چرا سایپا کوئیک اس و ساینا اس را تحویل نمی دهد؟ / پاسخ قائم مقام فروش سایپا

مجید باگری ، معاون مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در فروش و فروش خدمات در پاسخ به سوالی در مورد تأخیر در تحویل Quix ، در بیانیه ای به گروه مالی خبرگزاری آنا گفت: ما Quix را در بیانیه های رسمی اعلام کرده ایم. به دلیل انفجار کرونا و تعطیلی کارخانه تزریق قالب پلاستیک ، تحویل این خودرو به مدت 1 ماه به تأخیر می افتد اما چند روز دیگر خط تولید Quick S راه اندازی می شود و مراحل تولید آزمایشی آن انجام می شود و به زودی به تولید انبوه می رسد.

حق با مردم است ، اما مشکل از جای دیگری است. حالا چرا هیچ کس در مورد تأخیر Sinai S نمی پرسد؟ Saina S اکنون در دست ساخت و کارخانه است و هزاران Saina SS آماده فروش با تعهد هستند ، اما چرا ما نمی توانیم بفروشیم؟ چون قیمت نداریم. ما یک محصول آماده داریم و مردم را به دلیل تحویل دیررس جریمه می کنیم. یعنی شخصی وجود داشت که به من گفت در ماه نوامبر ماشینم را بردار و ما در ماه نوامبر ماشین را ساختیم و آن را در پارکینگ قرار دادیم. از شماره تا امروز ، ما جریمه و هزینه پارک را پرداخت می کنیم زیرا هیچ قیمتی نداریم.

وی افزود: از طریق روند فعلی ، می توانم به شما اطمینان دهم که Quick S باز هم شکاف قیمت را تجربه کرده است و ما به دلیل عدم قیمت گذاری قادر به ارائه محصولات نیستیم زیرا نقشی در قیمت گذاری نداریم.

انتهای پیام /