یک سوم اروپاییها توان سفر خارجی رفتن ندارند

انتظار می رود بیشتر اروپایی ها به دلیل گسترش تاج ، با مشکلات مالی در سفرهای خارج از کشور روبرو شوند.

در سال 2019 ، در 27 کشور عضو اتحادیه اروپا ، به طور متوسط ​​29 درصد از شهروندان 16 ساله و بالاتر هیچ وسیله مالی برای سفر به خارج از کشور برای یک هفته ندارند. در واقع ، در مقایسه با یک دهه قبل ، این رقم به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. در سال 2010 ، این رقم 39 درصد بود. انتظار می رود این روند نزولی به دلیل گسترش تاج و بیکاری زیاد در بین کارگران اروپایی.

در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا ، بیشترین معلولین خارجی شهروندان رومانیایی هستند که 54٪ از جمعیت 16 سال و بالاتر قادر به تحمل سفر یک هفته ای به خارج از کشور نیستند. . یونانیان 49٪ ، کرواتی 48٪ ، قبرس 45٪ و ایتالیایی 44٪.

سوئدی ها بهترین وسیله مالی را برای سفر به خارج از کشور دارند ، بنابراین در سال 2019 تنها 10٪ از مردم قادر به سفر به خارج از کشور خواهند بود. دانمارک ها و لوکزامبورگ ها 11٪ ، فنلاندی ها 12٪ ، آلمانی ها و اتریشی ها 13٪.

در سایر کشورهای اروپایی ، 16٪ از مردم هلند نمی توانند به خارج از کشور سفر کنند. این رقم برای فرانسه ها 22 درصد ، برای اسپانیایی ها 34 درصد ، برای سوئیسی ها 9 درصد و برای انگلیس ها 24 درصد است.

اتحادیه اروپا شامل 27 کشور: بلژیک ، آلمان ، استونی ، ایرلند ، یونان ، اسپانیا ، فرانسه ، ایتالیا ، قبرس ، لتونی ، لیتوانی ، لوکزامبورگ ، مالت ، هلند ، اتریش ، پرتغال ، اسلوونی ، اسلواکی ، اسلواکی ، اسلواکی ، اسلواکی ، سوئد ، کرواسی ، جمهوری چک ، رومانی.

انتهای پیام