کلید هوایی اشنایدر

به گزارش گروه مالی خبرگزاری آنا ، با توجه به شرایط محاصره این روزها ، ساخت و خرید قطعه ای با کیفیت با توجه به عملکرد و کیفیت مناسب بسیار دشوار است و برخی از قطعات و تجهیزات می توانند گران قیمت باشند. نمایندگی الکتریک اشنایدر به عنوان یک مارک معروف فرانسوی در بازار ، تحویل سریع قطعات ، نصب و پشتیبانی فنی نمایندگی های معتبر خود در بین مارک های مختلف موجود با قیمت مناسب در بازار جهانی و ایران. نمایندگی اشنایدر شامل تجهیزات و وسایل الکترونیکی متنوعی است سوئیچ برقی اشنایدر، Soft Starter ، سوئیچ اتوماتیک هوا ، سوئیچ هوا اتوماتیک ، سوئیچ اتوماتیک اتوماتیک ، اتوماسیون صنعتی اشنایدر و محافظ جان اشنایدر. اگر شما یکی از افرادی هستید که به دستگاه های الکترونیکی علاقه مند هستید و یا می خواهید این ابزارها را خریداری کنید ، پیشنهاد می کنیم این مقاله را بخوانید.

کلید هوایی اشنایدر و سوئیچ خودکار هوا

کلید هوایی اشنایدر این یکی از کلیدهای اتوماتیک ولتاژ پایین است که در فلش های بالا استفاده می شود. این سوئیچ برای 630 تا 6300 آمپر طراحی و ساخته شده است و عملکرد آن محافظت از مدار در برابر اضافه بار ، اتصال کوتاه و تأخیر اتصال است. کاربرد کلید هوایی اشنایدر در ورودی ، پانل های الکتریکی وجود دارد که قادر به قرار دادن یک حالت انتخابی بین سوئیچ های قدرت بالا و ورودی و خروجی است. به دلیل وجود سیستم خاموش کردن جرقه در هوای آزاد ، چنین کلیدهایی ، سوئیچ هوا به صورت خودکار نامیده می شود عمر مفید کلید هوای اتوماتیک دو برابر کلید خودکار یا جمع و جور است.

کاربرد کلید هوایی اشنایدر

سوئیچینگ عمده در سیستم منبع تغذیه

چندین پارامتر شبکه ، از جمله هارمونیک را اندازه گیری کنید

همه خطاها و هشدارها بسیاری از پارامترها و رویدادهای مهم را ثبت می کنند

پشتیبانی از بسیاری از وسایل جانبی ، از جمله کمک ، تماس های معیوب ، رله های سفر (شنت و زیر) ، اینترلوک ، موتور و غیره

استارتر نرم در وسایل موتوری و الکترونیکی

استارتر نرم ابزاری برای راه اندازی آرام و تدریجی موتورهای الکتریکی است. در صورت اتصال مستقیم موتور الکتریکی به برق ، فشار زیادی به دستگاه وارد می شود که باعث کاهش عمر مفید موتور و اتصالات الکتریکی می شود. در کار مستقیم موتورهای الکتریکی بدون استفاده از استارت نرم ، به شبکه برق فشار وارد می شود و اجزا به طور خودکار تحت فشار قرار می گیرند که منجر به استهلاک بیشتر می شود. بنابراین ، نیاز به استفاده از استارتر نرم مشخص می شود. استارتر نرم برای محدود کردن شدت جریان ورودی موتور و تنظیم میزان ولتاژ. در نتیجه ، میزان مصرف کنترل می شود و وقتی موتور روشن می شود ، جریان افزایش نمی یابد.

مزیت استفاده از استارتر نرم

  • قابلیت اطمینان و کارایی سیستم را افزایش دهید
  • با کاهش جریان موتور ، کابل ها و سوئیچ های شبکه را کاهش دهید
  • سیستم را راه اندازی کرده و بدون توقف متوقف شوید
  • هزینه های نگهداری را کاهش دهید
  • افت ولتاژ خط را محدود کنید
  • شتاب و شتاب موتور نرم
  • محرک ضربه ای برای جریان های سنگین

کلید اتوماتیک نمایندگی اشنایدر الکتریکی ثابت شد

کلید اتوماتیک نمایندگی اشنایدر الکتریک شامل یک کلید اتوماتیک قابل تنظیم ، یک کلید اتوماتیک قابل تنظیم یا یک سوئیچ اتوماتیک ثابت است. سوئیچ اتوماتیک ثابت یا غیر قابل تنظیم اشنایدر برقی یک قطع کننده مدار است که برای محافظت از ورودی و خروجی تابلوی برق از اضافه بار و اتصال کوتاه استفاده می شود. این کلید فعلی و قابل تنظیم نیست راه حل کلید خودکار معروف است کلید اتوماتیک اشنایدر الکتریک فیکس ، برق را از 15 به 100 آمپر با 30 کیلو آمپر کاهش می دهد.

محافظ جان اشنایدر

یکی از دلایل اصلی خسارات مالی ، صدمات و حوادث ، به ویژه در مجتمع های مسکونی ، ادارات ، مراکز تجاری و مجتمع های صنعتی ، عدم رعایت موارد ایمنی در استفاده از برق است. برای جلوگیری از شوک الکتریکی و حوادث اتصال ، باید از کلید محافظ شوک اشنایدر استفاده شود. استفاده از محافظ جان اشنایدر طبق قانون نظام مهندسی الزامی است. کلید محافظ جان اشنایدر اتصال الکتریکی جریان را تشخیص داده و جریان اضافی را قطع می کند.

تجهیزات صنعتی و الکتریکی نمایندگی اشنایدر الکتریک

اشنایدر الکتریک با داشتن چندین دهه سابقه عملیاتی و محصولات با کیفیت بالا که باعث جلب اعتماد مصرف کنندگان شده است ، یکی از تولید کنندگان برتر تجهیزات صنعتی و الکتریکی در جهان است. این شرکت در زمینه مدیریت مصرف انرژی ، ساخت برق و انرژی های تجدیدپذیر تخصص دارد. شامل پرکاربردترین و مهمترین محصولات می باشد اتوماسیون صنعتی اشنایدر، پیمانکار ، فرمان ، کنترل سیگنال ، میکرو سوئیچ ، سوئیچ محدود ، سوئیچ هوا ، استارتر نرم ، سوئیچ خودکار هوا ، سوئیچ ثابت خودکار ، بی فلز ، سوئیچ حرارتی اشنایدر الکتریک، کلیدهای مینیاتوری ، اتوماسیون صنعتی اشنایدر و محافظ جان اشنایدر.

تاریخچه اشنایدر دو فرانسه

نمایندگی اشنایدر نوشته شده توسط خانواده اشنایدر از اواخر قرن هجدهم آغاز به کار کردند. آنها با راه اندازی اشنایدر الکتریک در بخشهای فولاد ، آهن ، ماشین آلات و کشتی سازی وارد بخش صنعتی شدند. از آن زمان ، این شرکت با همکاری شرکت Westinghouse House حضور نمایندگی خود را در تولید موتورهای الکتریکی ، تجهیزات الکتریکی و لوکوموتیوهای الکتریکی گسترش داده است. نمایندگی الکتریک اشنایدر با بهره گیری از تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی در فرانسه در زمینه تجهیزات مهندسی برق ، تجهیزات تولید ، منبع تغذیه و انتقال. دفتر مرکزی نمایندگی اشنایدرنمایندگی اشنایدر الکتریک در فرانسه مستقر در فرانسه طبق لیست Global Fortune در میان 500 شرکت بزرگ جهان قرار دارد.

اخرین حرف

شرکت Sanath Roose با بیش از یک دهه تجربه در زمینه طراحی قطعات صنعتی و فروش محصولات الکتریکی اشنایدر ، به خواسته مشتری در مورد استفاده از هرگونه اجزای الکتریکی پاسخ می دهد. انواع اجزای الکتریکی عبارتند از: سوئیچ الکتریکی اشنایدر ، سوئیچ خودکار هوا ، سوئیچ ثابت اتوماتیک ، اتوماسیون صنعتی اشنایدر و محافظ عمر اشنایدر. بنابراین می توان در مراحل بررسی و انتخاب ، تجهیزات الکتریکی را با مشتریان نصب و راه اندازی کرد. Sanath Roos هفت روز هفته و هفت روز هفته خدمات پشتیبانی به مشتریان خود ارائه می دهد.

انتهای پیام / 4129 /