گلایه وزیر جهادکشاورزی از فروش مرغ تنظیم‌بازاری به قیمت آزاد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، وزیر جهاد کشاورزی در نامه ای به فرمانداران سراسر کشور با اشاره به تخلف اصناف در فروش مرغ خرد شده با وجود ممنوعیت اظهار داشت: در سطح شهرستان مرغ توسط اصناف و معادن به طور گسترده در بین مردم توزیع می شود ، و از فروش کل مرغ خودداری کنید.

خاوازی وی در این نامه از فرمانداران پرسید:

1- حضور نمایندگان محترم وزارت صمت در کلیه کشتارگاههای کشور ، فعالیت کشتارگاه از ابتدا تا انتها الزامی است و خروجی خروجی متناسب با مقدار مرغ آماده پخت است. صمت مطابق تصمیمات گرفته شده در اردوگاه استان مربوط به اردوگاه اصلی ، مرغ را به مکان های مورد نظر بفرستید. در استانهای بزرگ ، حمل مرغ به مناطق دور دست و به استانهای مازندران ، گیلان ، گلستان ، سمنان و کوم حمل مرغ را به استان تهران ترجیح می دهد.

نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و وزارت صمت کشتارگاه هایی که در کشتارگاه ها مستقر هستند موظفند طبق سیاست های اطلاع رسانی اردوگاه ، کشتارگاه ها را با توجه به سطح همکاری رتبه بندی کنند و واحدهای متخلف باید خود را به اردوگاه معرفی کنند.

2- تا اطلاع ثانوی از هرگونه تقسیم بندی در سطح صنفی (به ویژه در استان تهران) جلوگیری شود. علاوه بر این ، واحدهای بزرگ بسته بندی (به ویژه در استان تهران) باید تحت نظارت قرار گیرند و حجم تولید آنها به طور مداوم کنترل شود تا از حد مصوب ستاد استان فراتر نرود. اصناف باید از روز و فردا مطلع شوند و از روز شنبه اقدامات قانونی لازم علیه واحدهای متخلف انجام می شود. سازمان دامپزشکی کشور همچنین آماده است تا از اختیارات قانونی خود برای برخورد با مجرمین که به همراه همکاران در آن وزارتخانه خود را در قالب هشدارهای بهداشتی ارائه می دهند ، استفاده کند.

طبق یک نظرسنجی که صبح امروز در این شهرستان انجام شد ، مرغ توزیع شده توسط اصناف به صورت خرد شده به طور گسترده در بین مردم توزیع می شود و کل فروش مرغ کاهش یافته است.

3- همکاران محترم سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی اقدامات لازم را جهت نظارت دقیق بر قیمتهای مصوب انجام دهند.

4- انجماد و نگهداری مرغ تحت هر عنوان در سردخانه ها تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

5- مرغ فقط به هر شکل و تحت هر شرایطی در سراسر استان ها توزیع می شود مطابق با قیمت تایید شده امکان پذیر است ، و مرغ سبز ، هیچ عمه بیوتیک یا هر عنوان دیگری با ارزش ناشناخته تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

سازمان های صمت با تشکیل تیم های بازرسی و نظارت و نظارت مداوم بر بازار طیور ، با متخلفان ، احتکار کنندگان و فروش بیش از حد تحت هر عنوانی برخورد کنید اقلام و اقلامی که از طریق دفاتر پیدا می شوند صمت استان باید قیمت مصوب بازار (مرغ کامل) را ارائه دهد.

Since- از آنجا که بیشتر تخلفات در کشتارگاه ها به دلیل دامنه کاری آنها از ساعت 8 عصر تا 8 صبح صورت می گیرد ، تعیین نمایندگان مسئول به عهده استانداران محترم است. اختیاری در ارتباط با مقامات قضایی به طور قانونی به عنوان تماشای شب در هر شهر عمل کنند.