کفیر ناری، برندی جدید برای محصول قدیمی کاله

برند برجسته لبنیات کشور ، گروه صنایع غذایی Zuliko Kalis ، اخیراً با توجه به اهمیت آن در تقویت سیستم ایمنی بدن ، نام تجاری جدیدی با نام “کفیر ناری” را راه اندازی کرده است.

به گفته کارشناسان ، مهمترین خاصیت محصولات کفیر تقویت سیستم ایمنی بدن با باکتری های پروبیوتیکی خاص است. محصولات کفیر ناری در حال حاضر به عنوان نوشیدنی های کفیر و ماست کفیر به بازار عرضه می شوند و سایر محصولات در این دسته عرضه می شوند.

تاریخ و ویژگی های کفیر:

با یک جستجوی ساده در اینترنت ، هزاران مقاله تاریخی و علمی در مورد کفیر و فواید سلامتی آن پیدا می کنیم. سرچشمه های کفیر قدمت بیش از 2000 سال به کوه های قفقاز بر می گردد. پاستورهای منطقه به طور تصادفی با مخلوط کردن قارچ کفیر با خواص تقویت کننده سلامتی ، نوشیدنی را پیدا کردند. انجام دادند. کفیر نام خود را از کلمه ترکی “kif” گرفته است که به معنای “خلق و خوی خوب” است و از آن زمان مارک هایی مانند “راه زندگی” ، “دره سبز” و “میفیل هیل” در بسیاری از کشورهای جهان وجود دارد. Maple Hill یکی از محبوب ترین محصولات برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن است.

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که مصرف منظم کفیر می تواند به مبارزه با باکتری های مضر ، کاهش التهاب و افزایش فعالیت اکسیداتیو بدن کمک کند. کفیر همچنین حاوی پروبیوتیک است که با جلوگیری از رشد باکتری های مضر روده ، بدن را در بهبود سیستم ایمنی بدن کمک می کند. کفیر حاوی مقادیر بالای تامین ، B12 ، کلسیم ، فولات ، ویتامین های K و بیوتین ، به تقویت سیستم ایمنی و محافظت از سلول ها کمک می کند.

منظور از کفیر در بازار چیست؟

کفیر محصول جدیدی در سبد محصولات کاله نیست. کفیر قبلاً در ایران با نام تجاری “Kafir Kale” یا “Venus” به بازار عرضه می شد که هنوز هم در برخی از بازارهای صادراتی کاله به ویژه در کشورهای عربی مورد استفاده قرار می گیرد.

با این حال ، مدیران KALIS می گویند که توزیع محصولات کفیر متنوع تر ، متمایز و جهانی است ، با هدف تقویت سیستم ایمنی بدن.

در فیبر کفیر ، استفاده از برخی از بهترین باکتری های کفیر در جهان باعث شده است از مزایای سلامتی بیشتری برای این محصول در مقیاس بزرگتر از استانداردهای داخلی و بین المللی برخوردار باشد.

محصولات نوشابه و ماست فیبر کفیر

در حال حاضر ، دو محصول وجود دارد – نوشیدنی کفیر و ماست کفیر. نوشیدنی فیبر کفیر در دو نوع موجود است: نوشیدنی کلاسیک کفیر (با طعم بیشتر گاز و طعم واضح تر) ، نوشیدنی سبک کفیر (گاز کمتر و مزه ملایم تر) و ماست فیبر کفیر در دو نوع چربی پر و کم چرب موجود است. با این حال ، طبق گفته مسئولان تحقیق و توسعه شرکت کال ، کالاهای دیگری همچون چکیده ماست در آینده به سبد محصولات کافیر ناری اضافه می شود.

گاز موجود در نوشیدنی های فیبر کفیر کاملاً طبیعی است ، که این تعامل داخلی باکتری های پروبیوتیکی مفید با شیر است. با این حال ، برای جلوگیری از سرریز و سرو صحیح آن ، کفیر ناری یک راهنمای جذاب در مورد نحوه سرو کردن آن در بطری های نوشیدنی خود ارائه می دهد. ارائه شده

شایان ذکر است نوشیدنی های ماست و فیبر کفیر از نظر سلامتی و مصونیت از کیفیت مشابهی برخوردار هستند.

### پایان خبر