یک بانک نظامی در بانک سپه ادغام شد

اخبار آفتاب:

پروژه ادغام 5 بانک و م institutionsسسه مالی نظامی در بانک SEPA از اواخر سال 1997 در حال اجرا است و با هدف سازماندهی شبکه بانکی کشور در مراحل مختلفی در حال اجرا است.

در تاریخ 31 ژوئن سال جاری ، بانک حکمت به عنوان اولین بانک نظامی ادغام شده با بانک SEPA اعلام شد و پس از آن اعلام شد که در مرحله بعدی ادغام چهار بانک ، موسسه اعتباری انصار ، گوامین ، آنلاین اعتبار و م Cسسه اعتباری گاوها انجام می شود. به تصویب.

بانک ها علاوه بر ادغام شعب ، به نیروهای مسلح نیز وابسته خواهند بود.

بانکهای وابسته به نیروهای مسلح 285 شرکت دارند و بانک CEPA باید این شرکتها را برای انجام تصفیه ، ادغام ، انتقال و از سرگیری فعالیتها منصوب کند.

امروز (شنبه) ، تقریباً شش ماه پس از ادغام بانک حکمت و آنلاین اعتماد با بانک SEPA ، مدیر عامل SEPA “محمد قاسم چگاساردی” ادغام بانک گوامین با بانک Seva را اعلام و اعلام کرد: ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ، وزارت دارایی و دارایی SEPA با همکاری بورس و سازمان اوراق بهادار زمینه را برای برگزاری جلسات این بانک ها و م institutionsسسات فراهم کرد. این در روز چهارشنبه (10 دسامبر 2014) برگزار شد.

وی گفت: با برگزاری جلسات بانک گوامین ، شعب بانک گوامین سابق از روز پنجشنبه ، 10 دسامبر سال جاری آماده ارائه خدمات با استفاده از علائم بانک CEPA هستند.

چگاساردی اظهار داشت: عملیات شعبه ، استفاده از نرم افزار رابط برای ارائه خدمات به مشتری ، ایجاد تابلوهای بانک SEPA ، صدور احکام برای کلیه کارمندان و کارمندان بانک SEPA و ابلاغ استراتژی ها و دستورالعمل های اجرایی بانک SEPA مطابق با ساختار. تأیید شده توسط هیئت مدیره بانک CEPA.

جلسات هماهنگ بانک انصار تا پایان دسامبر سال جاری برگزار می شود ، بنابراین مدیر عامل بانک CEPA امیدوار است که پرونده مهم ادغام ملی به پایان برسد.