یکی از مشکلات تولید، اقتصاد دستوری است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش تجارت به نقل از خبرگزاری آنلاین به نقل از ایکوپرس، حجتی در جریان سفر خودرو به ایران افزود: سازمان امنیت ملی از تمام توان خود برای بازنگری در قیمت گذاری خودرو و رفع موانع تولید استفاده خواهد کرد.

وی بیان کرد: خروج اقتصاد کشور از نظام دستوری در برنامه های دولت سیزدهم است و امیدواریم تا سال 1401 اکثریت اقتصاد کشور از این نظام دستوری خارج شود.

ایران خودرو، رئیس سازمان امنیت ملی، این شرکت را «انقلابی در اندیشه و عمل و شرکتی جهادی» توصیف و بیان کرد: این شرکت با تکیه بر جامعه مقام معظم رهبری، تولید و عرضه کننده محصولات جدید و بومی از جمله تارا و K125 است. پروژه. یک اقتصاد واقعاً دفاعی.” منطقی است.

وی ابراز امیدواری کرد: در مرحله دوم انقلاب اسلامی ایران برنامه های تحول خودرو را برای توسعه صادرات و استفاده از تمامی منابع داخلی معرفی و اجرا کند.

رئیس سازمان امنیت ملی تاکید کرد: با ادامه فعالیت های جهادی، خودروسازی کشور در آینده در بازارهای بین المللی حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی خودرو ایران پیش از این بازدید با رئیس سازمان امنیت ملی دیدار و درباره مسائل و موانع صنعت خودرو گفتگو کرد.