چگونه رمز اکانت ایکس باکس را پیدا کنیم

اگر پسورد اکانت خود را فراموش کرده‌اید، نگران نباشید. مایکروسافت طی مراحلی امکان بازیابی اکانت را برای کاربر فراهم کرده است. با ما همراه باشید تا با نحوه بازیابی اکانت مایکروسافت آشنا شوید. اگر از یک اپلیکیشن مدیریت پسورد استفاده نمی‌کنید، باید گفت که پسوردهای پیچیده خیلی سخت در ذهن کاربر باقی خواهند ماند. اگر پسورد اکانت خود را فراموش کردید که ممکن است اکانت مربوط به نظیر , live.com, hotmail.com و یا حتی باشد، قادر نخواهید بود که دقیقا همان پسورد را بازیابی کنید اما به‌ راحتی می‌توانید اکانت خود را با استفاده از یک پسورد جدید ریکاوری کرده و بازیابی کنید.

آموزش بازیابی پسورد اکانت مایکروسافت

پسورد اکانت مایکروسافت خود را بازیابی کنید. با استفاده از مرورگر خود وارد صفحه شده و سپس در گوشه سمت راست بالا Sign In کنید. نام کاربری مایکروسافت خود را وارد کرده و سپس دکمه Next را بزنید. در این قسمت عبارت امنیتی را که در صفحه برای شما به نمایش درآمده، در کادر مربوط به آن تایپ کرده و سپس کلید Next را بزنید. هویت خود را با استفاده از یک آدرس ایمیل یا شماره تلفن تائید کنید. اگر اکانت مایکروسافت خود را با استفاده از یک ایمیل جایگزین راه‌اندازی کرده‌اید، آن را از لیست انتخاب کرده، آدرس ایمیل را تائید کرده و سپس دکمه Send Code را بزنید. به همین ترتیب اگر شماره موبایلی که با آن اکانت خود را ساخته‌اید، انتخاب کنید، شما این کد را از طریق SMS دریافت خواهید کرد. کدی که دریافت کرده‌اید را در کادر زیر وارد کرده و سپس کلید Next را بزنید.

پسورد جدید خود را تایپ کرده و سعی کنید از نظر امنیتی، آن را قوی انتخاب کنید. پسورد را تائید کرده و سپس دکمه Next را بزنید. در حال حاضر پسورد شما تغییر کرده است، یک بار دیگر بر روی Next کلیک کنید. در این هنگام شما به صفحه Sign In هدایت خواهید شد که قادر خواهید بود با استفاده از پسورد جدید به اکانت خود وارد شوید. اگر تا به‌ حال یک ایمیل جایگزین نداشته‌اید، هویت خود را تائید کنید. آدرس ایمیلی که می‌خواهید کد امنیتی را در آن دریافت کنید، وارد کرده و سپس دکمه Next را بزنید.

پس از دریافت کد امنیتی آن را در کادر مربوطه وارد کرده و سپس دکمه Verify را بزنید. در صفحات بعد، فرمی را دریافت خواهید کرد که می‌بایست اطلاعات اکانت خود را همانند نام و نام کاربری، تاریخ تولد و کشوری که اکانت خود را در آن ساخته‌اید را در آن وارد کنید. سپس گزینه Next را زده و اطلاعات خود را تائید کنید. پس از تائید فرم اطلاعاتی خود، مایکروسافت اطلاعات شما را بررسی کرده و طی 24 ساعت تصمیم خود را به شما اعلام خواهد کرد.

اگر اطلاعاتی که وارد کرده‌اید درست بوده و درخواست شما نیز مورد قبول واقع شده باشد، ایمیلی دریافت خواهید کرد که در چند مرحله بتوانید پسورد خود را بازیابی کنید. اما اگر درخواست شما رد شده و مورد قبول واقع نشود، این شانس را خواهید داشت که در یک روز دوبار، شانس خود را امتحان کنید. اگر برای بازیابی اکانت خود، اطلاهمه سرویس‌ ها و حساب‌ های مایکروسافت و ایکس‌باکس شما در یک اکوسیستم تعبیه شده اند که باعث می شود مدیریت آنها برای کابر آسان تر شود، اما همچنین می تواند گیج کننده هم باشد. یکی از این سردرگمی ها ممکن است نحوه تنظیم مجدد رمز عبور Xbox One باشد.

کاری که می توانید انجام دهید این است که رمز عبور حساب مایکروسافت خود را تغییر دهید، زیرا کنسول ایکس باکس شما از حساب مایکروسافت شما برای ورود به سیستم، مرور، اشتراک گذاری و بازی استفاده می کند. اگر از هر یک از این حساب ها استفاده می کنید، از قبل یک حساب Xbox دارید. بنابراین، با تنظیم مجدد اطلاعات کاربری مایکروسافت، اعتبارنامه هایی را که برای پخش در کنسول خود استفاده می کنید، بازنشانی می کنید.

بنابراین، هر زمان که رمز عبور یا ایمیل خود را فراموش کردید، باید حساب را بازنشانی کنید. علاوه بر این، اگر می ‌خواهید شخص دیگری را از حساب خود خارج کنید، می ‌توانید حساب را تازه سازی کنید. برای مثال، اگر بازی‌های خود را با شخص دیگری به اشتراک می‌ گذارید، می‌توانید با بازنشانی یا تغییر رمز عبور، این فرآیند را متوقف کنید. چگونه رمز عبور Xbox One را بازنشانی کنیم؟ سه مسیر برای بازنشانی یا تغییر رمز عبور حساب Xbox وجود دارد:

1- آنلاین و با استفاده از یک مرورگر وب در رایانه شخصی خود.

2- از طریق رابط کاربری  Xbox 360

3- از طریق مرورگر Edge در کنسول های Xbox One یا Xbox Series X/S. ما روی گزینه مرورگر تمرکز می کنیم، زیرا ساده ترین است. اگر بخواهید به جای بازنشانی حساب کاربری، رمز عبور را تغییر دهید، روند متفاوت است. گزینه بالا شما را مستقیماً به این پیوند می برد – ما فقط کل فرآیند را به شما آموزش می دهیم. ایمیل حساب خود، شماره تلفنی که به حساب اضافه کرده‌اید یا نام حساب Skype خود را تایپ کنید. سپس روی Next کلیک کنید تا مایکروسافت بتواند کد بازیابی را به روش انتخابی شما ارسال کند. اگر به تلفن، حساب اسکایپ یا ایمیل خود دسترسی ندارید، یک روش جایگزین در زیر داریم.

همچنین، ممکن است مرورگر مورد استفاده، شما را به صفحه ورود به سیستم Xbox ببرد. این در صورتی است که شما صفحه ورود را «گوگل» کنید، بسته به سابقه مرورتان. با این حال، صفحه همان اعتبارنامه های مایکروسافت را می خواهد که در بالا دیدیم. با تایپ ایمیل، تلفن یا اسکایپ خود شروع کنید و سپس روی Next کلیک کنید سپس، مایکروسافت از شما می‌ خواهد که یک کد تأیید را به روشی که برای ورود به سیستم استفاده کرده‌اید ارسال کنید. همچنین می ‌توانید برای تغییر روش بازیابی روی «نمایش روش‌های تأیید بیشتر» کلیک کنید.

اگر روی تأییدیه اضافی کلیک کنید، مایکروسافت به شما اجازه می‌دهد تا یک کد تأیید را به دریافتی جایگزینی که انتخاب کرده‌اید، مانند شماره تلفن یا حساب Skype ارسال کنید ، مشروط بر اینکه این اطلاعات را به حساب مایکروسافت خود اضافه کرده باشید. در هر مسیری که بروید شما را به همان صفحه می برد. صفحه را نبندید و مرحله بعدی را کامل کنید. مرحله 2: از کد امنیتی خود استفاده کنید

اگر می توانید کد امنیتی را در تلفن، ایمیل یا اسکایپ خود دریافت کنید، آن را پیدا کنید. به عنوان مثال، در ایمیل به این صورت است: بعد از اینکه کد بازیابی خود را پیدا کردید، کاری که باید انجام دهید این است: به صفحه بازیابی برگردید و کد بازیابی خود را تایپ کنید. سپس بر روی Next کلیک کنید. در نهایت، رمز عبور جدید خود را تایپ کرده و با کلیک بر روی Next، بازنشانی حساب را تأیید کنید این مراحل برای بازنشانی حساب Xbox شما هستند.

مرحله 3: رمز عبور جدید را در ایکس باکس تایپ کنید در مرحله بعد باید رمز عبوری را که در کنسول ایجاد کرده اید تایپ کنید. به احتمال زیاد، شما باید به حساب Xbox خود وارد شوید. بنابراین، این مراحل است: دکمه Xbox کنترلر را فشار دهید چگونه رمز عبور اکانت ایکس باکس خود را تغییر دهیم؟ همچنین می توانید رمز عبور Xbox/Microsoft خود را در وب سایت تغییر دهید. حالا فرض کنید در صفحه وارد شده اید. در این صورت، در اینجا چه باید کرد:

1- در مرورگر وب خود، به صفحه مایکروسافت بازگردید.

2- روی نماد ورود به سیستم در بالا سمت راست کلیک کنید.

3- «حساب مایکروسافت من» را انتخاب کنید.

4- به تب Security بروید.

6- یک رمز عبور جدید (دو بار) تایپ کنید و ذخیره را فشار دهید. آیا می توانید رمز عبور را از کنسول بازنشانی کنید؟ می‌ توانید رمز عبور حساب Xbox  را بازنشانی کنید یا رمز عبور را از طریق مرورگر Edge کنسول تغییر دهید. می ‌توانید Edge در منوی برنامه را باز کنید و به سایت رسمی Xbox بروید. از صفحه Xbox، می توانید همان مراحل بالا را دنبال کنید، با انتخاب نماد نمایه در بالا سمت راست شروع کنید. لایک کنید تا بتوانید رمز عبور خود را تغییر دهید یا بازنشانی کنید.

برخی از کاربران یک برنامه احراز هویت را به عنوان یک روش تأیید دو مرحله ای به تلفن هوشمند اضافه می کنند. کد احراز هویت را از برنامه بازیابی کنید و سپس کد را در فیلد ارائه شده در کنسول تایپ کنید. عات کافی به‌ خاطر ندارید، احتمالا باید یک اکانت جدید درست کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت  خرید بازی راست  مراجعه کنید ، شما همچنین می‌توانید در بخش نظرات، دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.