چرا خرید ملک در استانبول بهترین سرمایه گذاری است؟

به گزارش آوای البرز ، ترکیه یکی از بهترین کشورها با امکانات زیاد در نزدیکی ایران است. اکثریت قریب به اتفاق مهاجران ترکیه را به دلیل مجاورت با ایران و امکانات و امکانات رفاهی آن انتخاب می کنند. خرید ملک در استانبول یکی از راه های اخذ اقامت در این کشور.

سرمایه گذاری در ایران طی چند سال گذشته با مشکلات متعددی همراه بوده است ، بنابراین سرمایه گذاران به ترکیه روی آورده اند خرید ملک در ترکیه اولویت.

فصل های مقاله:

  • شرایط خرید خانه در ترکیه
  • آیا ترکیه کشور خوبی برای سرمایه گذاری است؟
  • قوانین شهروندی و اقامت
  • شرایط اقامت در ترکیه با خرید ملک
  • خرید ملک در استانبول

شرایط خرید ملک در ترکیه

همه جهان ترکیه را با آب و هوای مطلوب و منحصر به فرد خود می شناسند. سواحل خالص و ورزشهای آبی در هیچ جای دیگر آسیا یافت نمی شود. این یکی از دلایلی است که باعث محبوبیت زیاد ترکیه شده است و اکثر گردشگران اولین بار در این کشور از خرید ملک در استانبول لذت می برند.

خرید خانه در ترکیه راهی آسان برای اخذ تابعیت و گذرنامه است. در این صورت ، از معتبرترین کشورهای جهان پاسپورت دریافت خواهید کرد.

لازم به ذکر است که این گذرنامه یکی از 30 گذرنامه برتر جهان است.

اخذ تابعیت ترکیه به هر نحوی به شما امکان می دهد بدون ویزا به بسیاری از کشورهای جهان سفر کنید.

آیا ترکیه کشور خوبی برای سرمایه گذاری است؟

بسیاری از سرمایه گذاران اروپایی و ایرانی ترکیه را برای خرید ملک انتخاب می کنند. یکی از دلایل متداول آنها سودآوری بالای املاک در ترکیه است. سرمایه گذاران می توانند در مدت زمان بسیار کوتاهی سرمایه خود را افزایش داده و اقامت خود را در کشور دیگری اخذ کنند. شهرهایی مانند استانبول ، آنتالیا ، آنالیا و آنکارا از جمله شهرهای مورد توجه سرمایه گذاران هستند.

قوانین شهروندی و اقامت

در سال های اخیر ، کسانی که به دنبال خرید ملک در ترکیه هستند باید 1 میلیون دلار هزینه کنند ، اما اخیراً این مبلغ به 250،000 دلار کاهش یافته است. بنابراین ، بسیاری شانس خود را برای دریافت اجازه اقامت در ترکیه امتحان کردند.

افرادی که قصد خرید ملک در ترکیه را دارند باید 3 سال اموال خود را برای اخذ اقامت نگه دارند ، در این مدت اجازه فروش و اجاره به آنها داده نمی شود. خرید یک کالا در استانبول و اخذ گذرنامه 65 تا 80 روز طول می کشد.

یکی از مهمترین مواردی که در چند سال گذشته باید مشاهده کرد این است که افرادی که در ترکیه کمتر از 250 هزار دلار ملک خریداری کرده اند ، اقامت ترکیه را نیز دریافت کرده اند.

به این ترتیب به فرد محل اقامت گردشگری داده می شود و اجازه کار و کسب درآمد در ترکیه را ندارد.

شرایط اقامت در ترکیه با خرید ملک

با خرید ملک در مجموعه ای از شهرهای استانبول ، آلانیا و ترکیه ، شرایط خاصی وجود دارد که می توانید برای دریافت خانه مورد نظر خود رعایت کنید. در ادامه ، تعدادی از اصطلاحات را برای شما بیان کرده ایم.

  • حداقل قیمت خرید خانه باید 250،000 دلار باشد.
  • برای نگهداری پاسپورت ترکیه ، ملک خریداری شده نباید تا 3 سال به فروش برسد.
  • اگر ملکی کمتر از 250،000 دلار خریداری کنید ، می توانید از اقامت موقت در ترکیه برخوردار شوید.
  • علاوه بر شرایط فوق ، می توانید اجازه اقامت موقت یا دائم ترکیه را دریافت کنید.

خرید ملک در استانبول + خرید ملک در ترکیه

خرید ملک در استانبول

استانبول شهری بزرگ با بیش از 15 میلیون نفر جمعیت است. این شهر زیبا مقدار زیادی برای هر سلیقه ای ارائه می دهد. اگر قصد خرید ملک در این شهر را دارید ، خرید ملک باعث نگرانی بسیاری از افراد می شود. ابتدا باید به چند سال پاسخ دهید:

چرا می خواهید خانه بخرید؟

برای خرید خانه چقدر پول دارید؟

دوست دارید در چه منطقه ای زندگی کنید؟

اینها س theالاتی است که هنگام خرید یک محصول باید حتما بپرسید. بنابراین بهتر است ابتدا پاسخ آنها را بیابید تا در خرید ملک در این شهر بزرگ مشکلی نداشته باشید. به عنوان راهنمای خرید ملک در استانبول ، ما سعی می کنیم تا آنجا که ممکن است نکات زیادی را به شما ارائه دهیم.

آپارتمان های استانبول دارای شرایط بسیار خوب و تجهیزات بالا هستند. قیمت خرید ملک در استانبول به عوامل زیادی بستگی دارد. شرکت های مختلف مانند Asia Property می توانند شما را برای خرید و سرمایه گذاری بهتر راهنمایی کنند.

خرید ملک در استانبول + خرید ملک در ترکیه

اخرین حرف

برای خرید خانه در استانبول ، سعی کنید همه شرایط را بدون شکست ، مطابق موارد فوق ، در اسرع وقت نظارت کنید. بازگشت سریع سرمایه گذاری عمل را بیاورید