کرونا قیمت بلیت تهران-کیش را به نرخ تهران-استانبول نزدیک کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرنگار آنلاین ، محمد حسن گفت ذی سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری روز دوشنبه (19 آوریل) گفت که 95 درصد پروازهای ترکیه کاهش یافته است.

بر این اساس ذی بخش ، درحال حاضر 5 پرواز خروجی از ایران به ترکیه و 7 پرواز ورودی به کشور ما در شبانه روز انجام می دهد. قبل از محدودیت شرکت ها در سفر به ترکیه ، که منجر به لغو تورهای مسافرتی به این کشور می شد ، گاهی اوقات هر 40 ساعت 40 پرواز بین دو کشور انجام می شد.

موج چهارم تاج در ایران و ترکیه فوران می کند و باعث می شود پروازهای استانبول کرایه ها را کاهش دهد ولی با افزایش تقاضا برای سفر به جزایر کیش و خشم ، قیمت بلیط پروازهای داخلی به این مقاصد شلوغ در آخر هفته به بیش از یک میلیون تومان افزایش می یابد.

درحال حاضر بلیط پرواز 12:40 دقیقه جمعه ، 2 مه ، تهران استانبول ، یکی از شرکت های هواپیمایی داخلی ، یک میلیون و 45 هزار تومان و یک خط هوایی داخلی دیگر 13:40 دقیقه با فروش یک میلیون و 98 هزار تومان در یک روز فروخت. و دو شرکت هواپیمایی داخلی دیگر بلیط همین مسیر در همان تاریخ به ترتیب یک میلیون ، 300 ، یک میلیون و 455 هزار تومان فروخته می شود.

بقیه خطوط هوایی بجز داخلی بلیط تهران-استانبول دارند. منشور آنها قول می دهند.

بلیط کنونی (چهارشنبه ، اول اردیبهشت) تهران-کیشت از 520 هزار تومان (منشور یکی از شرکت های هواپیمایی داخلی) و تا 996 هزار تومان (سیستم هواپیمایی) به فروش می رسد.

وزیر راه و شهرسازی هفته گذشته در پاسخ به سوال نماینده فلاورجان در باره پروازها منشور هواپیماها در کمیسیون عمران پارلمان اعلام شدند منشور فقط به مقصد فرودگاه های نفتی یا جزایر توریستی.

بلیط پروازهای امروز تهران-خاش از 750،000 تا یک میلیون و 233،000 تومان است.