همه ما تجربه خرید را داشتهایم. به خصوص زمانی که وارد یک مغازه لباسفروشی میشدیم و فروشنده آنقدر شلوغ بود که فرصت رسیدگی به درخواستها و سوالات ما را نداشت. چنین زمانی چکار میکردیم؟ فرار! دقیقا!! البته نه به آن معنی؛ ولی بالاخره از نحوه رفتار و فروشنده و بی اهمیتی او به خودمان ناراحت میشدیم. چون به عنوان مشتری حقی برای خودمان قائل بودیم. واقعیت هم همین است! ارتباط با مشتری یکی از اصلیترین ارکان هر شغل و کسب و کار است. چه مغازه باشد و چه یک کمپانی بزرگ بینالمللی!
در سالهای دور ارتباط با مشتریان به روشهای سنتی انجام میشد. منظور همان دفتر و کاغذ و خودکار که شماره تلفن مشتری، آدرس او و مشخصاتش نوشته میشد و ارتباطات به پای تلفن یا ملاقات حضوری ختم میشد. کم کم شمارهها در موبایل فروشنده یا مدیر ذخیره شد و بعدها ارتباطات شکل دیجیتالی به خودش گرفت و ایمیل و روشهای دیگر مورد استفاده قرار گرفتند.
نرم افزار مدیریت مشتریان چیست؟
هدف استفاده از این ابزار ساده است: بهبود روابط تجاری برای توسعه کسب و کار خود.
سیستم CRM به شرکتها کمک میکند تا فرآیندها را سادهتر پیگیری کنند، با مشتریان در ارتباط باشند و سود بیشتری به دست آورند.
CRM به معنی ارتباط با مشتریان است؛ اما این همه ماجرا نیست و این ابزار برای:
- مدیریت تماس
- مدیریت فروش
- افزایش بهره وری کسب و کار
- مدیریت روابط با مشتریان در کل چرخه عمر مشتری
- بازاریابی، فروش، تجارت دیجیتال و تعاملات خدمات مشتری
مورد استفاده قرار میگیرد.
ابزار CRM به شما کمک میکند تا در طول چرخه و سفر مشتری روی روابط سازمان خود با افراد مختلف – از جمله مشتریان، کاربران، همکاران یا تامینکنندگان – تمرکز کنید و بتوانید مشتریان جدیدی پیدا کنید، برنده میدان رقابت شوید و در طول رابطه با مشتری، پشتیبانی و خدمات اضافی ارائه دهید.
CRM برای چه کسانی مناسب است؟
یک سیستم CRM برای همه کسب و کارها و در همه مراحل از فروش و ارائه خدمات به مشتریان گرفته تا توسعه کسب و کار، استخدام ، بازاریابی و …. مفید است. به خصوص ابزارهایی مانند نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان کاوان که با سایر بخشها مثل ماژول حقوق و دستمزد، حضور و غیاب و مدیریت پرسنل هم ادغام شدهاند.
این ابزار راههای بهتری برای مدیریت تعاملات و روابط خارجی ارائه میدهد و این موضوع، باعث موفقیت بیشتر شما میشود. یک ابزار CRM به شما این امکان را میدهد تا اطلاعات تماس مشتریان احتمالی و مشتریان را ذخیره کنید، فرصتهای فروش را شناسایی کنید، مسائل مربوط به خدمات را ثبت کرده و کمپینهای بازاریابی را در یک ابزار یکپارچه مدیریت کنید. علاوه بر این اطلاعات مربوط به تعاملات با مشتری را در اختیار پرسنل فروش و مدیر قرار میدهد.
وقتی از چنین ابزاری استفاده میکنید، به راحتی به دادهها دسترسی خواهید داشت و آنها را مشاهده میکنید. بهرهوری افزایش پیدا خواهد کرد و پرسنلی که دسترسی کامل به آنها داده شده است، میتوانند ببینند که چگونه با مشتریان ارتباط برقرار کردهاید، مشتریان چه چیزی خریدهاند، چه وقت برای آخرین بار خرید کردهاند و کلی اطلاعات مفید دیگر.
نرم افزار CRM به انواع شرکتها با هر اندازه و نوع فعالیت کمک میکند تا رشد کنند، کسب و کار خود را توسعه دهند و به خصوص مشاغل کوچک مفید میتوانند راههایی برای انجام کارهای کمتر با هزینههای کمتر پیدا کنند.
خرید نرم افزارCRM با مناسب ترین قیمت یکی از مهمترین چالش های مدیران کسب و کار و کارآفرینان است.مخصوصا وقتی بودجه محدودی دارید خرید نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری حساسیت بیشتری به همراه دارد.
چرا از نرم افزار مدیریت مشتریان استفاده میکنیم؟
تعریف crm: نرم افزار مدیریت مشتریان به شرکتها کمک میکند تا از تکنولوژی استفاده کنند و به یک دید بهتر نسبت به رفتارهای تجاری و ارزشی که هر مشتری برای شرکت ایجاد میکند، برسند.
اگر نرم افزارCRM طبق تعریف بالا عمل کند، شرکت موردنظر:
- در ارائه محصول و خدمات بهتر عمل میکند
- در پشتیبانی و تماس با مشتریان عملکرد بهتری خواهد داشت
- محصولات جانبی بهتری ارائه میدهد
- به پرسنل فروش کمک میکند
- به پیدا کردن مشتریان جدید کمک میکند
- به انعقاد سریعتر قراردادها کمک میکند
- فروش و بازاریابی سازمان را راحتتر میکند
- باعث افزایش گردش مالی میشود
- و …
بهترین نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان چه ویژگی هایی دارد؟
مهمترین ویژگی یک سیستم CRM این است که فرآیندهای بازاریابی و فروش را راحتتر کند و باعث افزایش مشتریان و بهبود خدمترسانی به آنها شود. اما به هر حال این نرم افزارها ویژگیهایی هم دارند. در ادامه مهمترین ویژگیهای نرم افزار ارتباط با مشتریان را بررسی میکنیم.
-
بررسی و ارزیابی لیدها در نرم افزار crm رایگان
یکی از ویژگیهای اصلی نرم افزار CRM لیدها یا سرنخها است. مثلا شما اشخاص، شرکتها و به طور کلی مشتریان احتمالی خود را در نرم افزار وارد میکنید؛ سیستم به شما کمک میکند تا متوجه بشوید لیدها طبق معیارهای شما هستند، چقدر برای خرید رغبت دارند و آیا وارد فرآیند خرید از شما قرار میگیرند؟
-
امکان پیش بینی فروش با نرم افزار CRM
یکی دیگر از ویژگیهای ابزار فروش این است که امکان تجسم و پیشبینی فرصتها در مراحل مختلف فرآیندهای فروش را در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این CRM به تخمین مقدار درآمد حاصل از این فرصتها هم کمک میکند.
-
ردیابی ایمیل مشتریان با نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان
-
امکان برنامه ریزی روند فروش در نرم افزار لیست مشتریان
هر مشتری از لحظهای که با کسب و کار شما آشنا میشود (مرحله لید یا سرنخ) تا زمانی که نسبت به برند شما علاقه و آگاهی پیدا میکند (مشتری احتمالی) و در نهایت از شما خرید میکند، مراحل خاصی را طی میکند که به آن سفر مشتری گفته میشود.
یک خوب، سیستمی است که امکان مشاهده این روند فروش را به طور مرحله مرحله به شما نشان دهد و میزان رشد و پیشرفت قراردادها و معاملات و در نهایت عملکرد پرسنل فروش را نشان دهد.
-
ساخت اپلیکیشن CRM برای سامانه crm
-
شخصیسازی نرم افزار crm رایگان
-
ادغام با سایر ابزارهای سازمانی
به نقل از kommo.com ویژگی مهم دیگری که هر نرم افزار ارتباط با مشتری باید داشته باشد، این است که با سایر ابزارهای موردنیاز سازمان مانند
ادغام شود و بتوان همه فعالیتها و فرآیندهای سازمانی را به صورت یکجا انجام داد.
این همان ویژگی اصلی نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان کاوان است که همه این 4 ماژول فوقالعاده مفید و مهم سازمانی را در کنار یکدیگر قرار داده است و شرکت شما را از هر ابزار دیگری بی نیاز میکند.
امکانات نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان کاوان چیست؟
نرم افزار ثبت اطلاعات مشتریان کاوان، یکی از بهترین نمونههای سیستم مدیریت جامع کسب و کار است که علاوه بر ماژول مدیریت مشتری، سه ماژول کامل دیگر را هم در خود جای داده است. میتوانید برای مشاهده ویژگیهای ماژولهای دیگر به صفحه مراجعه کنید.
اما امکانات نرم افزار crmرا در ادامه به طور کامل معرفی میکنیم:
بخش بازاریابی نرم افزار CRM کاوان
- امکان تعیین هدف، کمپین و تغییر وضعیت کمپین
- ایجاد کمپینهای تبلیغاتی و مدیریت آنها
- امکان اختصاص محصول خاص به کمپین موردنظر
- امکان مدیریت لیدها و تعیین وضعیت آنها
- ارجاع سرنخ به یک فرد یا تیم موردنظر
قسمت فروش در نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان کاوان
- امکان مدیریت فرصتهای فروش
- تعریف منبع مانند بازاریابی ایمیلی، پیامکی و …
- تعیین وضعیت و مرحله فروش
- تخصیص فرصتهای فروش به پرسنل یا تیم
- امکان ورود اطلاعات
- قابلیت تعیین مرحله فروش و قیمت
بخش مشتریان در نرم افزار سی آر ام رایگان کاوان
- ایجاد شرکت و مدیریت آن با ورود اطلاعات لازم
- ایجاد مخاطب و شرکتهای خاص
- امکان تعریف و اختصاص نقش برای مخاطب
- امکان ثبت مشتری
قسمت محصولات و خدمات سامانه crm
- امکان تعریف محصول و خدمات
- امکان پیوست فایل برای محصول و خدمات
مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان کاوان
- امکان دسترسی به سایر امکانات نرم افزار هوشمند کاوان
- تجربه کاربری آسان و لذتبخش
- پشتیبانی رایگان
- ارتقای سطح فروش و ارائه خدمات
- امکان جذب مشتریان جدید و بهبود رضایت آنها
- امکان مدیریت و آنالیز اطلاعات
- امکان برنامهریزی برای بازاریابی، تبلیغات و فروش
- کاهش هزینهها و مقرون به صرفه بودن
- ایجاد مشتریان وفادار، خریدهای بیشتر و حفظ روابط به صورت بلندمدت
- امنیت بالا
- چند زبانه بودن نرم افزار
- اتصال به صورت API
اما دانلود نرم افزار crm چطور انجام میشود؟
همین حالا نسخه دمو نرم افزار مدیریت مشتریان رایگان رو نصب کن!
همانطور که گفتیم نرم افزار مدیریت مشتریان کاوان دارای نسخه دمو یا رایگان است که به شما اجازه میدهد تا به طور نامحدود زمانی از آن استفاده کنید.
- نام کاربری: Demo
- رمز عبور: 123456
برای اطلاع از قیمت نرم افزار crmو خرید نرم افزار crm. اگر سوال یا نظری دارید، با ما در میان بگذارید و تجربه خود در مورد استفاده از نرم افزار مدیریت مشتری اندروید و تحت وب را با ما در میان بگذارید.
منبع : youtube.com