پیش فروش یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از سایپا، متقاضیان محصولات سایپا می توانند در ثبت نام دوره دو روزه که فردا از ساعت 8 صبح آغاز می شود، برای پیش فروش و پیش فروش یک ساله ثبت نام کنند. مشارکت در تولید یا هر دو روش. بر این اساس ابتدا قرعه کشی از نوع پیش فروش یک ساله برگزار می شود و در صورت انتخاب در قرعه کشی ذکر شده، متقاضی در قرعه کشی مشارکت در تولید شرکت نمی کند.

در این گزارش آمده است که اگر متقاضیان به صورت پیش فروش یک ساله انتخاب نشوند، در صورت انتخاب هر دو روش، آنها نیز در قرعه کشی مشارکت در تولید شرکت خواهند کرد.

6 محصول از جمله شاهین در طرح پیش فروش یک ساله گروه خودروسازی سایپا. جی، عجله کن S، سریع R با گیربکس معمولی، کوئیک و ساینا با گیربکس معمولی. سایپا اس و وانت از موتور M13 بهره می برند که از مرداد سال آینده عرضه می شود. ضمناً در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، 6 محصول مذکور عرضه می شود و زمان تحویل این خودروها اسفند 1401 می باشد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان می توانند برای یک سال فروش محصولات و مشارکت در تولید از طریق سایت https://saipa.iranecar.com ثبت نام کنند و لیست پذیرفته شدگان نهایی یک روز پس از پایان قرعه کشی به صورت آنلاین در دسترس خواهد بود. سایت فروش در مدت زمان مشخص اعلام خواهد شد. برگزیدگان برای پیش فروش یکساله و مشارکت در روش های تولید باید حداکثر تا سه روز پس از اعلام نتایج قرعه کشی نسبت به واریز به حساب قیمت خودرو اقدام کنند.