۵ دلیل برای خرید هوآوی Nova ۸i

واسطه های قوی که می توانند در برخی ویژگی ها با گوشی های پرچمدار رقابت کنند. فروش 190 میلیونی سری نوا تاکنون دلیل محکمی برای محبوبیت و موفقیت این سری از گوشی های میان رده هواوی است.

در این مقاله سعی کرده ایم شما را با پنج ویژگی منحصر به فرد گوشی هوشمند هواوی Nova 8i آشنا کنیم. هرکسی دلایل مختلفی برای خرید این گوشی هوشمند دارد.

سوپرشارژر 66 وات

یکی از متمایزترین ویژگی های هواوی نوا 8 آی سوپرشارژر 66 واتی آن است که تنها در تعداد کمی از مدل های پرچمدار موجود در بازار موجود است. این سوپرشارژر رکوردهای شگفت انگیزی در شارژ Nova 8i ایجاد کرده است. شارژ 60 درصد از ظرفیت باتری گوشی تنها در 17 دقیقه مزیتی است که تعداد کمی از گوشی های هوشمند در بازار فعلی ارائه می دهند.

این فناوری که به طور انحصاری توسط هواوی توسعه یافته است، قادر است گوشی را در کمتر از 38 دقیقه به طور کامل شارژ کند. علاوه بر این قدرت شارژدهی بالا، هواوی به طور ویژه سطح بالایی از هوش مصنوعی را توسعه داده است که به کنترل بهتر مصرف باتری 4300 میلی آمپر ساعتی کمک می کند و باتری را پایدارتر می کند.

آخرین نکته در مورد شارژ و باتری هواوی Nova 8i در مورد رابط کاربری است. EMUI 11 برای کمک به بهینه سازی شارژ باتری طراحی شده است. کارشناسان هواوی نیز این رابط کاربری شیک و سبک را توسعه داده اند. نکته مهم این است که این گوشی دارای جعبه شارژر گران قیمت 66 واتی خواهد بود.

دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی

هواوی یکی از بهترین تولیدکنندگان دوربین در گوشی های هوشمند است. دلیل این ادعا هم عالی بودن برخی از گوشی های این شرکت است. به عنوان مثال، در دسته بندی DXO Mark، بسیاری از مدل های محصولات هوآوی رتبه های اول و بعدی را دارند. با توجه به این سابقه، می توان از دوربین گوشی هوشمند هواوی Nova 8i نیز انتظار داشت که عملکرد فوق العاده ای داشته باشد.

5 دلیل برای خرید هواوی Nova 8i

این دوربین چهارگانه از چهار دوربین مختلف تشکیل شده است. چهار قسمت اصلی این دوربین عبارتند از: دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی برای جزئیات، دوربین 8 مگاپیکسلی برای مشاهده زاویه باز 120 درجه، دوربین 2 مگاپیکسلی عمق میدان و دوربین 2 مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو (از فاصله کوتاه). ). این گوشی دارای سنسور قدرتمند 64 مگاپیکسلی است که امکان فیلمبرداری و عکاسی را فراهم می کند.

در کنار دوربین سلفی و صفحه نمایش دستگاه، یک دوربین 16 مگاپیکسلی وجود دارد که با کمک حالت های مختلف عکاسی پرتره، حالت زیبایی و حالت شب، بهترین عکس های شما را ثبت می کند.

طراحی زیبا در دستان شما

گوشی هوشمند هواوی Nova 8i از نظر طراحی وارث زیبایی شناسی بالا و رنگ بندی پویا سری Nova است. این گوشی ضمن ارائه جلوه های بصری جذاب، تجربه ای عالی را در دستان شما ایجاد می کند. برای ساخت بدنه این گوشی با استفاده از روشی ابتکاری به نامNCVM از ترکیب جذابی از رنگ ها و سایه ها بر روی بدنه گوشی استفاده می کند.بسته شدن

دوربین گوشی در مرکز گوشی و به صورت دایره ای در فواصل مساوی از کناره ها قرار گرفته بود و زیبایی آن را دو چندان کرده و طراحی خاصی به آن بخشیده بود. این گوشی در رنگ های زیادی در بازار ایران موجود است و همگی جوان پسند و شیک هستند.

صفحه نمایش با حاشیه باریک

صفحه نمایش هواوی Nova 8i TFT LCD (IPS) و 6.67 اینچ. تقریباً هیچ حاشیه ای در اطراف صفحه نمایش وجود ندارد، زیرا تنها حدود 1.3 میلی متر است. به این ترتیب نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی به رقم خیره کننده 94.7 درصد می رسد. هواوی Nova 8i تقریباً در تمام قسمت جلویی صفحه نمایش دارد.

ابعاد تصویر در این نمایشگر 2376 در 1080 است که کیفیت بالایی دارد FHD + پشتیبانی. طیف رنگی بالا و توانایی آن در نمایش 16.7 میلیون رنگ باعث جذابیت بیشتر تصاویر و ویدیوها می شود. تصویر بی حد و حصر و با کیفیت.

پردازنده و سخت افزار

پردازنده Qualcomm® Snapdragon ™ 662 قدرت پردازش مورد نیاز برای همه کارهای روزانه شما، از بررسی قلب، ایمیل و فضای مجازی هواوی Nova 8i گرفته تا اجرای بازی های استاندارد سه بعدی را به کاربر می دهد. این پردازنده از نظر قیمت عملکرد بسیار خوبی دارد.

5 دلیل برای خرید هواوی Nova 8i

البته از نظر عملکرد گرافیکی نیز نباید به راحتی از نقش پردازنده گرافیکی Adreno 610 و رم 8 گیگابایتی به کار رفته در این گوشی گذشت که در کنار هم ترکیبی بی نقص را بر روی قسمت سخت افزاری گوشی ارائه می کنند.

در این قسمت باید به حافظه داخلی بزرگ 128 گیگابایتی اشاره کرد که فضای کافی را برای برنامه ها، بازی ها، ویدیوها و سایر محتوای کاربران فراهم می کند. از دیگر ویژگی های هواوی Nova 8i می توان به بلوتوث 5.0، پورت USB Type-C، حسگر اثر انگشت، حسگر نور محیط، قطب نما دیجیتال، گرانش سنج و ژیروسکوپ اشاره کرد.

نکته نتیجه گیری

گوشی هوشمند هواوی Nova 8i هم اکنون وارد بازار ایران شده است و یکی از انتخاب های منحصر به فرد در بازار میانی ایران است که آن را به گزینه ای مناسب برای کاربران با امکانات باکیفیت تبدیل کرده است. این گوشی هم اکنون با پشتیبانی رسمی و گارانتی در فروشگاه های منتخب هوآوی در دسترس عموم قرار گرفته است.

همچنین می توانید از طریق این لینک این گوشی زیبا را خریداری کنید.