10 روش مدیریت کاهش وزن

به گزارش آوای البرز؛ 10 روش مدیریت کاهش وزن عبارتند از:

1. کاهش وزن را باور کنید

اول از همه ، شما باید باور داشته باشید که غذاهایی که می خورید کالری چندانی ندارند! اگر کالری کمتری از میزان سوزاندن بدن بخورید ، لاغر می شوید. به این می گویند کمبود کالری در رژیم غذایی. این رژیم غذایی می تواند به دلیل کم کالری دریافتی در بدن باعث خستگی و آسیب عضلانی شود.

2. ساعات آخر شب دشمن شماست

وزن مورد علاقه من

غذاهایی که قبل از خواب می خورید برای معده شما بسیار مضر هستند و همچنین به کاهش وزن کمک می کنند. ما به شما هشدار نمی دهیم بعد از شام چیزی نخورید. اما باید 2 یا 3 ساعت قبل از خواب غذا را کنار بگذارید.

3. ورزش را بخشی از زندگی خود قرار دهید

ورزش ها

این تقریباً برای همه اتفاق افتاده است ، به عنوان مثال شما می گویید “من از شنبه شروع می کنم!” هفته آینده ورزش را شروع می کنم. وقتی به مدت 1 ماه به طور منظم ورزش می کنید ، فراموش نکنید که ورزش برای شما عادت خواهد شد. فعالیت بدنی بیشتر ، کالری بیشتری کاهش دهید و به درستی وزن کم کنید!

4. نوشیدن آب باعث متعادل شدن وزن شما می شود

نقش آب در کاهش وزن

همه ما مزایای آب غیر از کاهش وزن را شنیده ایم ، خوانده ایم و می دانیم. نقش آب در کاهش وزن چیست؟ عملکرد کلیه ها فیلتر کردن مواد مضر از بدن است. به آب احتیاج دارد. در نتیجه کم آبی ، کلیه ها نمی توانند این کار را انجام دهند و کبد بیش از حد شروع به کار می کند. این چربی را به انرژی مفید برای مغز و بدن ما تبدیل می کند

5. قهوه را رها نکنید

نقش قهوه در کاهش وزن

می شنویم که افراد زیادی می گویند: “قهوه چه ربطی به لاغری دارد؟” قهوه حاوی کافئین محرک است. آیا می دانید کافئین توانایی افزایش متابولیسم بدن را دارد؟ قهوه با یک برنامه رژیم غذایی منظم و یک تقویم ورزشی منظم ، کاهش وزن را برای شما آسان می کند. یک توصیه برای شما ، اگر 1 ساعت قبل از ورزش قهوه بنوشید ، کالری بیشتری می سوزانید!

6. غذاهای فیبر را در رژیم غذایی خود بگنجانید

غذاهای فیبر دار

غذاهای الیافی غذاهایی هستند که باید در بالای رژیم شما باشند. این به این دلیل است که آنها متابولیسم بدن را افزایش می دهند و هضم غذاها را کند می کنند. حرکات منظم روده به کاهش وزن کمک می کند.

7. سبزیجات

سبزیجات

8- از غذاهای بسته بندی شده و فست فود خودداری کنید

روش هایی برای کاهش وزن

9. میان وعده

کاهش وزن

10. امگا 3 را فراموش نکنید

امگا 3 را فراموش نکنید

مصرف ماهی یکی از 10 روش مهم برای کنترل صحیح وزن است. هفته ای دو یا سه بار ماهی بخورید. مخصوصاً شاه ماهی که حاوی ماهی آزاد ، امگا 3 و امگا 6 است.