پیکاپ آفرودی F22 به زودی در بازار ایران

به گزارش تیم خبری خبرگزاری آوای البرز ، شاسی بلندهای 7 دیفرانسیل 7 نفره اولین SUV در تاریخ این شرکت است که در آینده نزدیک با همکاری یک شرکت غذایی چینی و سامیاد ساخته خواهد شد. این خودرو مبتنی بر محصول گوانگدونگ فود اتومبیل ، یکی از خودروسازان برجسته چینی است و تا پایان امسال در مجتمع ساموید ، بومی سازی و بازار ایران عرضه می شود.

jwAm836xVXxz

نام کامل این خودرو XIONGSHI F22 است که پیش بینی می شود در آینده نزدیک در بازار (چین) به بازار عرضه شود. از نظر فنی ، این وانت بر اساس مدل Lanfu ، مدل SUV این شرکت است. این خودرو از طراحی براق و جذاب برخوردار است و از بهترین ویژگی های آن می توان به جلو پنجره اشاره کرد که چراغهای جلو را تا آنجا که می توان زیبا تر کرد.

33

در حال حاضر ، F22 فقط در نسخه دو کابین موجود است و در حال حاضر هیچ خبری از یک مدل دو درب نیست. پیشرانه قدرت ، شبیه به پیشرانه قبلی که در مدل Lanfu استفاده می شد ، یک موتور بنزینی با حجم 2.4 لیتر است که از شرکت ژاپنی میتسوبیشی گرفته شده و خروجی آن 136 اسب بخار و گشتاور است. خروجی آن برابر با 200 نیوتن متر است. این خودرو از پیشرانه 1.9 لیتری توربو دیزلی بهره می برد که 136 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. هر دو پیشرانه دارای گیربکس پنج سرعته دستی هستند. این مدل در حالت استاندارد خود دیفرانسیل عقب را ارائه می دهد ، اما گزینه چهار چرخ محرک نیز اختیاری است.

44

قیمت این خودرو از حدود 100000 یوان شروع می شود و از 130،000 یوان به پایان می رسد. در حال حاضر ، این وانت یکی از ارزان ترین وانت های سایز کامل در بازار چین است. این مدل باید به تمام نقاط جهان صادر شود. کلمه XIONGSHI در چینی به معنی شیر است که نام خوبی برای این ماشین در سراسر جهان است.