کار و صداقت باید دو اصل مهم در بین کارکنان باشد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران؛ سید رضا صالحی، معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در پیامی فرا رسیدن سال نو و حلول ماه مبارک رمضان را به مردم تبریک گفت. مشاهده پیشرفت چشمگیر در امور استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

محمدرضا کاشفی، رئیس سابق دبیرخانه هیأت امنای استان تهران با تشکر از معاون هماهنگ کننده دانشگاه آزاد اسلامی در تهران که گفته است دانشگاه آزاد اسلامی در تهران در چند سال گذشته وجود نداشته است. به این ترتیب و ساختار سازماندهی شده است. محمدمهدی طهرانچی و دکتر. سید محمودرضا آقامیری و دکتر. حوزه ها به گونه ای خاص شکل گرفت که اقدامات محمدرضا کاشفی نیز مستلزم کادر بسیار قوی بود. مشاغل حرفه ای در استان تهران یافت می شود.

صالحی در ادامه یکی از ضعف های عمده دانشگاه آزاد اسلامی در تهران را کمبود نمودار دانست که بیشترین تعداد دانشجو را در سراسر کشور در استان دارد و باید طبق چارت سازمانی ارتقا یابد. نام و شخصیت سازمانی، تا با انگیزه بیشتر همکاران به امور مربوط به حوزه خود دست یابند. طهرانچی، دکتر. آقامیری، دکتر. این مشکلات با کمک فدکس حل خواهد شد و قطعا حل خواهد شد. به نفع استان تهران.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: در بحث رفاهی، فرهنگی و ورزشی هیچ محدودیتی نداریم.

پس از پایان جلسه، دکتر علی حبیبی، مدیرکل امور اداری و پشتیبانی استانداری تهران در جمع حاضران سخنرانی کرد. وی با تشکر از زحمات و حمایت های کاشفی خاطرنشان کرد: با توجه به شناختی که از صالحی معاون هماهنگی امور استان های استان تهران دارم، مطمئناً می توان شاهد تحولات مثبتی در استان بود.

معصومه بهرامی، مشاور امور زنان و خانواده رئیس جمهور استان تهران با اشاره به تعداد زنان شاغل در استان تهران گفت: مادر و همسر نه تنها در کار خود تخصص دارند، بلکه زمان بسیار کمی برای انجام فعالیت های ورزشی مانند استخر و سالن بدنسازی و شرکت در کلاس های آموزشی مانند خانواده و فرزندپروری دارند. امیدواریم با راه اندازی سالن های ورزشی و استخرها زمینه ای برای ورزش و فرهنگ سازی برای این جامعه پرتلاش فراهم کنیم.

انتهای پیام/4040/