پیش بینی قیمت ارز دیجیتال فست توکن

ستس چیست؟

پروتکل اوردینالز ابزاری اساسی است که ساتوشی‌های منفرد را ردیابی می‌کند و به آنها شناسه‌های متمایز اختصاص می‌دهد. ارز دیجیتال ستس و قیمت ftn برای درج کلمات روی این ساتوشی‌ها، ایجاد توکن‌های قابل تعویض و در نتیجه، گسترش پتانسیل بیت کوین برای میزبانی از توکن‌های قابل تعویض و غیرقابل تعویض، ابداع شده است.

ستس و دیگر توکن‌های BRC-۲۰ بر خلاف توکن‌های ERC-۲۰ در بلاکچین اتریوم، در حال حاضر فاقد عملکرد قرارداد هوشمند هستند. با این حال، این محدودیت از علاقه روبه‌رشد و کاربردهای متنوع توکن‌های BRC-۲۰ کم نمی‌کند. این توکن‌ها برای اهداف مختلفی استفاده می‌شوند، از تسهیل تراکنش‌های خرد گرفته تا فعال کردن خدمات مالی غیرمتمرکز (دیفای) در بلاکچین بیت کوین.

ستس چگونه کار می‌کند؟

در ادامه، خلاصه‌ای از نحوه عملکرد ارز دیجیتال ستس در بلاکچین بیت کوین آورده شده است:

فرآیند ضرب کردن شامل تولید تعداد مشخصی توکن با استفاده از اردینالز با فرمت JSON است. پس از تأیید شبکه، این توکن‌ها به آدرس سازنده اختصاص می‌یابند؛ مانند تراکنش انجام‌شده به آدرس آنها.

انتقال توکن‌های ستس به اردینالز دیگری نیاز دارد که در آن، عملیات «انتقال» تنظیم می‌شود و مبلغ ارسالی نیز مشخص می‌گردد. سپس، یک تراکنش معمولی بیت کوین رخ می‌دهد که کتیبه (و در نتیجه، توکن‌ها) را از یک آدرس به آدرس دیگر منتقل می‌کند. لازم به ذکر است که پروتکل بیت کوین این انتقال را به عنوان یک تراکنش استاندارد می‌بیند و نمي‌تواند داده‌های تعبیه‌شده حاوی اطلاعات توکن BRC-۲۰ را تفسیر کند.

معرفی توکن‌های BRC-۲۰ مانند ستس، بحث‌های مختلفی را در جامعه بیت کوین به راه انداخته است؛ به ویژه در مورد افزایش کارمزد تراکنش‌ها و انحراف از هدف اصلی بیت کوین به عنوان یک سیستم تراکنش همتا به همتا (P۲P). علی‌رغم این بحث‌ها، توکن‌های BRC-۲۰ یک نوآوری بزرگ در اکوسیستم بیت‌ کوین محسوب می‌شوند که قابلیت‌های جدیدی را ارائه می‌کنند، اما با چالش‌های متعددی در مرحله اولیه توسعه مواجه هستند.

تاریخچه قیمت ستس

پس از لیست شدن ستس در صرافی اوکی‌ایکس، شایعاتی در مورد لیست شدن آن در صرافی بزرگ کوین بیس نیز منتشر شد که منجر به رشد چشمگیر قیمت این ارز دیجیتال گردید. بر اساس داده‌های بازار، قیمت توکن ستس در ۲۶ دسامبر ۲۰۲۳ به بالاترین سطح تاریخی خود در ۰٫۰۰۰۹۳ دلار رسید.

نمودار قیمت ارز دیجیتال ستس از ابتدا تاکنون.

در حال حاضر (می ۲۰۲۴)، ارز دیجیتال ستس در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۲۴ دلار معامله می‌شود، حجم معاملات روزانه آن حدود ۱۸٫۱۳ میلیون دلار است و با ارزش بازار ۵۱۴ میلیون دلاری خود، در جایگاه ۱۲۴ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد.

به این ترتیب، در فاصله زمانی ۲۰۲۴ تا ۲۰۳۰، رشد قابل‌توجهی برای قیمت ارز دیجیتال ستس پیش‌بینی می‌شود.

خلاصه مطلب

در نهایت، توجه داشته باشید که پیش‌بینی‌های انجام‌شده در مورد آینده ارز دیجیتال ستس مبتنی بر الگوریتم‌ها هستند که شرایط فعلی بازار را در نظر نمی‌گیرند و به همین دلیل، ممکن است درست از آب در نیایند. بنابراین، قبل از سرمایه‌گذاری در هر پروژه ارز دیجیتالی، حتماً تحقیقات لازم را انجام دهید و هرگز بیش از آنچه را که می‌توانید از دست بدهید، در بازار رمزارزها سرمایه‌گذاری نکنید.