پیام خداحافظی زنگنه با کارکنان صنعت نفت

وزیر نفت در پیام خداحافظی به همکارانش در صنعت نفت نوشت: اگرچه عملیات های بشردوستانه از معلولیت ها و مشکلات دور نیست ، اما عملکرد مدیریت نفت طی هشت سال گذشته از این اصل فارغ از این اصل نیست که نقص ها تکامل وجود و رفتار انسان است و می توان خوب و بد گذشته را به ما منتقل کرد و به ما افزود. او امیدوار است که پایه و اساس جدید بر این پایه بنا شود.

به گزارش آوای البرز ، بیژن پیام سنگانه را که به عنوان آخرین کلمه با همکارانش نقل می کند ، می خواند: این امکان پذیر نیست ؛ با این حال ، به لطف خدا و تلاش همه شما همکاران ، ما توانسته ایم بر مشکلات فائق آییم و به دستاوردهای بزرگی برای کشور دست یابیم.

به گفته وی ، افزایش 2.5 برابری تولید گاز در پارس جنوبی ، افزایش 5 برابری تولید نفت خام در میادین مشترک کارون غربی ، افزایش پوشش گازرسانی به 95 درصد ، افزایش قابل ملاحظه ظرفیت پالایش نفت ، خودکفایی در تولید بنزین و نفت و تولید نفت در کشور از جمله این دستاوردها می توان به حفظ جریان صادرات محصولات ، بهبود شاخص های زیست محیطی در فعالیت های مربوط به صنعت نفت ، پروژه های مربوط به ذخیره سازی گاز و تحریم های بی سابقه اشاره کرد. در این دوره ، با حمایت کارکنان ارزشمند صنعت نفت ، تلاش شد تا از توسعه آن حتی در سخت ترین شرایط جلوگیری شود ، با این وجود بیشتر تلاشهای ما در این سالها صرف دفاع و بهره برداری بهتر شد.

زنگنه در این پیام اعلام کرد: همکاران محترم ، دستاوردهای شما را در این دستاوردها تحسین می کنم و به همکارانم برای بررسی آن افتخار می کنم. در این دوره ، تلاش مستمری برای بهبود سطح زندگی کارکنان و بازنشستگان محترم صنعت نفت انجام شد. با این حال ، برخی از این تلاش ها به دلیل وضعیت بد اقتصادی در کشور و برخلاف میل مدیریت وزارتخانه خنثی شد. در کوتاه مدت ، مردم ، منتقدان و وجدانهای بیدار بدون شک به واقعیت و حقیقت اعمال می رسند و تاریخ ما را قضاوت می کنند.

وزیر نفت گفت: اگرچه فعالیت های انسانی دور از نقص و مشکلات نیست ، اما عملکرد مدیریت نفت طی هشت سال گذشته از این اصل مستثنی نیست ، اما نقص ها و تحولات دو روی یک سکه بقا و رفتار انسان هستند. و انتظار می رود از فضایل گذشته فراتر رود. در عین حال ، با تشخیص کاستی ها ، حرکت به سمت تکامل و ایجاد پایه های مثبت جدید بر این اساس. به هر حال ، این روزها با ایمان به خدا سپری شد و امروز خوشحالم ، از خداوند متعال سپاسگزارم که این بار سنگین را از دوش من برداشته و صمیمانه برای همکارانم آرزو می کنم که در آینده مسئولیت را بر عهده خواهند گرفت.

وی تصریح کرد: از همه همکاران گرامی به دلیل سهل انگاری ، اشتباهات و تلخی های خود در انجام وظیفه عذرخواهی می کنم و از آنها صمیمانه عذرخواهی می کنم. خداوند! کاری که ما انجام داده ایم جلب رضایت شما و ارتقاء نام شما و افتخار ایران عزیز شماست. اعمال ما را با لطف و رحمت بیکران خود بپذیرید و آنچه را که نداریم ما را ببخشید. من روغن را به شما و خدا می سپارم. “

انتهای پیام