۲۱ مناظره انتخاباتی در کهگیلویه و بویراحمد پخش می شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، امیر رئوف افزود: ضبط ۸۴۰ دقیقه مناظره حوزه گچساران و باشت به اتمام رسیده و امروز ضبط مناظره شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون به اتمام می‌رسد و از عصر امروز ضبط مناظره برنامه‌های حوزه کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه رقابت و شور و نشاط بین نامزدها وجود دارد، تصریح کرد: در هفته تبلیغات انتخابات هر شب یک مناظره از کانال‌های انتخاباتی پخش می‌شود که در مجموع شامل ۲۱ مناظره از سه کانال استان است.

رئوف افزود: همچنین سه مناظره از سه حوزه انتخابیه در شبکه استانی دنا پخش شود.

رئوف با بیان اینکه کانال‌های انتخاباتی استان یک ماه قبل با حضور مسئولان کشوری و استانی راه اندازی شد، گفت: مردم می‌توانند با تنظیم مجدد گیرنده‌های خود این کانال‌ها را دریافت کنند.

وی افزود: راه اندازی این کانال‌ها امکان خوبی در اختیار مردم قرار داد تا با پیگیری کانال‌های انتخاباتی و دیدن برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های نامزدها انتخاب آگاهانه داشته باشند با محتوای ارائه شده زمینه مشارکت و رقابت فراهم شود.

مدیرکل این شبکه استان اضافه کرد: در ۳۹ انتخابات برگزار شده بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، این استان همیشه رتبه‌های نخست را به خود اختصاص داده و امیدواریم مردم غیور استان بار دیگر در یازدهم اسفند ماه با حضور حداکثری برگ زرین دیگری را به افتخارات این استان اضافه کنند.