چرا نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان را انتخاب کنیم؟

آوای البرز می گوید نمایندگی تعمیرات LG Diba ، حامی ایرانی ، یکی از منحصر به فردترین و معتبرترین مراکز تعمیر انواع تجهیزات ال جی است. زیرا در نمایندگی های تعمیرات ال جی شما می توانید به بالاترین سطح و سطح تعمیر و سرویس در انواع محصولات ال جی دست یابید و کلیه تکنسین هایی که تجهیزات شما را تعمیر می کنند دارای مهارت و تجربه بالایی هستند. رویه ها و بازرسی های مرتبط انواع لوازم خانگی LG تقاضای زیادی داشته اند و تجهیزات LG واجد شرایط ترین افراد برای تعمیر هستند. در صورت نیاز به تعویض قطعه ، مطمئن باشید که از قطعه اصلی استفاده خواهد شد و کلیه خدمات در این مراکز شامل ضمانت کتبی معتبر خواهند بود.

چرا نمایندگی تعمیرات LG Diba از ایرانیان پشتیبانی می کند؟

  • نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی خدمات با کیفیت بالا را به مشتریان خود ارائه می دهد.
  • این مراکز توسط تکنسین ها و مهندسین بسیار ماهر ، حرفه ای کار می کنند.
  • خدمات در این مراکز به صورت کامل ، اصولی و مدرن انجام می شود.
  • انواع قطعات اصلی مربوط به تمام محصولات LG در این مراکز موجود است.
  • تمام سرویس های انجام شده بر روی دستگاه شما دارای ضمانت نامه معتبری هستند.
  • در نمایندگی تعمیرات ال جی ، کلیه اجزای مشتری مداری برای حفظ رضایت مشتری استفاده می شود.
  • مسئولان از طریق بازرسی های همه جانبه و روزمره در این مراکز پشتیبانی می کنند.
  • حداقل دو ساعت دیگر تکنسین ها در محل حضور خواهند داشت.

خدمات پس از فروش ال جی

مارک LG یک برند کره ای است. برای حفظ رضایت مشتری از محصولات ، این برند LG خدمات پس از فروش برای کلیه کاربران و کاربران محصولات در سراسر جهان LG نامیده می شود. خدمات موجود در نمایندگی های ال جی به دو دسته کلی خدمات پس از فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می شوند. البته اگر خدمات تعمیراتی مرتبط با محصولات ال جی داشته باشید ، نمایندگی های تعمیرات این برند محبوب ترین مکان برای دریافت خدمات پس از فروش هستند. اگر دستگاه شما کارت گارانتی دارد یا کارت گارانتی شما منقضی شده است یا کارت گارانتی خود را گم کرده اید ، می توانید خدمات پس از فروش انواع محصولات LG را با نمایندگی های مجاز ال جی در شهر خود دریافت کنید.

کدام محصولات در نمایندگی تعمیرات ال جی تعمیر می شوند؟

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی دیبا ، پشتیبانی ایرانیان ، تعمیر ماشین لباسشویی ال جی ، ماشین ظرفشویی ، LED ، تلویزیون های LCD ، مایکروویو ، پنل های خورشیدی ، تهویه مطبوع ، یخچال ، فریزر و یخچال و فریزر برای همه خدمات. ، جاروبرقی و غیره در این مراکز نیز می توانید آزادانه از مشاوره متخصصان بهره مند شوید و موضوع دستگاه خود را مطرح کنید. اگر در چند مرحله ساده مشکل دستگاه شما برطرف شود ، کارشناسان ما شما را راهنمایی می کنند ، اما اگر مشکل جدی تر است و نیاز به تعمیرات خاص دارد ، می توانید از تکنسین خود استفاده کنید.

پشتیبان گیری از LG Diba Repair

نمایندگی تعمیرات ال جی چه خدماتی انجام می دهد؟

در نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی LG Diba ، کلیه خدمات مربوط به محصولات LG مانند عیب یابی دستگاه ، برآورد هزینه ، اعلام هزینه تعمیر ، تعمیرات تجهیزات ، بازرسی تجهیزات ، گواهی های تأمین مشتری و تعمیرات باید ارائه شود. همچنین ، فرآیند تعمیر همان روال ذکر شده است. یعنی ابتدا تکنسین را در محل بفرستید و تجهیزات خود را به دقت بررسی کنید ، پس از تعمیرات او هزینه تعمیرات را به شما اطلاع می دهد ، اگر در مورد هزینه و تعمیرات توافق کردید ، او تجهیزات شما را تعمیر می کند و سپس تعمیرات را در شما بازرسی می کند حضور داشته باشید و پس از رضایت کامل خود ، هزینه های خود را دریافت کنید. بعلاوه ، پس از انجام تعمیرات ، یک کارت گارانتی و ضمانت شش ماهه به شما ارسال می شود تا در صورت بروز مشکلات احتمالی ، شرکت مسئولیت تعمیر تجهیزات شما را بر عهده بگیرد. این خدمات شامل کلیه محصولات و لوازم ال جی LG است که قبلاً به آنها اشاره کردیم.

انواع خدمات تعمیرات ال جی با توجه به نوع محصول

تعمیر یخچال ال جی (یخچال فریزر و جانبی): شامل عیب یابی ، شارژ گاز ، تعمیرات ویژه و تعویض قطعات است.

تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی: شامل خدمات نصب ، سرویس و تعمیرات تخصصی ، عیب یابی و تعویض قطعات اصلی است.

تعمیرات ماشین ظرفشویی LG: شامل خدمات نصب ، سرویس و تعمیرات تخصصی ، عیب یابی و تعویض قطعات اصلی است.

تعمیرات تلویزیون LG: شامل عیب یابی نرم افزار و سخت افزار ، عیب یابی ریشه همه مشکلات و به طور اصولی عیب یابی.

تعمیرات مایکروویو و سولاردام LG: شامل بازرسی و آزمایش دستگاه ، عیب یابی ، دستورالعمل نحوه استفاده از آن ، تعمیر و نگهداری دستگاه و تعویض قطعات.

تعمیرات جاروبرقی ال جی: تعمیرات ویژه شامل تعویض موتور و سایر قطعات ، سرویس دستگاه ، عیب یابی و تعمیر کلیه عیوب دستگاه است.

تعمیرات کولر گازی ال جی: عیب یابی ، عیب یابی ، شارژ گاز ، تشخیص نشت ، سرویس دوره ای ، تعویض قطعه ، تعمیر و نگهداری دستگاه.

معرفی شده توسط شرکت پشتیبانی دیبا ایرانیان

گروه پشتیبانی دیبا ایرانیان به عنوان نماینده مجاز تعمیر و نگهداری LG ، انواع لوازم خانگی LG را به صورت 24 ساعته تعمیر می کند و با بالاترین کیفیت ضمانت کتبی ممکن را ارائه می دهد. شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان یک مرکز اختصاصی برای تعمیر انواع محصولات ال جی با بیش از یک دهه تجربه است. این مجموعه مزایای ویژه ای نسبت به سایر مراکز خدمات تعمیرات ال جی دارد. از مهمترین ویژگی ها و مزایای این مجموعه می توان به خدمات سریع ، مشاوره مشاوره ، 6 ماه ضمانت تعمیر ، استفاده از قطعات اصلی ، پاسخ 24 ساعته ، هزینه مناسب قابل قبول ، بر اساس نرخ مصوب اتحادیه ، تکنسین های آموزش دیده ، استفاده از تجهیزات پیشرفته ، تخصصی اشاره کرد. و تجهیزات به روز. شما عزیزان می توانید به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در وب سایت تعمیرگاه مجاز https://www.lgposhtiban.com/ به خدمات این مجموعه مراجعه کنید.