پیش بینی گرمترین روز یزد برای فردا

آوای البرز / یزد مسئول پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد امروز دوشنبه اظهار داشت: درجه حرارت در دامنه 41 درجه می تواند گرمترین روز در استان باشد.

سید عباس میر حسینی روز یکشنبه در گفت و گو با آوای البرز ، با بیان اینکه ابرها و وزش باد از ساعتهای گذشته افزایش می یابد اعلام کرد: علاوه بر پدیده های فوق ، در بیشتر نقاط استان از جمله نیمه جنوبی استان و مناطق شرقی استان شاهد بارش باران و دوش پراکنده خواهیم بود.

وی همچنین از احتمال افزایش دمای یزد از یک به سه درجه خبر داد: نوسانات دما در این هفته بسیار پایین خواهد بود اما فردا ممکن است گرمترین روز در یزد از ابتدای سال جاری باشد.

پیش بینی می شود رعد و برق در استان از دوشنبه تا پنجشنبه عصر و شب افزایش یابد. دمای هوا در یاس امروز 39 درجه و فردا 41 درجه خواهد بود. کمترین دما در یاس امشب 27 درجه و فردا شب 26 درجه خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه گرم ترین دماغه Baffg در 42 درجه و Sabs Dash در 14 درجه به عنوان سردترین منطقه یزد شب گذشته است ، اظهار داشت: “تابستان امسال باران زیادی نخواهیم داشت اما پیش بینی ها حاکی از تابستان گرم است که تا 10 روز آینده ادامه خواهد داشت.” تابستان گرمتر از حد انتظار نیست و دمای هوا در سال جاری بالاتر از حد معمول نخواهد بود و از 40 تا 43 درجه متغیر است.

انتهای پیام