پیش‌بینی مسیر حرکت دلار /کف و سقف قیمت چقدر است ؟

به گزارش یک خبرگزاری گابرانلاینهمزمان با افزایش قیمت طلا در بازارهای جهانی برای اعلام زمان احتمالی اشغال اوکراین توسط روسیه، روند قیمت طلا در بازار ایران نیز افزایش یافت و ارز نیز از این تورم در امان نماند.

قیمت طلا در بازار جهانی شنبه گذشته از 1860 دلار عبور کرد و این افزایش تا دیروز ادامه داشت، اما امروز همزمان با اعلام بازگشت برخی قدرت های روسی به پایگاه های خود، قیمت این فلز گرانبها بین دلار است. 21 و 13 دلار هر اونس سنت به 1849.05 دلار کاهش یافت.

قیمت دلار آمریکا در بازار تهران روز شنبه در پی تورم متوالی با 300 تومان افزایش به 26 هزار و 670 تومان رسید که در نهایت دیروز وارد کانال 27 هزار تومان شد و به 27 هزار و 270 تومان کاهش یافت.

پیش بینی حرکت دلار / کف و محدوده قیمت چیست؟

دلار چه روندی خواهد داشت؟

کارشناسان معتقدند ارزش این ارز با توجه به تورم هسته ای 40 درصدی تا پایان امسال بین 26 تا 29 هزار دامنه در نوسان خواهد بود.

در عین حال برخی کارشناسان پیش بینی می کنند که دلار در سال آینده به 22 و برخی به 25 هزار کاهش یابد. پس از پایان مذاکرات، پیش بینی نزولی از روند نرخ ارز محقق خواهد شد.

پیش بینی قیمت ارز در 17 فوریه

اخبار مربوط به خروج نیروهای روسیه از مرز اوکراین و کاهش قیمت طلا در 24 ساعت گذشته، کاهش قیمت ارز در بازار ایران را پیش بینی کرده است.

223227