کار شما کمک کند.

لباس در محل کار

از کیف و کفش که بگذریم قطعا مهم ­ترین آیتم برای داشتن استایل مناسب محیط کار، لباس شماست. لباس شما اولین چیزی است که در نگاه اول به چشم مخاطبتان می­ آید. فرقی نمی کند شاغل شده باشید یا تازه به فکر استخدام باشید. توصیه می شود مقاله را ببینید.پس اگر می­ خواهید در محیط کار در چشم همکاران، رئیس یا حتی مشتریان خود فردی متشخص و حرفه ­ای جلوه کنید؛ آقایان در انتخاب و خانم ­ها در انتخاب مانتوی اداری و ترکیب آن ­ها با دیگر آیتم ­های استایلتان حتما دقت کنید.

شلوار فاق کوتاه با لباس کوتاه ناجور است

شاید شما هم کسانی را دیده باشید که به همراه شلوار فاق کوتاه لباس کوتاه می ­پوشند. اگر رک ­و راست بخواهیم بگوییم بدترین و نامناسب ترین ترکیب برای استایل محل کار، ترکیب این دو آیتم با یک دیگر است. حتما اندازه­ ها و سایز لباس ­ها را به درستی انتخاب کنید تا استایل مناسب محیط کار داشته باشید.پیشنهاد ما به شما این است که با با قد متناسب، می توانید استایلی مناسب برای محیط کار داشته باشید.

خانم­ ها لباس ­های خیلی مجلسی نپوشند

شما هم شنیده­ اید که می­ گویند هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد؟ در این­ جا لازم است بگوییم هر لباس جایی و هر پوشش مکانی دارد!زیباترین، گران ترین و فاخرترین لباس ­ها هم اگر در جای مناسب خود پوشیده نشوند تبدیل می­ شوند به زشت ­ترین و زننده ­ترین لباس ­ها.

قطعا لباس ­های خیلی مجلسی، پرکار و با زرق و برق، استایل مناسب محیط کار نیست! و نه تنها شما را زیباتر نمی ­کند بلکه از ابهت و تشخص شما در محیط کار کم می­ کند. امروزه انواع مدل مانتو اداری خنک و راحت موجود است که می ­تواند به شما برای داشتن استایل اداری راحت و بی ­نظیر کمک کند.اگر قدتان بلند است دلیل نمی شود که با پوشیدن مانتوهای بلند و جلوباز دست و پای خود را ببنیدید. مقاله را بخوانید تا با ایده های جدید آشنا شوید.

از اکسسوری­ های تجملاتی اجتناب کنید

سعی کنید اگر می ­خواهید از اکسسوری ­ها برای «استایل محل کار» خود استفاده کنید. از اکسسوری­ های مینیمال و نهایتا یک یا دو اکسسوری نظیر ساعت و حلقه ­ای مینیمال استفاده کنید.در این مقاله به توضیح کامل استایل مینیمال پرداخته ­ایم.اکسسوری­ های تجملاتی، استایل مناسب محیط کار نیستند و استفاده از آن­ ها در محیط کار بر خلاف تصورتان، چهره بدی به شما می ­دهد.

نکات کلی

اگر به صورت کلی بخواهیم در مورد استایل مناسب محیط کار صحبت کنیم یادآوری نکات زیر حائز اهمیت است.

استایل راحت را انتخاب کنید

همیشه بهترین استایل، راحت­ ترین استایل است. اگر نگاهی به ترند تیپ سال ۱۴۰۱ هم بیندازید به خوبی بیانگر این موضوع است که استایل­ های سخت جای خود را به استایل­ های راحت داده ­اند. از آن­جایی که شما ساعات طولانی در محیط کار خود هستید بهتر است قبل از هر چیزی به فکر سلامت خود باشید. با پوشیدن لباس­، کفش و کیف­ های آزار دهنده موجبات دیسک کمر، ­آرتروز گردن و تعریق­های نفس­گیر را برای خود فراهم نکنید.استفاده از لباس­ هایی با سایز مناسب، غیر قابل تعریق و همینطور کفش­ های راحت می ­تواند به سلامت روح و جسم شما در محیط کار کمک کند.

خیلی بدن­ نما و جذب نپوشید

پوشیدن لباس ­های بدن ­نما و جذب نیز قطعا استایل مناسب محیط کار نیست و علاوه بر اینکه موجبات اذیت و ناراحتی خودتان را فراهم می­ کند نمایی بسیار بد ایجاد می ­کند. استایل کاری کمی از آزادتر است ولی تقریبا بعضی از قوانین آن در بیشتر محیط های کاری حاکم است.

ببینید مدیرانتان چه می­ پوشند

از آن­ جایی که معمولا مدیران هر مجموعه سابقه و جایگاه بالاتری نسبت به دیگر اعضا دارند در انتخاب لباس ­های خود بسیار هوشمندانه برخورد می ­کنند. همچنین دقت در استایل آن ها باعث می  شود شما بفمهمید چه استایلی برای محیط کار شما مناسب ­تر است.

گروه تولیدی ایران فرم با تولید و عرضه انواع لباس کار و ارائه خدمات چاپ تبلیغاتی باکیفیت توانسته است به نامی آشنا در حوزه تولید و چاپ انواع لباس کار تبدیل شود. استفاده از پارچه های درجه یک (بدون رنگ رفت و آب رفت)، دوخت صحیح و مقاوم، قواره استاندارد لباس، طراحی به روز و متفاوت، انجام چاپ تک رنگ و چند رنگ و گلدوزی اختصاصی روی البسه باعث شده است که تاکنون افتخار همکاری با سازمان ها و ارگان های متعددی را داشته باشیم.